Нови придобивки #33

by - април 15, 2016


Здравейте! Днес ще ви покажа продуктите които си купих от края на февруари до момента. До началото на този месец бях много послушна и си купувах сама продукти от които имам нужда или такива каквито нямам. Но в началото на този месец започнаха много примамливи намаления в дрогериите и се изкуших.


Balea Пилинг маска с ензими
Тази маска на Balea се появи в много наши и блогове и всички й дадоха положителни оценки. Определено привлече вниманието ми. Взех я с голям интерес и се надявам и на мен да ми хареса. Маската се нанася върху лицето и трябва да се оставя да подейства за 5 минути и след това да се отмие. Все още обаче не съм я пробвала.
L'oreal Infallible 24H-Matte #20 Sand Фон дьо тен
Много се зарадвах когато разбрах, че любимият ми фон дьо тен вече ще се предлага и у нас. Взех си цвета Sand, който е подходящ за мен през лятото и ми е малко тъмничък в момента. За съжаление всички по-светли цветове които се предлагат са с неправилния за мен подтон. Харесвам фон дьо тена защото е траен и стои естествено върху кожата. Подробно ревю за него може да прочетете тук.
Golden Rose Creamy Blush Stick #103
Съвсем наскоро Golden Rose пуснаха много интересни ружове под формата на стик. До момента не съм използвала руж в подобна форма. Очаквах кремообразна консистенция, а всъщност тя се оказа по скоро прахообразна след контакт с кожата. Цветът е много лесен за нанасяне и преливане. От едва няколкото пъти в които го носих останах със смесени чувства. Намирам го за неособено дълготраен продукт, но ще го тествам още малко за да споделя с вас мнението си за него.
Boirjois Rouge Edition Aqua Laque 02 Rose on the rocks
Скоро мисля да пиша повече за серията Aqua Laque на Bourjois и ще се опитам да не издавам много за сега. Rose on the Rocks е свеж и много подходящ за ежедневието розов цвят.
L'oreal Infallible Mega Gloss #103 Protest Queen
Преди доста време си бях харесала неутрален цвят от тази серия гланцове на марката. Когато видях, че са намалени реших да си го взема. Не помнех нито името, нито номера му и суочнах двата неутрални цвята. Е, оказа се, че Protest Queen не е цветът който исках. Цветът е прекалено светъл за мен, за да го нося в по-лек грим. Според мен би бил подходящ за по-опушен такъв. 
Maybelline Vivid Matte Liquid #05 Nude Flush
С голяма изненада забелязах течните червила Vivid Matte Liquid миналия месец на стените на марката. Единствено ми допадна цвета Nude Flash, но реших да изчакам, защото чуждите ревюта за тях са доста противоречиви. Е, няколко наши блогърки ми похвалиха серията и си взех желания цвят. Ако все пак и вие решите да си вземете някой цвят имайте в предвид, че въпреки името им, завършекът на червилото не е напълно матов.
Essence Sheer & Shine Lipstick #02 Cute Nude 
За това червило ви споменах в любимите си продукти за месец март. Цветът Cute Nude е прасковен. То е от онези червила с балсаместа текстура, които не дават плътен цвят върху устните. Харесвам го и го ползвам често, макар да е леко изсушаващо.



