Ревю: Garnier Хидратиращи маски

by - май 11, 2017


Здравейте! Съвсем наскоро Garnier пуснаха нови хидратиращи памучни маски в три варианта за различни типове кожа. Ако следите блога ми редовно вече знаете, че макар да имам комбинирана кожа напоследък търся и купувам хидратиращи продукти. Маските привлякоха вниманието ми още щом ги видях за първи път в дрогерията и веднага си взех по една от всяка за проба. Днес ще ви споделя мнението си за тях.

Garnier Moisture Tissue Mask
Количество: 1 маска в опаковка
Цена: около 4лв


Зелената маска Moisture + Freshness е предназначена за нормална към комбинирана кожа. Обещава да хидратира и освежи кожата и да намали порите. Маската в розова опаковка Moisture + Comfort е за суха и чувствителна кожа. Трябва да хидратира кожата, да я успокои и направи по-мека при допир. И последната, синята Moisture + Aqua Bomb обещава интензивна хидратация и след използването й кожата да изглежда обновена и по-еластична.

Как се използват: Във всяка опаковка има по една памучна маска. След отваряне се разгръща, поставя се с бялата страна към лицето и се премахва защитният син слой. И тогава започва трудната за мен част - наместването на маската. След 15 минути маската се премахва, прави се нежен масаж на кожата и накрая с памучен тампон се премахва излишното количество продукт.

Резултати: Маските макар различни и предназначени за различни типове кожа, при мен имат напълно идентичен ефект. След употребата им кожата е много мека на допир, изглежда по-озарена и я усещам по-хидратирана. Ефектът от маската се запазва за около ден-два. След използването на варианта за нормална към комбинирана кожа не забелязах някаква промяна в размера на порите.

Оценка: 3/5
Въпреки, че резултатите от използването на маските ми харесаха им давам по-ниска оценка защото на мен ми е трудно да ги поставям. Разбира се вие може да сте по-сръчни от мен и да нямате този проблем :) Въпреки тези ми трудности пак бих си взимала някоя от маските периодично, защото ми харесва колко мека е кожата ми след използването им.

You May Also Like

1 коментара

  1. Самото използване на маските звучи доста пипкаво и затормозяващо. Много обичам да нанасям маските за лице с четка подобна на тази за фдт и докато съхнат да си върша други неща. Това с отлепване, наместване, премахване сякаш би ме натоварило излишно..

    ОтговорИзтриване