Sincerely, Christine през 2016

by - януари 04, 2017


Здравейте! Много ми се искаше първият пост в блога за 2017 година да бъде за любимите ми продукти през вече свършилата 2016, но понеже съм се отдала на мързелуване тези дни този пост ще почака. Вместо това реших да споделя с вас любимите ми постове за всеки месец от изминалата година. Надявам се ви бъде интересно. На мен определено ми беше докато разглеждах постовете, а и се сетих за някои позабравени продукти. Нямам търпение да се прибера вкъщи след работа и да ги вкарам в употреба.

Януари



Февруари
Ревю за един от любимите ми фон дьо тени - Too Faced Born This Way



Март
Ревю за /вече не толкова/ нови продукти от Essence & Catrice



Април



Май



Юни



Юли



Август
Ревю за бронзъра на Urban Decay Beached Bronzer в цвят Bronzed



Септември
Ревю за фон дьо тена на Catrice HD Liquid Coverage



Октомври
Ревю за течните червила на Golden Rose Longstay



Ноември
Ревю за фон дьо тена на Vichy Dermablend 3D Correction



Декември
Ревю за коректора на Urban Decay Naked Skin





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.



You May Also Like

0 коментара