Ревю: Nordics Carbon Whitening Пудра за избелване на зъбите

by - април 06, 2017


Здравейте! Днес ще си поговорим за избелването на зъби - една тема която до сега не съм засягала в блога. Винаги съм търсила различни начини да направя зъбите си по-бели - опитвала съм  различни пасти за зъби и домашни рецепти със сода. Докато първите правеха и без това чувствителните ми зъби болезнено чувствителни и бързо преустановявах употребата им, то при вторите не забелязах никакви резултати. Все още не съм пробвала избелващите лентички за домашна употреба главно от страх, че биха повишили чувствителността на зъбите ми. Наскоро обаче се свързаха с мен от Nordics и ми предложиха да опитам натурална въгленова пудра която обещава да избели зъбите. Увериха ме, че не трябва да повиши чувствителността на зъбите ми и реших да й дам шанс. 

Nordics Carbon Whitening Charcoal Powder*
Количество: 30 гр
Цена: 30лв
Можете да я намерите на официалния сайт на марката.


Пудрата идва в пластмасова черна опаковка. Усеща се много лека, сякаш няма кой знае какво количество, но всъщност получавате огромно количество продукт което трябва да стигне за 3 месеца употреба сутрин и вечер. Под капачето има допълнителен предпазител, който трябва да се отваря много внимателно (от опит го казвам) защото иначе пудрата може да се разпилее навсякъде. Направена е от кокосови дървета и обещава да избели зъбите нежно, да неутрализира токсините в устата и да балансира киселинния баланс. Тя е с черен цвят и е много фино смляна.  Пудрата има леко солен вкус и образува черна пяна. Винаги когато я използвам държа устата си затворена и съм наведена ниско над мивката. защото тя цапа и то много. В началото когато започнах да използвам пудрата взимах доста обилно количество от нея и трудно я изплаквах от зъбите си (даже се е случвало да останат леко оцветени). Всъщност е необходимо много малко количество от нея, което след това се измива лесно с няколко жабуркания.
Ако очаквате пудрата да направи зъбите ви холивудско бели, ще ви разочаровам, но няма да успее. Ще ги направи обаче с няколко тона по-бели, което напълно ме устройва като страстен любител на кафето.
И сега най-важният показател за мен (по-важен дори от избелващите резултати, но само който е изпитвал силна болка при ядене и пиене на каквото и да е в следствие на използването на избелваща паста за зъби може да ме разбере) - тази пудра не повлия по никакъв начин на чувствителността на зъбите ми. Ура, че има и такива избелващи продукти.

Ще продължа да я използвам (още дълго време предвид колко количество има в бурканчето) и ако забележа по-сериозно избелване на зъбите ще update-на този пост.



*Продуктът ми беше предоставен от представители на марката,
но мнението за него си е лично мое и не е повлияно от този факт.

You May Also Like

0 коментара