Любими продукти Февруари и Март 2017

by - април 03, 2017


Здравейте, днес ще споделя с вас кои са любимите ми продукти през изминалите два месеца. По принцип тези постове са едни от любимите ми писане и май не се е случвало да пропускам месец досега, но през февруари (и донякъде през март) нямах голямо желание за писане и не се насилвах излишно. Накратко, днес ще има повече за четене. Enjoy it :)

Galenic Aqua Infini Хидратиращ тоник
Имайки склонна към омазняване кожа винаги съм смятала, че хидратиращите продукти не са подходящи за мен защото биха я омазнили кожата ми допълнително. Съвсем наскоро се убедих в обратното и започнах да включвам повече такива продукти в грижата си кожата. За себе си открих че най-добре ми се отразяват продуктите с леки формули. Именно такъв е хидратиращият тоник на Galenic. Консистенцията му е като вода и се абсорбира от кожата за секунди. Не я оставя лепкава или мазна, а мека и хидратирана. Използвам го сутрин преди дневния ми крем. Единственият му минус е че е доста парфюмиран.

Bioderma Hydrabio Хидратиращ серум
Това е хидратиращият продукт който използвам вечер. Той има гелообразна леко хлъзгава консистенция и няма аромат. Необходимо му е малко повече време, за да попие в кожата, но веднъж щом попие не оставя мазни следи. Отново забелязвам, че с него кожата ми е по-мека на допир и я усещам по-подхранена и хидратирана.

Кайсиево масло
Покрай Good Box се сдобих с много натурални масла на различни марки. По принцип не използвам масла често и реших да търся различни начини да ги вкарам в употреба. Кайсиевото масло нанасям вечер вместо околоочен крем. Едва 1-2 капки са ми напълно достатъчни, за да нанеса обилно количество около очите си. То не попива бързо като повечето масла, но на сутринта се будя без никакви следи от него и с мека и подхранена кожа около очите.

Catrice Camouflage Concealer #020 Light Beige
Опитах коректора преди доста време когато марката го пусна за първи път. Тогава направих грешката да си взема най-светлия цвят (010) които се оказа прекалено светъл за мен и не ми допадна. Реших да дам още един шанс на коректора и си взех по-тъмния цвят 020 Light Beige, който се оказа перфектен за мен. Коректорът е много покривен, траен и не изсушава кожата около очите ми. 

Golden Rose Sheer Shine Lipstick #28*
Много харесвам тази серия червила на Golden Rose. Те са много меки и кремообразни и имат гланцов завършек. Вече имам четири цвята от тях, като последния #28 е един от любимиците ми в този пост. Цветът е малинов и е чудесен избор за пролетта. Нося го винаги когато съм с по-малко грим защото придава допълнителна свежест на визията ми.

Aura Absolute Matte Lip Cream #624 Last goodbye 
Обожавам формулата и цвета на това червило. Първоначално червилото се усеща доста мокро върху устните, но много бързо изсъхва и оставя устните напълно матови. Много е комфортно за носене и не изсушава устните. Въпреки светлия цвят е дълготрайно. Last Goodbye е неутрален розово-бежов цвят който изглежда еднакво добре с лек и с по-силен грим. Ревю за него може да прочетете тук

Make Up For Ever HD Microfinish Powder
Пудрата е много фино смляна и когато се нанесе върху кожата запълва и заглажда порите и кожата изглежда почти безупречна. Стига да не се прекали с нанесеното количество не оставя бели следи върху кожата. За съжаление не се справя много добре с матирането и откакто времето се затопли не я използвам толкова често. Но пък нямаше как да не я спомена в този пост.

Bourjois Volume Reveal Спирала*
Откакто получих тази спирала не съм спряла да я използвам. Придава обем и дължина на миглите, разделя ги и ги подрежда, прави ги наситено черни и най-важното не се размазва. Снимки върху миглите и подробно ревю може да прочетете тук.

Четка за сенки
Тази четка за сенки е от Джъмбо и струва около 1-2лв. Имам я от доста време, но я използвах много рядко. През последните няколко седмици обаче я преоткрих. Използвам я за нанасяне на основен цвят върху клепача и си върши работата чудесно. Ако си търсите достъпна четка определено погледнете тази следващия път когато сте в Джъмбо.

Too Faced Melted Chocalate Lipstick Chocolate Honey
Със затоплянето на времето винаги започват да ми се носят повече глосове за устни. Мой фаворит през последните седмици е Too Faced Melted Chocalate Lipstick в цвят Chocolate Honey. Има приятен и леко химичен аромат на шоколадов десерт. Цветът е кафеникаво прасковен и има лек гланцов финиш.

Bourjois Healthy Mix Foundation
За този фон дьо тен може да прочете подробно ревю тук. Но накратко стои много естествено върху кожата, има средно покритие и макар да не остава върху кожата ми цял ден го харесвам и използвам почти всеки ден именно заради естствения му финиш. Имам два цвята 51 Light Vanilla и 53 Light Beige които смесвам заедно за да получа точния цвят за мен.
 


Ами това беше от мен за днес! Дано ви е било интересно!



*Продуктите ми бяха предоставени от представители на марката,
но мнението за тях си е лично мое и не е повлияно от този факт.

You May Also Like

0 коментара