Любими продукти: Юли 2014

by - август 01, 2014


Здравейте! Използвам дъждовното време в момента, за да седна на Д-то си и да понапиша някоя и друга публикация. Хайде да започваме!


The Balm Nude Tude палитра
Използвам тази палитра почти всеки ден. Взех я с мен и по време на почивката ми по средата на месеца и това бяха единствените сенки които сложих в куфара. С палитрата създавам както ежедневни, така и по вечерни гримове. Любимите ми цветове са:  Stand-offish, Sultry и Selfish. Ако искате мога да направя по-подробно ревю на палитрата.
La Roche-Posay Hydreane BB крем
Това симпатично мини имам от някоя от бюти кутиите. Цвета е Medium и тъй като в момента имам тен е подходящ цвят за мен. Продуктът е предназначен за суха кожа, но въпреки това се разбира добре с моята мазна кожа. Да, вярно 2 часа след нанасянето му, кожата ми лъсва и ми се налага да използвам матиращи листчета по често от обикновено, но просто го обожавам. Има лека покривност и определено имам нужда от коректор (върху пъпчици и белези), но придава на кожата един здрав вид. Съдържа термална вода, в него липсват парабени и е предназначен за чувствителна кожа.
The Balm Mary-Lou Manizer
Обожавам този хайлайтър, а хич не съм фен на този тип продукти. Продуктът представлява ужасно наситен цвят шампанско без блестящи частици. Именно заради това, че е силно пигментиран може да се използва и като сенки за очи. 
Maybelline Dream Sun бронзираща пудра и руж
Да си призная честно, купих този продукт единствено заради ужасно сладурският му външен вид. Цвета, който имам аз е 10 Bronzed Tropics. Има доста силен аромат на пудрите от едно време, който май е и единственият недостатък на продукта според мен. Бронзиращата пудра е с леко оранжавеещ цвят, в кутийката има финни златисти частици, но нанесена върху кожата не ги забелязвам. Ружът е в розово-кораловата гама, в него липсват блестящи частици и е една идея по-слабо пигментирам от бронзиращата пудра.
Too Faced La Creme в цвят Bon Bon
Цвета е наситен в розово-кораловата гама, а формулата е хидратираща и кремообразна. Доста трайно е предвид по-кремообразната му консистенция. При мен издържа около 4-5 часа, а при ядене или пиене не изчезва напълно, а оставя един лек равномерен стейн. С него нямам нужда от балсам. В края на деня устните ми не са напукани или сухи.


Rimmel 60 Seconds 853 Pillow Talk
Все още се чудя на себе си как харесах толкова този цвят. По принцип светло синята гама не е предпочитана от мен стане ли дума за лакове. Снимки на лака върху ноктите може да видите тук.
Essie Cute As A Button
Повече за лака и снимки върху ноктите може да видите тук. Този лак е най-красивият розово-коралов който имам.
Real Techniques Multi Task Brush
Използвам я всеки ден когато се гримирам. С тази четка мога да нанасям пудра, бронзър и руж. Обмислям дали да си взема още една такава или да се спра на Blush brush.
Ecotools Enhancing Duo Set
Отне ми доста време да издиря двете двойни четки на Ecotools, но всяка секунда търсене си заслужаваше. Използвам ги всеки ден (с изключение само на ъгловата четка). Мекички са, не дразнят кожата на очите, направени са от рециклирани материали. Използвам ги за нанасяне на цвят върху целия клепач, в сгъвката и за разнасяне на молив за очи.
Titania стъклена пила
До съвсем скоро използвах главно хартиени пили и не смятах, че те могат да бъдат по различни с нещо от стъклените. Но откакто имам стъклена пила не искам да използвам друга. Ноктите ми се разслоявят и чупят по-малко и единственото, което смених в грижата си за тях е пилата. Вече знам, че има значение каква пила ползвам.



И за малко да забравя маската за коса на Alverde. Предназначена е за суха и изтощена коса. Съдържа алое вера и хибискус. Има много приятен аромат. Когато я нанасям върху косата я усещам като много богат крем. След използване косата ми е подхранена и мекичка. Със сигурност ще погледна и другите продукти на Alverde за коса.

Това бяха любимите ми продукти за месеца. Ще ми е интересно да разбера кои са вашите?






Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

5 коментара

  1. Blush brush-a е доста странна и първонаално не знаех какво точно да я правя, някак не оправда очакванията ми...
    Сега вече започнах да й свиквам и .. абе не е лоша..

    ОтговорИзтриване
  2. Много интересни любимци :)) От къде си взе The Balm Nude Tude палитрата?

    ОтговорИзтриване
  3. Купих маската ;)) Радвам се много за червилото ^^

    ОтговорИзтриване
  4. А къде намери четките на екотуулс, и аз ги търся

    ОтговорИзтриване