Нови продукти в грижата ми за кожата #3

by - декември 11, 2016



Здравейте! Днес ще ви поговоря за няколко нови продукта в грижата за кожата ми. За разлика от предишния пост от серията, днес отзивите ми ще са изцяло положителни.
Преди да поговоря за продуктите набързо ще ви разкажа малко повече за кожата ми. През зимата кожата ми е комбинирана с мазна Т-зона и по-суха навсякъде другаде. Обикновено използвам и залагам на по-хидратиращи продукти през по-студените месеци отколкото през лятото.

Weleda Skin Food Cream
(Количество: 30мл, Цена: около 15лв)
Това е крем който може да се нанася върху всички сухи участъци върху лицето, устните и тялото. Има много приятен, свеж и не натрапчив аромат който ми напомня аромата на борова гора. Кремът е с гъста бледо жълта консистенция. При нанасяне сякаш се разтопява върху кожата, абсорбира се почти веднага и не я оставя мазна. Нанасям го върху устните и лицето винаги когато ги усетя по-сухи. Задължително всяка вечер нанасям Skin Food и върху ръцете си. Това е един наистина страхотен мултифункционален крем който може да се нанася навсякъде и  омекотява кожата още след първото използване.
Оценка: 5/5

Bioderma Sebium Mat Control Moisturiser*
(Количество: 30мл, Цена: около 28лв)
Mat Control е един от последните продукти от серията Sebium на Bioderma. Кремът обещава да хидратира и матира кожата едновременно и също така да стегне порите. Доста сериозни обещания, ако питате мен.
Кремът е с характерния аромат на всички продукти от серията Sebium. Формулата му е лека и след нанасяне оставя кожата с кадифен завършек. Използвала съм други кремове от серията - Global и Pore Refiner и определено мога да кажа, че Mat Control хидратира кожата по-добре от тях. Дори сега през зимата когато кожата ми има нужда от повече хидратация не усещам необходимостта да използвам допълнителни продукти освен Mat Control. Относно матирането и свиването на порите не забелязвам някакъв уау ефект. Въпреки това кремът ми харесва и го използвам всяка сутрин.
Оценка: 4/5

Armina Bio Био ментова вода
(Количество: 100мл, Цена: около 8лв)
Не съм много постоянна в използването на флорални води, но откакто започнах шишенцето с ментова вода на Armina Bio я използвам всеки ден. Обожавам аромата на мента - действа ми много освежаващо. Ментовата вода има много полезни действия върху кожата - успокоява и има противовъзпалителни свойства. Пръскам я след измиване на лицето и преди нанасяне на крема. Забелязвам, че кожата ми абсорбира нанесените продукти по-бързо и е много по-балансирана. Би била чудесна за ползване през лятото заради освежаващия ефект.
Оценка: 5/5

Apivita Cleansing Foam With Olive and Lavender
(Количество: 200мл, Цена: около 25лв)
Последните няколко продукта за почистване и измиване на кожата които си купих бяха големи разочарования за мен. За това реших да заложа на марка чиито измиващи продукти харесвам и не сбърках. Преди доста време изразходих измиващия гел на марката с прополис и цитрус (ревю за него тук). Макар да ми хареса, реших този път заложа на по-нежен продукт. Пяната е подходяща за всеки тип кожа и може да се използва върху лицето и очите, за да премахне замърсяванията и грима. 
Пяната е много нежна, но успява да почисти кожата в дълбочина и да премахне нечистотиите и остатъците от грим. След измиване не оставя кожата суха и опъната. Икономичен продукт е и знам че ще ми стигне за доста време. 
Оценка: 5/5

Vichy Aqualia Thermal Serum
(Количество: 30мл, Цена: около 40лв)
Серумът на Vichy идва в много красиво стъклено шишенце с помпичка. Ароматът на продукта е характерен за серията Aqualia Thermal. Консистенцията на серума е много лека и водниста. При нанасяне кожата го абсорбира за секунди като я оставя леко лепкава. Още след първите няколко нанасяния забелязах положителна промяна в кожата си - стана много по-мека, по-сияйна, с изравнен тен и я усещам по-хидратирана. Използвам серума предимно вечер и само в сутрините в които усещам кожата си по-суха. Не забелязвам да омазнява лицето ми допълнително.
Оценка: 5/5

 
Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.



*Продуктът ми беше предоставен за проба от 
представители на марката, но мнението за него си е лично мое

You May Also Like

1 коментара

  1. И аз харесах Mat Control, но имам чувството, че се развали точно на месеца, който пишеше на опаковката и го изхвърлих пълен. :(

    ОтговорИзтриване