Празни опаковки #32

by - април 20, 2017


Здравейте! Използвах почивните дни около празниците не само за хапване на яйца, козунаци и други вкусотийки, но и за да подредя и организирам вкъщи. Разбира се, първо трябваше да се разделя със съдържанието на кутията в която събирам празните опаковки. Нащраках ги набързо и веднага заминаха към кофата. Ето какво изразходих през последните няколко седмици и мнението ми на кратко за тях.


Lóreal Mythic Oil Шампоан
Показах ви празна опаковка от този шампоан и в предишния пост от поредицата  и ще повторя мнението си за него. След всяко измиване косата ми беше по-мека в сравнение с обикновени шампоани. Освен това мирише много приятно и определено бих си го взела отново.

Lóreal Mythic Oil Маска за коса
Маската е от същата серия като шампоана за който писах горе. Отново има страхотен аромат. Формулата и е богата и не беше необходимо  да използвам голямо количество от нея. Отмиваше се малко по-трудно и оставяше плочките в банята покрити с фин златист прашец, но омекотяваше косата и улесняваше разресването. Бих си я взела отново.

Lóreal Absolute Repair Шампоан
Не забелязах някаква разлика след измиването с този шампоан в сравнение с който и да е шампоан от дрогерията. Не смятам, че бих си го взела отново.


Apivita Измиваща пяна с маслина и лавандула (ревю)
Макар да са сложили етикет с надпис пяна, този продукт е с консистенцията на гел. Много е нежен към кожата и не я изсушава, но пък успява да я почисти добре. Определено ми липсва и съвсем скоро мисля да си взема поредна опаковка от измиващите продукти на Apivita.

Himalaya Измиваща пяна с нийм
Тази пяна никак не ми хареса и се радвам, че успях да я изразходя. Първо, има странен аромат напомнящ ми някакво лекарство. Втори, дразни очите ми. И трето, пяната която излизаше не беше много богата.  За измиване на лицето сутрин беше ок, но не смятам, че почистваше добре остатъци от грим. Не бих я купила отново.

Avon Anew Измиващ крем и маска*
Този измиващ крем/маска е предназначен за суха и нормална кожа. Използвах го за почистване на лицето сутрин и си вършеше работата, но не успя да ме впечатли с нищо. Като маска го опитах няколко пъти, но честно казано ефекта след нанасяне беше нулев. Не е продукт който бих си взела.
 

REN Micro polish Ексфолиант за лице (ревю)
Консистенцията на ексфолианта е по-пухкава и след нанасяне върху кожата прави лека и отново пухкава пяна. Ексфолиращите частици са фини, но почистват кожата добре. След употреба кожата ми беше по-мека и с по-гладка повърхност. Със сигурност бих си го взела отново и то в реален размер.

Pirin Dream Хидратиращ дневен крем
За марката прочетох в блога на Снежи и реших да пробвам някой техен продукт. Взех дневния им хидратиращ крем и го нанасях върху деколтето и шията. Направи кожата ми много мека и я усещах подхранена. В сравнение с крема който използвам в момента, този на Pirin Dream е в пъти по-добър и бих си го взела отново и бих опитала и други техни продукти. Ако имате някакви препоръки, моля оставете ги долу в коментарите.

Vichy Aqualia Thermal Серум (ревю)
Серумът имаше лека консистенция точно като вода. Абсорбира се от кожата буквално за секунди. Само след няколко ползвания на допир кожата ми беше по-мека и я усещах по-хидратирана. Не е особено икономичен и при редовна употреба би стигнал за малко повече от месец. Въпреки това бих го купила отново.
 

Smashnox Photo Finish База за грим
Продължавам да попадам на положителни коментари за тази база за грим на Smashbox, а на мен никак не ми допадна. Консистенцията й е леко силиконова. При нанасяне оставя кожата кадифена, но нито матира кожата, нито удължава трайността на грима ми. Дали бих си я взела? Не.

Urban Decay Naked Skin Коректор (ревю)
Коректорът е с кремообразна формула и се прелива много лесно. Стои естествено и поне при мен не се събираше в гънките около очите. Покритието му не е високо и понякога се налагаше да използвам коригиращ коректор преди него. Бях готова да си го взема пак, но когато остана малко количество в него забелязах, че цветът му се е променил и е станал по-тъмен и по-оранжев. Поради тази причина не бих го купила отново.

Bio Beaute by Nuxe Балсам за устни (ревю)
Балсамът оставяше устните с лек гланцов ефект и ги омекотяваше. Не лепнеше и не се разтичаше. Дори след като бляскавият ефект да изчезнеше, продължавах да усещам устните си меки и подхранени. Бих си го взела отново, но този път бих се спряла на някои от вариантите с цвят.

Lóreal Miss Hippie Mega Volume Спирала (ревю)
Четката на спиралата много ми хареса защото успяваше да достигне да всяка мигла. Формулата и от самото начало беше малко по-суха. Придаваше обем и правеше миглите наситено черни. За съжаление се случваше да се размаже към края на деня и не бих бързала да си я взимам отново.

Catrice Velvet Brow Powder Artist* (ревю)
Този продукт се нанася посредством гъбичка. Според мен би бил подходящ за тези от вас с по-плътни вежди и перфектна форма, които имат нужда от мъничко допълнително подчертаване. Моите за съжаление не са такива и не бих си го взела.
 

Atrix Intensive Protection Крем за ръце
Много харесвам този крем защото е лек, попива бързо, подхранва ръцете и не ги оставя мазни. Бих го купила отново.

Zoya Goes Pretty Масло от карите, какао и кокос
Това масло мирише като много вкусен десерт. Консистенцията му е твърда, но при допир с кожата веднага се разтопява. Разнася се много лесно, попива бързо и оставя кожата много мека. Бих си го взела отново, но след като изразходя огромните си запази на продукти за тяло.
 

Vichy Idealia Eyes Околоочен крем
Това е поредният тестер на крема който ползвам. Един път ми харесва, друг път не. За сега ще се въздържа да го купувам в реален размер.

Weleda Лосион за тяло 
Лосионът много ми допадна, защото формулата му беше лека, попиваше бързо и оставяше кожата много мека. Не помня дали имаше някакъв аромат. Определено бих си го взела в реален размер, но в момента имам толкова много лосиони за тяло, че бих се чувствала гузно да си взема още един.



*Продуктите са ми предоставени за проба от представители на марките,
но мнението ми за тях не е повлияно от този факт.

You May Also Like

3 коментара

  1. На базата на Смашбокс и аз се бях много навила след буквално милиардите положителни коментари за нея, но ...

    ОтговорИзтриване
  2. Можеш ли да направиш сравнение между този коректор на Urban Decay и течния камуфлаж на Catrice? Наистина ли са сходни, както съм чела на други места? Все още не съм имала шанса да тествам този на UD, но на Катрис много ми допадна. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Камуфлажа на Катрис ми харесва повече - много по-покривен и траен е. Единственият му минус е, че се предлага в малко цветове. Ако коректорът на Катрис ти харесва и цвета в който го имаш е ок за теб, според мен няма смисъл да пробваш UD който е в пъти по-скъп. Дано съм помогнала :)

      Изтриване