Good Box Май 2017

by - май 27, 2017


Здравейте! В този дъждовен ден днес ще ви покажа съдържанието на Good Box за май. Всеки месец на страницата си в facebook, екипът на Good Box обявява една марка чиито продукт ще бъде включен в кутията. Този месец това е Wooden Spoon. Не съм пробвала техни продукти до момента и това беше основната причина да поръчам майското издание. А ето всички продукти в кутията:



Wooden Spoon Freshness & Balance Шампоан (оригинален размер; 200мл - 12,50лв)
Wooden Spoon са известни с маслата си за тяло и балсамите за устни. Очаквах в кутията да бъде включен някой от тези продукти. Въпреки това останах приятно изненадана от шампоана Freshness & Balance. Предназначен е за нормална към мазна коса. В състава му липсват петролни деривати, минерални масла, силикон, синтетични оцветители и аромати, пропилен гликол, парабени.  Съдържа билкови екстракти които трябва да предотвратят появата на пърхот и да регулират омазнаяването на скалпа. Звучи точно като продукт за мен имайки мазни корени и силно чувствителен скалп. Със сигурност ще го пробвам и се надявам да ми хареса. 

Naturaleza Двуфазен дегримьор (оригинален размер; 140мл - 9,80лв)
Не съм ползвала до момента натурални дегримьори освен чисти масла. Спрях да използвам масла защото не ми допадеше колко мазни ги усещах върху кожата при нанасяне. Дегримьорът на Naturaleza обещава да не оставя мазни следи, освен това трябва да е нежен към кожата и очите и да е безкомпромисен към грима.

Lavera Hydro Effect Serum (мостричка от 1мл; 30мл - 31,90лв)
Серумът на Lavera съдържа натурални анти-оксиданти и био водорасли. Трябва да защитава кожата от замърсяванията, да се бори със свободните радикали и да предпази кожата от стареене. Тази мостричка определено ще се пробва.

RuscoVen Биогел за здрави крака (мостра от 10мл; 100мл - 18,00лв)
Този крем за крака е бил част и от друго издание на Good Box. Трябва да тонизира и подобри еластичността на кожата на краката и да премахне чувството на тежест в крайниците в края на деня. Нямам подобен проблем и предишната мостра на крема стой не използвана. Ще помисля дали да не дам шанс на продукта. Ако ли пък не, ще търся на кого да ги подаря.

Масло от тиквени сенки (оригинален размер; 50мл - 5,60лв)
Благодарение на Good Box се запасих с много и различни масла. След това издание добавям и тиквено масло към колекцията си. То е богато на омега-6 киселини и има естествен слънчезащитен фактор между 8 и 15. Трябва да повиши устойчивостта на кожата срещу инфекции и да премахне лющенето й. Ще потърся информация в интернет как и за какво да го използвам.
 

Tuvunu Мурсалски студен чай (оригинален размер; 1бр - 330мл - 1,30лв)
Обичам да пия студени чайове през пролетта и лятото. Няма да крия, че любими са ми не тези с био или натурален произход. Чаят на Tuvunu не е лош, но има силно изразен билков вкус. Лично аз харесвам повече студените чайове с плодов и по-сладък вкус.

Rocky Rice Оризова вафла с ягоди (оригинален размер; 1бр - 0,60лв)
Вафлите Rocky Rice си взимам често когато ми се хапва нещо шоколадово. Любима ми е тази с портокал, но ще хапна с удоволствие и варианта с ягоди. 

Бизнес къща Мюсли с плодове (оригинален размер; 1бр - 0,60лв)
Хапвам мюсли за закуска почти всяка сутрин. Не помня да съм пробвала тази марка, но съвсем скоро ще го хапна. Съдържа захар, макар и като една от последните съставки. Лично аз предпочитам да си взимам мюсли без захар. 

Musala Барче с кокос и семена (оригинален размер; 1бр -1,20лв)
 В предишно издание на Good Box бяха включили соленки на Musala, който много ми харесаха и намерих в един магазин близо до офиса и редовно си взимам от тях. Надявам се и това барче да ми хареса и да открия от къде да си купувам и него. Съдържа фурми, сини сливи, слънчоглед, тиквено семе, конопено семе и кокос. 

Това беше съдържанието на кутията за месец май. Като изключим крема за крака всички останали продукти ми харесаха и със сигурност ще ги пробвам.

You May Also Like

1 коментара

  1. И в други блогове съм срещала постове за тези кутии и ми се струват супер интересни. Вероятно момента на изненада е много вълннуващ! :)))

    ОтговорИзтриване