Blog Sale #2

by - декември 16, 2016

Здравейте! През последния месец в мен се зароди идеята да намаля козметичните си продукти. Имам не малко на брой продукти, а реално не ползвам и половината от тях. След като се разделих с тези чиятo годност е изтекла, реших да направя малка разпродажба тук с продуктите които все още са в срок на годност и бих се радвала ако си намерят нова притежателка.
Информация за плащането и доставката може да намерите накрая на поста.


*Vichy Dermablend 3D Correction Фон дьо тен - 35 Sand
Цена: 17лв
Писах ревю за този фон дьо тен наскоро и макар да го харесвам знам, че няма да го използвам. Отдавна мина времето в което търсех високо покривен фон дьо тен. Ползван е не повече от 10 пъти.
*Bell Matte Mousse Фон дьо тен - 04 Sand
Цена: 4лв (ПРОДАДЕН)
Този фон дьо тен не ми допадна особено, но смятам, че може би би се харесал на някоя от вас. Ползван е не повече от 5-6 пъти.
*Ren Satin Perfection BB Cream - Light/Medium
Цена: 6лв(ПРОДАДЕН)
Този BB крем е с много леко покритие, но формулата му позволява наслояване. Стои много естествено върху кожата и й придава здравословен вид. Аз рядко използвам BB/CC кремове, защото пред тях винаги предпочитам фон дьо тен. В тубичката (от 15мл) със сигурност е останало повече от половината количество продукт.
*Catrice HD Liquid Coverage Фон дьо тен - 030 Sand Beige
Цена: 7лв (ПРОДАДЕН)
Харесвам този фон дьо тен като формула и трайност върху моята кожа. За съжаление обаче подтонът му не е подходящ за мен. Използвала съм по-малко от пръст от него.
*Max Factor Miracle Touch Фон дьо тен - 75 Golden 
Цена: 12лв (ПРОДАДЕН)
Този продукт е предназначен за суха и нормална кожа и не е достатъчно траен върху моята комбинирана към мазна кожа. Ползвам е два пъти.
Max Factor Facefinity База за грим
Цена:12лв(ПРОДАДЕН)
Изразходих една опаковка от тази база за грим и много ми хареса. Побързах и си взех нова, но в момента предпочитам друг тип бази за грим и не ползвам тази на Max Factor. Използвана е 2-3 пъти.
Bioten CC Cream - Medium
Цена: 5лв(ПРОДАДЕН)
Не е отварян и не е ползван. Ще бъде изпратен с оригиналната си кутия. 



*L'oreal Brow Artist Спирала за вежди - Medium/Dark
Цена: 17лв
Този гел за вежди не е ползван - запечатан е и не е отварян. Купуван е от чужбина и ако не се лъжа не може да се намери на стените на марката у нас.
*Catrice Liquid Camouflage Коректор - 010 Porcelain
Цена: 3лв (ПРОДАДЕН)
Коректорът е много покривен и ми хареса, но е прекалено светъл за мен. Изразходила съм не повече от 1/4 от него.
*Oriflame Giordani Gold Течна очна линия - Black
Цена: 6лв(ПРОДАДЕН)
Очната линия не е ползвана и ще бъде изпратена с оригиналната си кутия.



*Bourjois Rouge Edition Дълготрайно червило- 33 Peche Cocooning
Цена: 8лв(ПРОДАДЕНO)
Това червило е ползвано не повече от 10 пъти. Имам много подобни цветове, които обаче ми допадат повече като усещане върху устните и забравям за червилото на Bourjois.
 *Essence Дълготрайно червило - 06 Barely There & 07 Natural Beauty
Цена: всяко по 2,50лв (ПРОДАДЕНИ)
Червилата на Essence получават много положителни оценки. На мен обаче не ми допадат особено. И двете червила са ползвани малко особено по-кафявото.
*Max Factor Color Elixir Червило - 825 Pink Brandy 
Цена: 6лв(ПРОДАДЕНO)
Взех това червило след което прочетох ревю за него. Пробвах го веднъж върху устните, не ми хареса как ми седи и повече не го ползвах.
*Avon Luxe Червило - Stiletto Red
Цена: 5лв(ПРОДАДЕНO)
Същото се случи и с това червило на Avon. Отново прочетох ревю за него, купих го, сложих го само веднъж и не ми хареса как ми стои.
*Lancome Rouge In Love Червило - 383N
Цена: 20лв (ПРОДАДЕНO)
Това червило беше моя не много добре обмислена покупка. Исках да пробвам серията Rouge In Love и реших да заложа на цвят какъвто нямам. За съжаление не се харесвам особено с него и макар да се опитах да го нося по много и различни начини смятам, че ще е по-добре да се разделим.
*Clinique Дълготрайно червило - All Heart

