Нови покупки #38

by - януари 26, 2017


Здравейте! След бърза справка в архива на блога се оказа, че не съм споделя с вас пост за новите ми покупки. Днес смятам да поправя това и ще ви покажа всички нови продукти за мен през последните 2-3 месеца.


Kiko Velvet Passion Matte Lipstick #316
Много исках да пробвам матовата серия червила на Kiko. Избрах този цвят от суочове онлайн и ако трябва да съм съвсем откровена очаквах да получа нещо друго. Но това са рисковете когато не избираш козметика от физически магазин, а гледаш цвета на снимки. Въпреки това цветът ми допада, а формулата на червилото е разкошна - много е комфортно за носене въпреки че е матово.

Aura Matte Long Lasting Lip Cream #602 Ring a Bell
Издирвам точно този цвят от течните червила на марката от доста време. В продължение на месеци не го намирах наличен на стените на марката в дрогериите. Но най-накрая го намерих и веднага го взех. Матовите течни червила на Aura са с много комфортна за носене формула и с добра трайност. Скоро очаквайте ревю за тях в блога.

Colourpop Lippie Stix Matte Cookie & Aquarius, Ultra Satin Liquid Lipstick Echo Park
Малък спойлер за следващия пост с любими продукти - ще видите точно тези три продукта за устни в него. Цветовете и формулата на червилата са разкошни и със сигурност бих си взела още цветове на Colourpop при първа възможност.




Make Up For Ever Artistic Essentials Make Up Favorites Set
Отдавна искам да пробвам HD пудрата на Make Up For Ever. Тъкмо бях решила да си взема мини размер от нея когато видях този сет част от коледните колекции в Сефора. Сетът включва мини размери от Aqua XL Eye Pencil Black, HD Powder, Step 1 Skin Equalizer Hydrating, Artist Plexi Gloss и Excessive Lash Mascara. Всичко идва в супер готина метална кутия на която все още не съм намерила приложение /но скоро ще поправя това/. Очаквайте ревю с впечатленията ми от продуктите в следващите няколко седмици.


Too Faced Melted Lipstick Set
Първоначално след като излязох от Сефора с този сет на Too Faced бях готова да причисля покупката към не добре обмислените за които после ще съжалявам. Пробвала съм Melted серията и по конкретно цвета Melted Peony (ревю) и останах доста разочарована от него. Все пак реших да не подхождам негативно към сета и се оказа че всъщност червилата не са чак толкова лоши каквито бяха впечатленията ми от Melted Peony. Включени са следните цветове: Melted Lipsticks in Chihuahua & Fig, Melted Chocolate Lipstick in Honey, Melted Matte Lipstick in Lady Balls. Ако ви е интересно бих споделила с вас мнението си за тези цветове.



Nuxe Reve de Miel Балсам за устни
Много харесвам този балсам за устни, защото омекотява и подхранва устните ми. След като изхабих предишната си опаковка от него реших да опитам балсами на други марки, но никой не ми хареса толкова. За това когато имах нужда от нов балсам реших да си взема отново Reve de Miel (ревю).

Bio Beaute by Nuxe Vitamin-Rich Detox Mask
Нямах търпение да опитам тази толкова хвалена маска на Bio Beaute by Nuxe с портокалова вода, но към днешна дата все още не съм я пробвала ( а я имам от около месец хахах). Мисля скоро да поправя това.

L'oreal Pure Clay Exfo, Glow & Purify Masks
През последните няколко месеца съм вярна на почистващите маски с глина на Apivita (ревю), но многобройните позитивни мнения за новите маски на L'oreal ме изкушиха. Така и не успях да преценя кой вариант искам да опитам най-много и си взех и трите предлагани. Скоро очаквайте ревю и за тях.

L'oreal Micellar Water
Не използвам мицеларни води ежедневно, но гледам да държа винаги една бутилка под ръка ако се наложи да поправя някаква грешка в грима си или с нея да сваля остатъци от спирала вечер. Харесах мицеларната вода на Garnier която изразходих наскоро, но исках да опитам и предложението на някоя друга дрогерийна марка. Спрях се на тази на L'oreal защото попаднах на положително мнение за нея. В случаите в които съм я ползвала за сваляне на остатъци от грим се е справяла чудесно, но оставя лепкав филм върху кожата и винаги след употребата й, задължително измивам лицето си.

L'oreal  Milky Gel Make Up Remover
Това е разгримиращ продукт на основата на масла, които много лесно разтваря грима от лицето и очите (с водоустойчиви и някои дълготрайно формули не се справя напълно). Консистенцията му не е мазна, но оставя лек мазен филм върху кожата след отмиването му. Не го използвам за почистване на кожата, а само за сваляне на грим. 


Това бяха всички по-интересни покупки през последните няколко месеца. 

You May Also Like

6 коментара

  1. От скоро следя блога ти, но много ми харесва!
    Интересни нови придобивки - да са ти честити :) Очакавам скоро ревюта на продуктите.
    Поздрави

    ОтговорИзтриване
  2. Честити красоти! Останаха ми очите в тях <3 От къде е дегримиращото масло на Лореал? :)))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Взех си го от Лили, но трябва да го има и на други места :)

      Изтриване
    2. Лили ми е най-удобно ;)) Благодаря!

      Изтриване
  3. Маслото на Лореал веднага грабна и моя поглед.Благодаря за инфото и аз ще мина през Лили :))

    ОтговорИзтриване