Любими продукти 2016 година

by - януари 09, 2017


Здравейте! Странно ми е че започна 2017 година. Наистина не знам как толкова бързо се изниза предходната 2016 година. Но през нея успях да открия не малко на брой продукти които се превърнаха в мой любимци и днес ще споделя с вас които са те. Пожелавам си /и на вас също/ да попадам само на нови страхотни продукти.

Грим продукти 

Основа за лице - Базата на Makeup Forever Step 1 Mattifying Primer матира кожата и удължава трайността на нанесените продукти върху нея. За съжаление няма скриващи порите свойства, но въпреки това я харесвам и я нанасям винаги когато знам, че ме очаква дълъг ден.

Фон дьо тен  - Имам два фаворита и колкото и да се опитвах да реша кой от двата да включа в този пост, така и не успях. За това ви показвам и двата продукта - Too Faced Born This Way (ревю) и Urban Decay All Nighter. Двата фон дьо тена са много различни, но харесвам еднакво. Too Faced Born This Way е със средно покритие и много естествен финиш (наистина стои като втора кожа). За съжаление върху моята кожа не е особено траен, но въпреки това го обожавам.А Urban Decay All Nighter е със силно покритие, полуматов финиш и доста дълготраен.


Коректор - И в тази категория ще включа два продукта, защото няма как да се спра само на един от тях. MAC Pro Longwear (ревю) е с много удобна опаковка за ползване с помпичка. Коректорът е силно покривен и може да скрие абсолютно всичко. Не изсушава кожата около очите и остава на мястото си цял ден. Urban Decay Naked Skin (ревю) е с по скоро средно покритие, но има озаряващи свойства. Много е лек и траен.


Контуриращ продукт - Контуриращият продукт от палитрата на Catrice Contouring Palette (ревю) е моя любим продукт в тази категория (не че успях да опитам толкова много други контуриращи продукти през годината). Пудрата не е силно пигментирана и се прелива лесно, а цветът е със сивеещ подтон, който е много подходящ за контуриране.

Бронзираща пудра - Тук ми беше особено трудно, защото бронзиращите пудри са едни от любимите ми грим продукти. Все пак успях да се спра само на един - Urban Decay Beached Bronzer Bronzed (ревю). Пудрата е много фина и добре пигментирана. Цветът й дава на кожата естествен бронзов загар. Много е трайна.
P.S. Nо все пак ще спомена и Too Faced Chocolate Soleil Dark Chocolate, който е друг мой много голям фаворит.

Руж - И тук ще включва продукт на Urban Decay Afterglow Powder Blush Rapture (ревю). Макар цветът да не е подходящ за носене през цялата година не смятам, че имам друг повече харесван и ползван руж.

Продукт за вежди - Без всякакво съмнение това е моливът на Essence от лимитираната колекция Lights of Orient. Цветът #02 Oriental Beauty стои много естествено. Моливът е мек и траен. За съжаление колекцията не може да се намери повече, но аз успях да се запася с няколко бройки от него :)

База за сенки - Както и миналата година, така и тази любимата ми база за сенки си остава Urban Decay Primer Potion Eyeshadow Base. Опитах няколко различни бази, но нито една от тях не ми хареса колкото тази на Urban Decay.

Молив за очи - MAC Teddy Eye Khol (ревю) исках от доста време и си ги взех по-рано тази година и много бързо се превърна в любим за мен продукт. Много ми харесва топлият му шоколадов цвят и златисти частици.


Спирала - Използвах много и различни спирали през годината, но фаворит ми е L'oreal False Lash Wings Sculpt (ревю). Четката й наподобява гребенче което много лесно стига до всяка мигла, придава дължина, извива миглите и ги прави наситено черни.


