Ревю: Maybelline SuperStay Better Skin фон дьо тен

by - октомври 30, 2014


Здравейте! Съвсем наскоро Maybelline пуснаха на нашият пазар нов фон дьо тен - SuperStay Better Skin. Тествах го върху ръката, но не ме впечатли с нищо. Реших да прочета ревютата за него в различни чужди блогове и във всяко едно този продукт беше възхваляван. Без много да му мисля си избрах цвят, за да пробвам SuperStay Better Skin.


Количество: 30мл
Цена: около 14лв
Предлага се в: 6 нюанса


Фон дьо тена дава много обещавания, някои от който са:
  • перфектно дълготрайно покритие
  • гладка и сияйна кожа
  • без пренасяне върху дрехите
Формулата на SuperStay Better Skin е обогатена с витамини и при редовна употреба за 3 седмица производителите обещават фон дьо тена да подобри състоянието на кожата - да изглежда по-здрава и енергизирана. Има SPF20. Предназначен е за нормална кожа.


Фон дьо тенът е в стъклено шишенце, снабден е и с помпичка. Самият продукт е по-гъст като консистенция, но дори и докато се разнася върху ръката се усеща по-лек като формула. Покритието му е средно - успява да прикрие разликите в тоновете на кожата, по-дребни петънца и пъпчици, но за по-сериозни проблеми не е достатъчно покривен. Върху кожата стои естествено - не е напълно матов и не придава онзи сияен финиш. Ако като мен се плашите всеки път щом на етикета прочетете "придава сияен ефект", спокойно този продукт придава на кожата един съвсем лек блясък без тя да изглежда мазно. Просто кожата си изглежда като кожа, но със съвсем малко естествен блясък. 
Върху кожата не се усеща, сякаш не е там. Нанесен върху кожата не изсъхва веднага. Прелива се с кожата много бързо, за това за мен с този фон дьо тен се работи много лесно. Използвала съм го и с пръсти, и с четка, но и в двата случая постигам един и същи краен ефект.
Фон дьо тенът е предназначен за нормална кожа. Моята е нормална с много мазна Т-зона. Обещава трайност цял ден, но никъде не се споменава да е с матиращ ефект, за това и предполагам, че такъв липсва. След нанасянето му винаги използвам пудра в Т-зоната. Върху моята кожа фон дьо тена издържа около 5-6 часа, след това омазняването в Т-зона се появява, но  продукта не  изчезва от проблемните зони.
Относно обещаванията на Maybelline при редовна употреба да подобри състоянието на кожата, аз не виждам никаква промяна - нито кожата ми е по-зле, нито по-добре.

Преди/След
Както се вижда и на снимките "Преди/След" фон дьо тена успява да изравни тена и някои по-дребни несъвършенства. Нарочно избрах страната на лицето си, която в момента е доста проблемна (отглеждам си две огромни пъпчици). Успа да прикрие леко зачервяванията върху проблемните зони, но не напълно и се нуждая от коректор, за да ги прикрия напълно (използвам Catrice Camouflage Cream ревю тук).

Като заключение бих казала, че Super Stay Better Skin е едно доста добро попадение, ако сте с нормална или комбинирана кожа. Ако търсите продукт с добра покривност и трайност може да погледнете тестерите на SuperStay Better Skin. Не се сещам за нищо негативно за него, но сякаш нещо ми липсва за да го провъзглася за must have продукт за мен.





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

3 коментара

  1. Съгласна съм с теб :) И на мен нещо ми липсва , но е приятен продукт.

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесно ревю! Все се чудя дали да си го купя или не, но след поста ти, май по-скоро ще си спестя тази покупка.

    ОтговорИзтриване
  3. Аз го ползвам от няколко седмици и не всеки ден, така че не мога да кажа дали подобрява кожата или не (мисля, че на кутийката пишеше, че трябва повече време). На мен ми е малко като по-силен ББ крем, тъй като не бих казала, че е много покривен, но определено изравнява по-добре от ББ крема ми, така че това е перфектният вариант за мен. Моята кожа е смесена и малко ми изсушава дадени зони, но иначе е приятен.

    ОтговорИзтриване