Любими продукти Май 2017

by - май 31, 2017


Здравейте! Още един месец от годината свърши. Сигурно няма да съм първата, нито последната която споменава, че времето минава много бързо. Но наистина в момента чувствам именно това. 
Но края на всеки месец означава, че е дошло време да споделя с вас кои са най-харесваните и най-често използваните продукти за мен през последните няколко седмици. А това са едни от любимите ми постове за писане и четене. Без повече странични разсъждения, ето кои са продуктите за които ще ви спомена този месец:

Golden Rose Rich Colour #10 Лак за нокти
Напоследък нося само нюд цветове върху ноктите си. Колкото и да искам да разнообразя цветовата гама винаги когато започна да се лакирам, избирам именно такъв цвят. Този месец най-често се лакирах с един позабравен любимец от преди години - гел лакът на Golden Rose в цвят #10. Цветът е наситен и са ми необходими два слоя, за да постигна плътен цвят. Четката му е от онези по-широките с които на мен ми е най-лесно и бързо да се лакирам. Освен това остава за дълго време непокътнат дори и върху моите нокти.

Max Factor Masterpiece Glamour Extensions 3in1 Спирала
Преди доста време бях на представянето на нови продукти на Max Factor в техния офис. Гримьорът който правеше презентацията използва тази спирала върху модел и ефекта от нея беше "Уау!". Въпреки че ми направи силно впечатление, забравих че искам да я пробвам и сигурно две години след въпросното събитие се сетих да си я взема. Четката й е силиконова и се скосява в края. Формулата на спиралата е наситено черна и при мен не се размазва или рони (какъвто проблем имам с почти всички спирали които опитвах през последните месеци). При нанасяне придава повече дължина отколкото обем на миглите, разресва ги и ги подрежда. Скоро мисля да напиша ревю за нея.

NYX High Definition Eyeshadow Base
Няма как да сте пропуснали, че продуктите на NYX отново се продават у нас. На откриването си взех три продукта, които исках да пробвам. И трите ще откриете в този пост. Започвам първо с базата за сенки. Дълго време използвах Primer Potion на Urban Decay, но или са променили формулата или ми се е паднала някоя с изтекъл срок, защото вече не прави очния ми грим дълготраен и само след няколко часа сенките ми са се събрали. Реших да опитам High Definition Eyeshadow Base на NYX, защото е любима база за сенки на много хора. Забелязвам, че при мен не успява да се сработи еднакво добре с всички сенки. Но пък тези с които успява остават непокътнати върху клепачите за поне 8-9 часа. 

NYX Slide On, Glide On, Stay On Lip Liner #14 Nuede Suede Shoes
Това не е цялото име на серията моливи. Ако щете вярвайте, но е още по-дълго :D. Поспестих ви няколко думички. Ако оставим името настрана, моливът е СТРАХОТЕН. Формулата му е много мека, нанася много лесно, не изсушава устните и остава върху тях за дълго време. Цветът Nuede Suede Shoes е перфектния нюд цвят за мен. Мога да го нося самостоятелно, както и под всякакви червила. Определено следващия път ще погледна и другите цветове които се предлагат.

NYX Micro Brow Pencil #01 Taupe
Продуктът който много исках да предлагат у нас NYX е Micro Brow Pencil, който е спряган от много хора за двойник на моливите на Anastacia Beverly Hills. Това е моливът за вежди с най-тънък писец който съм виждала. Формулата му не е мека и трябва да окажа малко по-силен натиск, за да получа цвят. С него ми трябва малко повече време, за да направя веждите си, но стои толкова естествено, че това не е проблем за мен. Цвят #01 Taupe макар да изглежда по-студен и сивеещ, суочнат до други мои любими продукти за вежди е всъщност по-топъл. Но съм склонна да направя малък компромис с цвета заради тънкия писец на молива.

Catrice Velvet Matte Eyeshadow #070 Princess Mattliene
Открих тези сенки за очи на Catrice съвсем случайно докато се криех от дъжда в Лили. Имам друг цвят от серията, който много харесвам и не знам как до сега не съм видяла този. Формулата на сенките е много мека и гладка. Нанасят се лесно и се преливат също толкова лесно. Завършекът им не е матов, по скоро е сатенен. 070 Princess Mattiene е студен шампанско цвят, който стои много нежно и редовно използвам за бърз ежедневен грим.

Това бяха любимите ми продукти през последния месец. 

You May Also Like

5 коментара

  1. Ох, толкова искам Micro Brow молива, това е поредното положително ревю, което чета за него. Колко струваше? :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. По спомени мисля, че цената му беше около 18лв :)

      Изтриване
  2. Бих пробвала молива, ако случайно вземат да ги зареждат извън София.

    ОтговорИзтриване
  3. Къде се продават продуктите на NYX в София?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Продуктите им може да се намерят в мол Сердика, а много скоро и в The Mall на Цариградско.

      Изтриване