Любими продукти Април 2017

by - май 07, 2017


Здравейте! В този сив, мрачен и дъждовен почивен ден реших да отделя няколко часа за блога, защото за него напоследък не ми остава никакво време и си личи. В този пост ще ви споделя кои са любимите ми продукти през изминалия април. Ето кои са те:


Garnier Мицеларен почистващ гел
Винаги съм в търсене на нов и по-добър разгримиращ продукт. През април Garnier пуснаха у нас мицеларен измиващ гел за почистване на лицето от грима, себума и замърсяванията в една стъпка. Той е течен и с лек парфюмен аромат. Първите няколко пъти дразнеше очите, но към момента не усещам никакъв дискомфорт. Нанасям го върху влажна кожа и с масажни движения минавам върху лицето и очите си. Гелът не се пени много, но успява да почисти основната част от грима ми. Определено ще се превърне в любим продукт за сваляне на грим.

MAC Oil Control Lotion
Дълго време се колебаех дали да включа този продукт в любимците си, защото макар да забелязвам ефект от употребата му, не е това което очаквах. Използвам Oil Control Lotion на MAC вместо ежедневния си крем, като преди него нанасям единствено няколко капки от хидратиращия тоник на Galenic. Използвам го вече в продължение на няколко седмици и забелязвам че кожата ми се омазнява по-малко. Надявам се за в бъдеще матиращият ефект да бъде по-продължителен.


MAC Blush All Day Руж
Откакто си взех този руж го използвам почти всеки ден (а когато не съм с него нанасям руж на Essence за който може да прочетете малко по-надолу). Blush All Day е нежно розов руж, който е перфектен за ежедневен грим защото придава малко цвят и свежест на лицето без да е прекалено натрапчив. 

The Body Shop Bronzing Powder #04 Deep Matte
Този бронзър беше доста популярен преди няколко години. Много исках да го пробвам и бях много щастлива когато го получих за рождения си ден. Не му обърнах достатъчно внимание и стоеше забравен в шкафа, докато не го преоткрих този месец. Бронзърът е средно пигментиран, напълно матов и се прелива с кожата лесно. Цветът му е топъл, но не и оранжев и дава на кожата естествен бронзов загар.

Essence Matte Blush #30 Rose Me Up!
Започнах да ставам голям фен на ружовете на марката. Не се подвеждайте от името, Rose Me Up! е всичко друго, но не и руж в розов цвят. Цветът е прасковено-бронзов и стои много естествено върху кожата. Освен това си отива с абсолютно всеки грим. За съжаление не издържа цял ден и след 6-8 часа вече трудно може да се забележи върху бузите, но въпреки това си го ползвам с голямо удоволствие.


Sephora Honey Lip Scrub
Това е първият ексфолиант за устни, който си купувам. До сега съм ползвала единствено домашно приготвени. Ексфолиантът е под формата на стик и има лек аромат. Ако не харесвате по-грубите ексфолианти, то този няма да ви хареса. Аз обаче предпочитам именно такива продукти. Усещането е почти болезнено, но след употреба устните ми са меки и са премахнати всички сухи кожички.

Kiko Creamy Colour Comfort Lip Liner #301
Нося моливът самостоятелно вместо червило. Придава естествен розово-бежов цвят на устните и подчертава формата им. Първоначално не го харесах заради наличието на фини шимър частици, но в момента го предпочитам пред други продукти именно заради тях. Много е траен и не изсушава устните, но пък трябва да го нанасям винаги върху добре ексфолирани устни, защото иначе стои неравномерно.

Това бяха любимите ми продукти през месец април. 

You May Also Like

2 коментара

  1. Стик-ексфолиант за устни?! За пръв път виждам подобно нещо. И аз съм си приготвяла домашни такива - захар, мед, кафе.. Тук ме изненадахте! Определено ще се пробва. Не знам защо, но постоянно имам мъртви кожички по устните, които късам. Особено през зимните месеци е ужасно и болезнено. Благодаря за споделянето!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Стикът-ексфолиант наистина си заслужава и го препоръчвам. Имайте едно на ум, защото е грубичък и не би се харесал на всеки :)

      Изтриване