Ревю: NARS Audacious Lipstick Anita

by - януари 16, 2017


Здравейте! За днес съм ви подготвила едно дълго отлагано ревю за червилото на NARS Audacious в цвят Anita.

NARS Audacious Lipstick
Количество: 4,2 гр
Цена: около 30 евро
Годност след отваряне: 12 месеца

Марката не предлага продуктите си у нас, но има много сайтове от които може да се поръчат продукти на NARS. В enzo (линк) може да се намерят някои цветове от серията на Audacious.

Червилото е в много красива и стилна изчистена черна метална гилза. Затваря се с магнит. Формулата на червилото бих описала само с една дума - божествена. При нанасяне върху устните се усеща много кремообразна и мека. Нанася се с лекота. Цветът е силно пигментиран и с едва едно нанасяне получавам интензивен цвят. Много е комфортно за носене и не изсушава устните. Дори напротив, хидратира ги и ги подхранва. Това е единственото червило което имам и знам че ще стои разкошно върху устните ми дори и когато те са много сухи и напукани. Не подчертава и не се врязва във фините линии. Има много лек бляскав финиш. Въпреки кремообразната си формула, цветът остава за дълго върху устните (около 5-6 часа). След хапване и пийване цветът се изтрива леко, но никога не изчезва напълно. 
Anita е много нежен розов цвят с лек моуви оттенък. Подходящ е за носене през деня и вечерта и се съчетава много лесно с всякакъв грим.




Оценка: 5/5
Това червило успя да оправдае всичките ми очаквания породени от положителните оценки на всички пробвали серията Audacious. Червилото е много кремообразно, трайно, пигменитирано и комфортно за носене. Обмислям покупката на още един цвят от серията въпреки високата му цена.

You May Also Like

6 коментара

  1. Много добре изглежда, но каква цена само ... :О

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ако цената не беше толкова солена сигурно щях да си взема всеки цвят от серията :)

      Изтриване
  2. Колко странно.. днес точно търсих информация точно за този цвят, защото се колебая дали да си го поръчам. Точно навреме качваш ревюто си <3 На повечето снимки обаче, винаги ми изглежда леко прасковено, което аз лично не търся. Намираш ли, че има прасковен подтон? Също така от enzo ли го закупи? Благодаря ти предварително :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Лично аз не виждам нищо прасковено в цвета, но всеки вижда цветовете по различен начин. Можеш да погледнеш ревюто и на Eat Love Makeup /харесах Anita именно заради нейния пост/. Цветът върху устните на моите и на нейните устните е много различен. Според мен в зависимост от цвета и тона на кожата червилото би стояло по-розово или по-керемидено. Надявам се да съм помогнала донякъде :)

      Изтриване
    2. Да, виждала съм поста и, точно затова. При нея стои доста по-прасковено. Все пак ще рискувам да си го взема :D пък дано ми стои добре и на мен, както на двете ви :)

      Изтриване
  3. Много хубав нюанс, стои чудесно на устните! За мен марката е непозната до момента, а цената ми се струва твърде висока за червило.

    ОтговорИзтриване