Ревю: Seche Vite Топ лак

by - декември 08, 2016


Всяка категория бюти продукти си има поне по един култов продукт на когото всички дават положителни оценки и горещо препоръчват. Мислейки си за продукти за нокти винаги се сещам за топ лака Seche Vite. Съвсем наскоро се сдобих с него и днес ще ви споделя мнението си за него. 

Seche Vite Dry Fast Top Coat
Количество: 14мл
Цена: около 20лв
Може да се намери онлайн.


Лакът върху ноктите ми никога не се е задържал повече от 2-3 (най много 4 дни) без значение марката която ползвам. Въпреки всички мои опити да увелича трайността на маникюра си, накрая просто се примирих и свикнах да подновявам цвета през едва няколко дни.
Ползвам топ лакът на Seche Vite от около два месеца и се чудя как не съм опитала този магически продукт по-рано. Първо, с него лакът изсъхва много по-бързо отколкото с всеки друг топ лак. Второ, придава на маникюра много по-бляскав завършек, който се задържа върху ноктите за по-дълго време. И трето и не на последно място, увеличава трайността на лака ми на поне седмица. 
Единствените недостатъци на топ лака за мен са по-високата му цена и че се намира по-трудно. Лично на мен ароматът му ми идва доста силен и ми напомня този на лепило C-200 (тези от вас имали часове по трудово в училище ще се сетят как мирише). Но съм склонна да забравя всички тях с една едничка цел - лакът да остава върху ноктите ми за по-дълго. А блясъкът е още един бонус!
Оценка: 5/5

Много хора ползвали топ лака споделят, че изсъхва бързо и когато остане половината количество в него става гъст и това го прави вече неизползваем. Все още не съм преполовила шишенцето (и за сега съм доста далеч), но ще ви ъпдейтна с информация когато това стане.

Кой е любимият ви топ лак?


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.


You May Also Like

0 коментара