Bell Cosmetics продукти

by - април 19, 2016


Здравейте! Днес ще ви поговоря за няколко продукта на полската марка Bell Cosmetics. Всички продукти част от поста днес са хипоалергенни. Нито моята кожа, нито моите очи са чувствителни и няма как да ви кажа дали наистина не предизвикват дразнене.


Bell Hypoallergenic Waterproof Mascara*
Количество: 8гр
Цена: 9,40лв

Преди доста време бях опитала друга спирала на марката, която много ми хареса (ревю за нея тук). За това и подходих с големи надежди към тази. Спирала е водоустойчива и обещава дълготраен ефект и да направи по-дълги и по-гъсти миглите при нанасяне. Формулата й е обогатена с пчелен восък и рициново масло за подхранване на миглите.
Четката на спиралата е стандартна и на пръв поглед изглежда доста обикновено, но се скосява леко в нейния край и с нея много лесно се достига до по-късите мигли. При нанасяне придава дължина на миглите. За съжаление спиралата не придава обем. Това което обаче най-много ме разочарова в нея е, че не е достатъчно черна. Рядко имам проблеми с размазване или разтичане на спирала и не мога да кажа нищо повече за трайността и освен, че издържа цял ден без проблем. Вечер се маха една идея по-трудно от обикновените спирали, но не е невъзможно свалянето й от миглите.
Оценка: 1/5
За разлика от предишната спирала на марката, която опитах тази не ме впечатли.


Bell Hypoallergenic Tint Eyeliner Pen*
Количество: 1мл
Цена: около 11лв

Тази очна линия е под формата на писалка, каквато е й предпочитаната за ползване от мен очна линия. Писецът е издължен и тънък и с него много лесно се прави тънка линия. От марката обещават 24 часа трайност без размазване или разтичане и полуперманентна очна линия. Това последното не знам как точно да си го обесня, но наистина очната линия е много трайна. Издържа цял ден (разбирайте 12+ часа), като към края на деня забелязвам известно избледняване на цвета, но в никакъв случай не изглежда неравномерно и не е на петна. Пропуснах да спомена, че завършекът и е матов, а цветът е наситено черен.
Оценка: 4/5
Въпреки всичко казана до тук има нещо което не харесвам в тази очна линия, но колкото и да мисля не мога да се сетя какво е и за това не и давам оценка 5/5. Не бих и бързала да си я купя веднага щом свърши.


Bell Hypoallergenic Brow Modelling Stick #02*
Количество: 1,4гр
Цена: около 6лв

До момента съм използвала само вакси за вежди от сетове за оформянето им и всички те трябваше да се нанасят с четчица. До преди да опитам този стик това не беше проблем за мен. Но сега всеки ден посягам към стика заради лесното и бързо нанасяне и повечето контрол който имам при нанасяне. Самостоятелно той не дава достатъчно цвят на веждите и винаги след него нанасям сенки или молив за запълване на веждите. След нанясяне на стика веждите ми стоят на място цял ден. Предлага се и в още един по-светъл цвят.
Оценка: 5/5

Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

* Продуктите ми бяха предоставени за проба от представители
 на марките, но мнението за тях си е лично мое.

You May Also Like

1 коментара

  1. Стана ми любопитно за стика - изглежда много дебел, но пък щом не добавя цвят, трябва да е удобен. Иначе бих пробвала очната линия с тези мои чувствителни очи :D

    ОтговорИзтриване