L'oreal False Lash Superstar Спирала
Тази спирала получих като подарък за осми март. През последните години новите спирали на L'oreal не ми допадат и вече подминавам без особен интерес новите им предложения. Въпреки това ще опитам с интерес False Lash Superstar, защото е продукт в две стъпки които трябва да извие миглите.
Maybelline Master Precise Curvy Очна линия
Напоследък много често използвам очна линия, което е леко нетипично за мен, но много ми харесва как подчертава очите ми. Макар да нямам нужда от нова, грабнах тази на Maybelline защото ми се струва удобна за ползване и ми допада размера на апликатора. Освен това при суоч от тестера в магазина ми хареса наситено черният й цвят и матовия завършек. Все още не съм я ползвала върху очите и не мога да кажа нищо за трайността й.
Too Faced Shadow Insurance База за сенки
Любимата ми база на Urban Decay Primer Potion свърши и реших вместо да взимам нова опаковка от нея да опитам нещо различно. Базата на Too Faced е много хвален продукт и наистина имах големи очаквания към него. За съжаление това не е моята база. Не знам дали съм получила бройка от дефектна партида или продуктът просто не е за моите клепачи, но тази база не удължава трайността на нанесени продукти върху нея, не прави цветовете по-наситени и се оказа голямо разочарование.
Wycon Automatic Lipliner #101 Naked
За тази несполучлива покупка обвинявам себе си или по скоро осветлението в магазина на марката. Моливът за устни е в телесен цвят. До тук това е добре, но в него има сребристи частици брокат, които не ми допадат и заради които не посягам към молива.


Golden Rose Mineral Terracotta Powder #8 Radiant Highlighter
Минералните пудри на Golden Rose са страхотни попадения, особено предвид достъпната им цена. Цветът Radiant Highlighter е ново предложение от марката. Представлява розово златист цвят с фин блясък. Лично аз за момента го използвам като руж, но може би когато хвана малко повече тен би бил подходящ и за хайлайтър.
Catrice All Round Contouring Palette
Тази палитра включва пет кремообразни цвята за контуриране. Два от тях са по-тъмни и са подходящи за създаване на сянка, два са подходящи за изсветляване и един за нанасяне като хайлайтър. До момента успях да използвам палитрата едва два пъти и не мога да кажа кой знае какво за продукта. Единствено имам забележка към хайлайтъра, който съдържа едри частици брокат и това го прави автоматично неизползваем за мен.
L'oreal L'Ombre Pure # 206 Nude Сенки за очи
Имам ли нужда от нови сенки за очи? Не. Въпреки това си взех още един цвят от сенките на L'oreal. Nude е цвят шампанско с перлен завършек. Много харесвам формулата на тези сенки.
Catrice Nude Illusion Loose Powder
За тази пудра вече ви споменах в любимите си продукти за месец март. Тя е бяла на цвят, но при нанасяне не се забелязва върху лицето. Пудрата е много фино смляна и стои много естествено върху лицето. Ако ви е интересно ще напиша ревю за нея.
Catrice Multicolour Compact Powder
Определено бих казала, че в момента Catrice е една от любимите ми марки стане ли въпрос за прахообразни продукти за лице. Пудрата включва пет цвята, които при нанасяне се смесват и придават на кожата по-здрав завършек. Опитах я няколко пъти и за момента не бих казала, че прави чудеса за кожата. 
Catrice Prime and Fine Contouring Palette
Тази палитра за контуриране използам по често от кремообразната. На мен ми е много по-лесно да използвам прахообразни отколкото кремообразни продукти. Тази палитра включва два цвята - един за контуриране и един за озаряване. Предлага се и в още един вариант за по-тъмна кожа. Съвсем скоро се надявам да има ревю за тази палитра в блога.

Това бяха всички продукти които си купих напоследък.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

5 коментара

  1. Честити покупки! :) Течното червило на Maybelline пробвах от приятелка, страхотни цветове, но никак не е издръжливо при мен и се насъбира много грозно на устните. :/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз го носих няколко пъти и при мен нямаше събиране и имаше доста прилична трайност.

      Изтриване
    2. Аз го носих няколко пъти и при мен нямаше събиране и имаше доста прилична трайност.

      Изтриване
  2. Бих искала да видя ревю за Nude Illusion , интересно звучи. Иначе имам спиралата на Лореал и много ми хареса, ще чакам да видя и ти какво мислиш. Подготвила съм и даже ревю.

    ОтговорИзтриване
  3. Честити придобивки.Аз съм изключителна съм доволна от пудрта и прахообразната контурираща палитра на Catrice.

    ОтговорИзтриване