Любими продукти Декември 2016

by - декември 30, 2016


Здравейте! Ето, че дойде време и за последния пост с любими продукти за 2016 година. Сигурно няма да съм първата, която ще каже, че времето е минало ужасно бързо, но наистина не знам как месеците се изнизаха един по един. Но стига вече празни приказки, ето кои са любимите ми продукти през месец декември.

L'oreal Extraordinary Oil Milky Gel Make Up Remover
Това е продукт за махане на грим който много наподобява маслата за разгримиране които толкова харесвам, но не се усеща мазно докато го използвам, нито оставя кожата с мазен филм. Необходимо ми е малко количество от него, за да сваля без проблем целия грим от лицето и очите си (не ползвам водоустойчива спирала). Има приятен аромат и оставя кожата мека след употреба. След него задължително почиствам лицето си с измиващ гел, за да съм сигурна че кожата ми е напълно чиста. Няма най-страхотният състав  (една от основните му съставки е течен парафин и съдържа един парабен), но въпреки това го харесвам.

Nuxe Reve de Miel Балсам за устни
Това е любимият ми балсам за устни ever (ревю за него може да прочетете тук). Откакто го купих за втори път, устните ми са отново меки и подхранени въпреки студеното време, силния вятър и матовите червила които нося. Препоръчвам го горещо.

Macadamia Healing Oil Treatment
Това олио има много приятен аромат. Необходимо е много малко количество от него, за да го нанеса върху краищата на косата си. Попива бързо без да прави косата на клечки. Омекотява косата и предотвратява хвърченето й.

Weleda Skin Food 
Напоследък много често ви показвам този крем. Но пък наистина има защо. Този крем нанасям навсякъде - върху тялото, ръцете, лицето, устните винаги когато усетя сухота. Подхранва и омекотява кожата и устните само след едно нанасяне.

NARS Audasious Lipstick Anita
В началото на тази година си взех това разкошно червило, но през последните месеци стоеше забравено. Преди няколко седмици обаче реших да започна да го нося отново и си припомних колко страхотно е. Формулата му е чудесна - много мека и кремообразна и не изсушава устните. Дори напротив, ако устните ми са доста сухи знам че ако нанеса това червило то няма да подчертае сухотата им. Anita е топъл розов цвят, който си отива с почти всякакъв грим.

MAC Kinda Sexy Lipstick
Това червило включвам за пореден път в пост с любими продукти, но наистина го харесвам много. Формулата му е много комфортна въпреки, че червилото е с почти матов финиш, а обикновено тези червила изсушават устните. Kinda Sexy е неутрален прасковен цвят и го нося както с минимален, така и с по-силен грим.

L'oreal Miss Hippie Mega Volume Mascara
Формулата на тази спирала е по-суха от самото и отваряне, което много ми допада в нея. Не харесвам спиралите с по-водниста формула. Четката на пръв поглед изглежда съвсем обикновена, но успява да достигне до всяка мигла и да разпредели туша върху нея равномерно. Придава обем на миглите и ги прави наситено черни. Понякога забелязвам леко размазване, но това май е проблем на всички спирали с неводоустойчива формула при мен.


Е, това бяха любимите ми продукти през последния месец на 2016 година. Пожелавам ви весело посрещане на Новата година!





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

0 коментара