Червилo - В тази и следващата категория нямаше как просто да се спра на един продукт. Ама наистина, продуктите за устни са ми слабост.
Без съмнение любимата ми серия червила пусната миналата година е Golden Rose Sheer Shine Stylo Lipstick (ревю). Консистенцията им е много мека и кремообразна, придават лек блясък освен цвят и са много комфортни за носене.
През изминалата година си взех две червила на MAC - Kinda Sexy и Peach Blossom. И двете червила харесвам много като цветове и усещане върху устните и нося много често. Със сигурност ще увелича колекцията си от продукти за устни с още няколко от предложенията на марката.
Sephora Cream Lip Stain (ревю) е едно от най-комфортните течни матови червила което съм пробвала. Много дълготрайно е, не оставя следи и не е невъзможно да се свали вечер от устните.

Молив за устни - Rimmel Exaggerate Lip Liner (ревю) харесвам заради меката формула която е много лесна за нанасяне и трайността им. Освен това моливите от тази серия са автоматични и това не налага носенето на острилка.
Aura Long Lasting Lip Liner в цвят 53 е перфектният неутрален цвят за моите устни и мога да го нося под всяко червило. Моливът е с по-суха формула в сравнение с тази на Rimmel, но се нанася лесно.

Грижа за устните

Грижа за устните - Опитах доста балсами за устни през 2016 година, но никой не успя да измести двата ми фаворита - Himalaya (ревю) и Nuxe Reve de Miel (ревю). Балсамът на Himalaya използвам през деня, а Nuxe като нощна грижа. Общото между тях е че не оставят устните мазни, подхранват ги и ги омекотяват и са чудесна основа дори и за матови червила. 
Балсамът с блясък на Bio Beaute by Nuxe обаче е ново откритие за мен. Оставя устните с гланцов блясък и ги прави меки и ги подхранва (ревю).

Грижа за кожата

Разгримиращ продукт - Melvita Nectar de Roses Milky Cleansing Oil (ревю) е продукт под формата на олио които много лесно премахва всякакъв грим с едно нанасяне без да изсушава кожата. Тъй като с него свалям единствено грима си, задължително след това измивам лицето си с почистващ гел.

Крем за лице - Имайки комбинирана кожа винаги ми е било трудно да намеря крем който хем да и дава необходимата хидратация, но и да успява да я балансира. Melvita Nectar de Roses Hydrating Facial Gel (ревю) е именно такъв продукт. Има много лека, но богата формула която не омазнява кожата допълнително през деня. 


Почистващ продукт - Пробвах няколко различни продукта за почистване на кожата, но почистващите пяни на Apivita успяха да ме впечатлят. По-рано през годината използвах пяната им за мазна кожа с пропилис и цитрус (ревю), а в момента използвам пяната за всеки тип кожа с маслина и лавандула (ревю). И двата варианта почистват кожата добре, нежни са към нея и не я оставят суха или опъната.

Серум за лице - Серумите все още са нов продукт за мен в грижата за кожата, но Vichy Aqualia Thermal Serum (ревю) ми хареса защото е много лек и дава на кожата допълнителна хидратация без да я омазнява допълнително. Формулата му е водниста и при нанасяне кожата буквално го изпива.


Маски за лице - Тук имам цели три фаворита - Sephora Mud Mask (ревю) и маските с розова и сива глина на Apivita (ревю) . И трите почистват кожата в дълбочина като след измиването им кожата е мека и с по-бистър тен. Не изсушават или опъват кожата.

Продукти за нокти

Продукти за нокти - Нямаше как да не включа два продукта за нокти които много ми харесаха - заздравителя на Eveline Nail Therapy 3 in 1 и топ лака на Seche Vite. Заздравителят на Eveline направи ноктите ми много по-здрави и спря разслояването им (ревю). С топ лака на Seche Vite лакът остава върху ноктите ми в перфектно състояние за много по-дълго време сравнено с други топ лакове. Освен това им придава блясък и маникюрът ми изсъхва много бързо (ревю).


Това бяха любимите ми продукти през 2016 година.

You May Also Like

3 коментара

  1. Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

    ОтговорИзтриване
  2. Имам чувството, че Urban Decay ти е любимата марка за 2016 и не само след този пост :))

    ОтговорИзтриване
  3. Много хубав пост, много искам да пробвам тези маски на Apivita! :)

    ОтговорИзтриване