Ревю: Catrice Velvet Matt сенки за очи

by - октомври 04, 2014




Здравейте! Наскоро Catrice пуснаха нова линия сенки за очи - Velvet Matt. Производителите обещават мека текстура, наситен цвят и матов завършек с лек блясък. Предлагат се в 6 нюанса. Аз се спрях на 030 Jump Up and Brown...

Количество: 3,5гр
Цена: около 8лв
Годност след отваряне: 12 месеца
Къде: стените на марката
Състав: (от сайта на марката)
TALC, NYLON-12, MICA, DIMETHICONE, DIMETHICONOL STEARATE, CAPRYLYL GLYCOL, TRIETHOXYCAPRYLYLSILANE, TIN OXIDE, HEXYLENE GLYCOL, PHENOXYETHANOL, CI 77163 (BISMUTH OXYCHLORIDE), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).


Опаковката на Velvet Matt е стандартна за марката - прозрачна пластмасова. Харесвам този тип опаковки, защото не отнема много време да се ориентирам кой цвят искам да използвам, ако имам няколко нюанса от един и същи продукт.
Текстурата им е точно каквато обещават производителите. Сенките са меки и кремообразни. Цветът, който имам аз е силно пигментиран. При използване на продукта има известно разпрашване, но то остава само в опаковката. Не съм забелязвала да падат прашинки от сенките върху бузите ми при нанасяне. Както казах, разпрашването е само върху продукта в опаковката.
Цветът, който имам аз 030 Jump Up and Brown... е много интересно кафяво със сиви и зелени оттенъци. Финишът не е напълно матов, имат съвсем лек блясък, но без блестящи частици. На светлината, цветът леко се променя.
Трайността им върху моите по-мазни клепачи не е кой знае колко впечатляваща. Дори и с база отдолу след 5-6 часа сенките се събират. 




Въпреки, че не са много трайни, сенките много ми харесват като цвят и финиш. Предлаганата цветова гама на Velvet Matt не е много богата и аз не си харесвам друг цвят. Надявам се Catrice да разширят цветовата селекция на сенките.






Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

2 коментара

  1. Вчера много им се чудих и се радвам, че не си ги купих, нали и аз съм с много мазен клепач :)

    ОтговорИзтриване
  2. Аз пък съм решила със сигурност да взема бургунди цвета, страшно ми харесва. Благодаря за ревюто!

    ОтговорИзтриване