Ревю: Max Factor Excess Volume спирала

by - август 22, 2014


Здравейте! Днес ще си поговорим за една от последните спирали на Max Factor Excess Volume Extreme Impact. 

Количество: 20ml
Цена: около 25лв
Годност след отваряне: 6 месеца
Къде: в магазините в които се предлагат продукти на марката



Excess Volume се състои от две стъпки - първата подвига, разделя и придава обем, а втората добавя наситен черен лак ефект. Производителите обещават спирала, която дава свръх обем на миглите.
Обожавам спиралата на Max Factor False Lash Effect и четката на първата стъпка на Excess Volume ми напомня страшно много за нея. И първата стъпка  наистина прави това, което обещава - миглите ми за извити, обемни и разделени. Голям фен съм на повечето спирали на марката и намирам всички опитани от мен до сега за достатъчно наситено черни, за това смятам, че втората стъпка е малко излишна. Аз лично не забелязвам някаква огромна разлика в наситеността на черното с и без нея. Към трайността на спиралата нямам забележки - издържа цял ден без проблем в жегите. Вечер я махам с двуфазен дегримьор. 

Преди

С 1ва стъпка

С 1ва и 2ра тъпка
Да,спиралата ми хареса, но не е нещо което бих купила отново, защото за мен втората стъпка е леко безмислена.

Коя спирала използвате в момента?


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

2 коментара

  1. Миглите ти изглеждат супер с нея, но цената не е малка. Аз съм много доволна от спиралата Rocket на Maybelline. :))

    Поздрави, Кали
    | Kali's inspiration board |

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря! И аз съм на мнение, че цената и е малко висока. Но пък от време на време правят намаления на спиралите на Макс Фактор :)

      Изтриване