Любими продукти Ноември 2016

by - декември 01, 2016


Бях останала с впечатлението, че този месец няма да имам достатъчно продукти, за да напиша пост с любимци, но се оказа че това не е точно така. Любимите ми продукти този месец са микс от стари и нови продукти. А ето кои са те:


L'oreal Professionel Mythic Oil Шампоан и маска
Избирайки шампоан за коса винаги предпочитам тези от дрогерийните марки, защото не смятах, че професионалните биха направили нещо повече за косата ми освен да я измият. Шампоанът на L'oreal Professionel от серията Mythic Oil обаче промени мнението ми. Веднага след измиване с него още докато косата ми е мокра я усещам по-мека и подхранена. Маската от същата серия е с много богата формула и е много икономична. Омекотява косата и я подхранва. 


Urban Decay Afterglow Powder Blush Rapture
Бях забравила за този разкошен руж на Urban Decay. Цветът е сливов с фини сребристи частици. Много подходящ е за есента и зимата и напоследък предпочитам него пред останалите си ружове. Тук може да прочетете повече за него.

Too Faced Melted Lipstick Fig
Не съм голяма почитателка на червилата Melted, но Fig е цвят който крещи есен за мен. Разкошен mauve цвят, с пигментирана и кремообразна формула. Много е трайно, но леко изсушава устните и задължително нанасям балсам върху него.

Catriece Prime & Fine Contouring Palette #010 Ashy Radiance
През последният месец използвах контуриращия цвят от палитрата винаги когато се гримирах, за да подчертая допълнително чертите на лицето си. Пудрата не е силно пигментирана и се прелива лесно, което прави постигането на естествен ефект мисия възможна. 

L'oreal Brow Artist Plumper Medium/Dark
Този гел държи веждите ми в желаната от мен форма цял ден без да ги прави твърди. Придава им и мъничко цвят, но поне за мен и моите вежди той не е достатъчен и задължително преди да нанеса гела ги оформям с молив.
 
Seche Vite Dry Fast Top Coat
Останах много приятно изненадана колко страхотен е топ лакът на Seche Vite. Той увеличава трайността на лака ми повече от всеки друг и придава блясък, който се задържа повече. Единствено не ми допада силно химичният му аромат.

Това бяха любимите ми продукти за месец ноември.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

1 коментара

  1. Ружът и червилото изглеждат невероятна комбинация за есента/зимата! Много често нося червила в този нюанс, но не и ружове и ти определено ми даде идея тук... :D :)

    ОтговорИзтриване