Ревю: Real Techniques Четки

by - април 19, 2016



Днес ще ви споделя впечатленията си от четките на Real Techniques. Макар да имам не малко на брой четки за гримиране, винаги търся и се оглеждам за нещо ново и различно с което да допълня колекцията си. За момента залагам предимно по-бюджетни марки, защото според мен рискът една четка да не ми допадне и да не се сработим с нея никак не е малък. Още от излизането си на пазара четките на Real Techniques привлякоха вниманието ми и не след дълго поръчах техен сет. Освен за четките включени в него, ще ви споделя мнението си и за няколко четки които купих самостоятелно.

Четките са създадени от сестрите Сам и Ник от канала Pixiwoo в Youtube през 2011 година. Оттогава до сега те са използвани от аматьори и професионалисти в нанасянето на грим. 
Всички четки са със синтетични косми, което ги прави подходящи за нанасянето както на кремообразни, така и на прахообразни продукти. Металната част на дръжките е направена от алуминий. В края четките имат черна гумена част, която е лесна за държане и предотвратява изпускането. По-големите четки дори могат да стоят в изправено положение. Името на всяка четка е изписано върху нея. Освен това те са в различен цвят който ги разделя на категории - в жълто са четките за нанасяне на основа (фон дьо тен, BB и CC кремове, коректори и т.н.), в розово са тези за нанасяне на прахообразни продукти върху лицето и в лилаво са тези за очи. Четките се предлагат в комплекти, някои от тях може да се закупят и самостоятелно.
Всички четки (със съвсем малки изключения) са много обичани и използвани от мен редовно. Всички те са с меки косми, които не драскат кожата. На снимките ги виждате вече ползвани многократно. Макар аз лично да не забелязвам промяна във формите им е възможно да има такива, просто аз да не я виждам. Въпреки безбройните пранета нито една от четките не е загубила и косъм. Никога не са пускали и боя при миене. Единствената ми забележка е относно черните дръжки на четките. Те са направени от черна гума и по тях остават всякакви следи от грим. Чистят се трудно. Аз обикновено наблягам на почистването на самите косми и не чистя гумата. За да не се повтарям казвайки едни и същи неща разглеждайки всяка четка по отделно реших да напиша това обобщение. А сега е време да разгледаме всяка четка самостоятелно.


Buffing Brush
Това определено е една от най-любимите ми четки на марката. С нея нанасям всякакви кремообразни продукти - фон дьо тен, коректор и др. Косъмчетата на четката са гъсто разположени. Нанася много бързо и лесно кремообразни продукти като не оставя следи и не отнема от покривността на продукта. Тази четка се мие малко по-трудно от другите, защото косъмчетата и са разположени на гъсто и продуктите проникват по-дълбоко и се отмиват по-трудно.
Pointed Foundation Brush
Тази четка не ми хареса толкова. Вече не използвам четки за фон дьо тен с тази форма. Опитвала съм се да нанасям продукти върху цялото лице с нея, но заради прекалено малкия й размер не ми се струва подходяща за това. По-подходяща е за нанасяне на коректор или кремообразни контуриращи продукт върху желани зони. С нея трябва да се работи по-дълго време, защото понякога оставя видими линии. Преспокойно мога да се разделя с четката и няма да ми липсва въобще.
 

Multi Task Brush
Косъмчетата на тази четка са по-гъсто разположени. Формата й е леко заоблена Използвам я за нанасяне на всякакви прахообразни продукти - пудра, бронзър, руж, дори и за хайлайтър. Използвала съм я и за нанасяне на фон дьо тен. Макар да не я предпочитам за тази цел, това е една наистина мултифункционална четка.
Blush Brush
Макар тази четка да прилича доста на Multi Task Brush по форма, всъщност тя е доста различна. Косъмчетата й не са толкова гъсто разположени и е много по-пухкава. При загребване в продукта взима малко количество от него, което я прави много подходяща за силно пигментирани продукти. Нанасям с нея главно руж и бронзър, по-рядко я използвам за нанасяне на пудра върху цялото лице.
Setting Brush
Толкова харесвам тази четка, че задължително ще си взема втора. Хвърлила съм око на контуриращия сет в който е включена и тях (линк). Тази четка използвам за нанасяне на пудра под очите и върху цялото лице, за нанасяне на хайлайтър и контурираща пудра, за нанасяне на коректор под очите. Ако сутрин нямам много време обикновено с нея нанасям малко бронзираща или контурираща пудра в сгъвката на окото.
 

Essential Crease Brush
Тази четка беше ексклузивно включена в сет на марката и съм почти сигурна, че не може да се намери самостоятелно или в друг сет. Косъмчетата й са гъсто разположени. По преди да си купя четката на MAC 217 (ревю за нея тук) я използвах главно за преливане на сенки. Но след като опитах тази на MAC я използвам за нанасяне на цвят в сгъвките на очите. Просто не прелива сенките толкова добре. 
Shading Brush
Тази четка поръчах съвсем случайно онлайн. Отново косъмчетата й са гъсто разположени, но самата четка не е толкова гъвкава. Използвам я за нанасяне на основен цвят, на цвят в сгъвката на очите и за нанасяне на сенки на долния клепач. Подходяща е за нанасяне и на кремообразни продукти. Оказа се много сполучлива покупка.
Fine Liner Brush
Не използвам гел очна линия толкова често и тази четка рядко влиза в употреба. Но дори и да ползвам рядко посягам към нея, защото предпочитам ъглови четки за тази цел.

През последните няколко години много по-бюджетни марки започнаха да предлагат четки за грим. Което е чудесно, защото така може да пробваме повече и различни видове четки и ако решим да инвестиране в по-скъпи такива би било много по-лесно да преценим коя четка би била подходяща за нас. Марката Real Techniques ми е любима и с удоволствие бих купувала още техни четки. Както ви споменах и в самото ревю, харесала съм си техен контуриращ сет.
Оценка: 5/5

Макар да има четки, които не използвам съм много впечатлена от качеството и представянето им. И за това им давам максимална оценка.

Ако решите да опитате някоя от четките или комплектите на марката имайте в предвид, че може да ги намерите и у нас в магазини Мориа и Debenhams. Но цените там са по-високи и може да ги намерите за по-малко онлайн в много сайтове.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

2 коментара

  1. Страхотно ревю! :) И аз много харесвам четките на марката,ползвам моите ежедневно. Изкушавам се и от колекцията Bold Metals, но цената им ме възпира засега.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! Bold metals и на мен много ми харесват. Особено на външен вид :)

      Изтриване