Нови продукти от Bell и Manhattan

by - април 10, 2017


Здравейте! Пролетта дойде, а с нея и желанието ми да пробвам нови и различни продукти. Подготвям няколко поста за новостите из дрогериите като днес ще получите първа част от серията и ще ви споделя мнението си за някои от новите продукти на Bell и Manhattan.


Bell HYPOallergenic Contour Stick*
Количество: 6,5гр
 
Започвам първо с продуктите на Bell и контуриращият стик защото той ми допадна повече от двата продукта. Формулата му е мека и кремообразна, а цветът плътен и наситен. Нанася се лесно и се прелива със същата лекота. За блендването му използвам гъбката на Real Techniques Miracle Complexion Sponge. Използвала съм го и с различни четки, но с гъбка резултатите са най-естествени. Стикът се предлага само в един цвят който за съжаление не би бил подходящ за всеки. Цветът не е със студен подтон, но и не оранжавее.
Накрая ще спомена и няколко думи за опаковката, която е направена от много лека пластмаса, и се усеща евтино. Освен това капачето не се затваря добре и се случи няколко пъти да падне и надписите се изтриха доста бързо. Минусите за стика само заради лошото качество на опаковката, иначе самия продукт е страхотен.
Оценка: 3/5

Bell HYPOallergenic Brow Modeller Gel #01*
Количество: 10,5гр

Възлагах големи надежди този гел за вежди да ми хареса. Първо опаковката му е доста по-добра като качество сравнена с тази на стика. Направена е от плътна пластмаса и има преливащ ефект който е радост за моето око. Второ, продукта е по-студен като цвят, а аз търся именно такива продукти за веждите си. И трето, четката е много малка и удобна за нанасяне. За мое огромно съжаление никак не ми хареса. Формулата му е доста водниста, но да кажем, че с времето и ползването ще се сгъсти малко. По четката остава ужасно много продукт който се натрупва върху веждите и ги прави твърди на допир.
Оценка: 1/5



Manhattan Clearface Cover Stick  #76 Sand*
Количество: не е отбелязано върху опаковката
Цена: около 10лв

Коректорът освен да прикрие несъвършенствата, обещава да се бори с тях благодарение на активните съставки разположени в средата му (малкото бяло кръгче в центъра). Формулата му е кремообразна и по-гъста. Нанася се лесно и се прелива лесно. Ако като мен ползвате камуфлажния коректор в черно бурканче на Catrice, то коректорът на Manhattan  ще ви се стори недостатъчно покривен. Използвах го върху няколко актични пъпчици и не забелязах по някакъв начин да зарастнат по-бързо, но въпреки това го ползвам върху всяко новопоявило се чудовище надявайки се да му помогне да изчезне по-бързо. Предлага се в 4 цвята.
Оценка: 2,5/5

Manhattan Clearface Powder & Make Up  #76 Sand*
Количество: 11гр
Цена: около 13-14лв

Пудрата е напълно матова и е малко по-прашлива. При нанасяне върху кожата стои естествено. Запазва кожата ми матирана около 6-7 часа (но така е и с другите пудри които имам). В опаковката на пудрата е включена и дунапренена гъбка която може да се използва суха или навлажнена за постигане на различен ефект. Нанесена пудрата с влажна гъбка придава по-високо покритие, но ефектът е прекалено пудрен, матиран и неестествен за моя вкус.
Оценка: 4/5

От ляво на дясно и от горе на долу: Manhattan Cover Stick, Bell Contour Stick, Manhattan Powder 2in1, Bell Eyebrow Gel


*Продуктите ми беше предоставени от представители на марките,
но мнението за тях си е лично мое и не е повлияно от този факт.

You May Also Like

1 коментара

  1. Аз съм супер доволна от пудрата от серията на Manhattan Clearface. Мисля, че моята обаче не е 2 в 1.. Ползвам я от години и върши чудесна работа за матиране на лесно омазняващите се зони по лицето.

    ОтговорИзтриване