Ревю: H&M Сенки за очи в цвят Baci di Dama

by - април 04, 2016





H&M обновиха и разшириха козметична си серия не много отдавна. Опаковките на новите продукти са много примамливи - изчистени и стилни са. Освен това се предлага и голямо разнообразие от продукти и  цветове. Не малко на брой продукти привлякоха погледа ми, но взех само тези сенки за проба в цвят Baci di Dama.

H&M High Impact Eye Colour 
Количество: 2гр
Цена: 11,99лв
Годност след отваряне: 18 месеца
Състав:

Серията High Impact Eye Colour предлага огромно разнообразие от цветове и финиши. От пробване на тестерите в магазина забелязах, че има разлика в представянето на различните цветове - някои са много прашливи, други не са толкова пигментирани. В крайна сметка се спрях на цвета Baci di Dama, който ми допадна като цвят и качество на сянката. 
Сянката е в пластмасова опаковка със златно капаче и бяла долна част. Върху капачето има прозорче през което се вижда сянката. Намирам това за усленение ако имам много цветове от серията и така би ми било лесно да намеря желания цвят без да се налага да поглеждам отдолу за името на сянката. В опаковката липсват апликатори за нанасяне, което е плюс за мен, защото така или иначе не ги ползвам. Няма и огледалце. Опаковката е лека, но въпреки това се усеща стабилна. Затваря се добре.


Baci di Dama е златисто карамелен цвят с перлен завършек. Текстурата на сянката е много фина. При нанасяне забелязвам разпрашване единствено в опаковката. Цветът е добре пигментиран и много лесно и бързо се постига интензивен цвят. С база сянката издържа около 6-7 часа. Нанесена без база бързо се събира (имайте в предвид, че моите клепачи са мазни).


Оценка:3/5
Цветът който си избрах ми харесва много и го използвам редовно, но качеството на сенките не ме впечатли и не бих бързала да си взимам други цветове от серията.


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

1 коментара