Цена: 2лв (ПРОДАДЕНО)
Това червило беше подарък към списание Grazia. Имам приятелка която издирваше друг цвят отново подарък към списанието и за това реших да го включа в разпродажбата. Ползвано е веднъж.

*L'oreal Течно червило - 405 The Bigger The Better
Цена: 6лв (ПРОДАДЕНO)
Макар от марката да твърдят, че тази серия продукти за устни са гланцове, матовите цветове са като течни червила. Пробвала съм червилото веднъж, но не ми хареса как ми стои.
*Golden Rose Longstay Течно червило - 04 & 03
Цена: 4лв(ПРОДАДЕНO)
И двете червила са ползвани по няколко пъти. Много са трайни и наситени като цветове.
*Astor Matte Style Течно червило - 205 All About Style
Цена: 4лв(ПРОДАДЕНO)
Червилото не е с напълно матов финиш. Комфортно е за носене. Ползвано е няколко пъти.
*Bell Glossy Lip Tint - 02
Цена: 2лв(ПРОДАДЕНO)
Рядко използвам гланцове за устни и не виждам защото да ги държа да събират прах в шкафа. Гланцът на Bell е с аромат на дъвка. Ползван е няколко пъти.
*Essence XXXL Shine Гланц за устни - 04 Rising Star
Цена: 2лв (ПРОДАДЕНO)
Този гланц е суочван няколко пъти върху ръката. Не съм го нанасяла върху устните.



*Yves Rocher Radiant Lip Crayon Rouge - Aquarelle 
Цена: 4лв
Чъбито е ползвано веднъж. Не ми хареса как стои върху устните ми.
*Astor Soft Sensation Lipcolour Butter - 022 Red My Lips
Цена: 4лв
Ползвано е няколко пъти. Цветът е наситен и не изсушава устните.




*Bourjois Сенки за очи - 16 Grisante

Цена: 5лв (ПРОДАДЕНИ)
Сенките са ползвани около 5 пъти.
*Catrice Blush Artist Палитра ружове - 020 CorALL I Need
Цена: 3лв (ПРОДАДЕНА)
Палитра включва три цвята руж с различен завършек. Ползвана е няколко пъти.
*Avon Ideal Flawless Кремообразен фон дьо тен - Nude
Цена: 4лв (ПРОДАДЕН)
Чисто нов, не е дори суочван.
*L'oreal Сенки за очи - 305 Smoky
Цена: 4лв 
Разкошни сенки, които обаче не нося защото винаги избирам продукти за очите в неутрални цветове. Ползвани са не повече от 5 пъти.
*Maybelline Color Tattoo Кремообразни сенки - 91 Creme de Rose
Цена: 4лв  (ПРОДАДЕНИ)
Ползвани са около 20 пъти.
*Medusa Make Up Сенки за очи - Maneater
Цена: 4лв (ПРОДАДЕНИ)
Сенките са суочвани няколко пъти.  

Ако си харесате нещо пишете ми на sincerely-christine@abv.bg или във facebook на лично съобщение. С предимство е този който е писал първи. Ще ви изпратя продуктите по избрана от вас куриерска фирма с наложен платеж и за ваша сметка. Ако имате въпроси, пишете ми, с радост ще ви отговоря.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук

Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

0 коментара