Ревю: Revlon Colorstay Фон дьо тен за комбинирана/мазна и за нормална/суха кожа

by - март 30, 2017


Здравейте! В днешния пост ще ви споделя мнението си за един предполагам познат на всички ни фон дьо тен - Colorstay на Revlon. Това е един от най-хвалените и препоръчвани продукти още от времето когато тепърва започнах да се интересувам от грим. Преди години това беше любимият ми фон дьо тен и съм изхабила не една и две опаковки от него, но с времето предпочитанията ми се промениха и спрях да го използвам. Реших да го опитам отново, за да разбера дали би ми харесал отново и подтикната най-вече от няколко положителни ревюта който бяха публикувани от други блогърки.

Revlon Colorstay Foundation
Количество: 30мл
Цена: около 22лв (много често от марката пускат промоции и ако не ви се плаща редовната му цена, изчакайте малко)

Още от пускането си на пазара преди може би 10 години от марката предлагат фон дьо тена в два варианта - за нормална/суха и за комбинирана/мазна кожа. До момента бях ползвала единствено варианта за комбинирана и мазна кожа, но реших да дам шанс и на другия, защото кожата ми вече не е склонна към омазняване както преди 5-6 години. Накрая на поста може да прочетете разликите, които аз забелязах в двата варианта, защото приликите им са много повече и не смятам, че е необходимо да пиша за всеки вариант отделно.


Опаковката на фон дьо тена е запазила класическото си стъклено шишенце, но едва наскоро у нас беше пусната новата визия с помпичка, която е много по-удобна за употреба. Консистенцията на фон дьо тена е течна, но една идея по-гъста,. Въпреки това се прелива лесно с кожата. Има лек парфюмен аромат. 
Фон дьо тенът  има високо покритие и успява да прикрие повечето недостатъци върху кожата, но не търпи наслояване иначе рискувате и от самолет да видят, че носите фон дьо тен. Завършекът му е напълно матов - много търсен от мен преди години, но към днешна дата не (харесвам сатенените финиши които според мен стоят много по-естествено). За това нанасям озаряваща база преди него /в момента ползвам Bourjois Sculpt Light Strobing Highlighter - ревю/. Именно заради матовия финиш и високото покритие този фон дьо тен не стои естествено върху кожата. Освен това при мен забелязвам, че подчертава допълнително порите, но в няколко ревюта на други наши блогърки не забелязах до споменават този му (д)ефект. Ако някой ме погледне отдалеч кожата ми изглежда почти перфектна, но ако се приближи и то на естествена светлина може да видите продукта върху лицето ми, както и вниманието с което е удостоил и без това големите ми пори.. 
Продуктът обаче е все толкова дълготраен колкото си спомням. Остава върху кожата ми цял ден и забелязвам значително по-малко омазняване в Т-зоната ми, дори и с варианта за нормална кожа. Не изчезва от носа и брадичката ми дори и след +12 часа което мога да кажа за много малко фон дьо тени.

А сега накратко и разликите между вариантите за нормална/суха и комбинирана/мазна кожа. А те са много малко:
  • Фон дьо тенът за нормална кожа е една съвсем малка идея по-малко траен върху моята кожа.
  • Макар с едно и също име и номер, цветовете от двата варианта са много различни. Или поне при номер 180 Sand Beige има такава такава драстична разлика в подтоновете. Това лично аз отчитам като огромен минус.
  • Вариантът за нормална/суха кожа има SPF20, а този за комбинирана и мазна SPF15. Имам доста снимки от архивите доказващи че този фон дьо тен не е подходящ за снимки със светкавица :)
Revlon Colorstay Foundation 180 Sand: for combination/oily skin(от ляво), for normal/dry skin (от дясно)

Преди / След с варианта за комбинирана/мазна кожа

Това определено не е моят фон дьо тен. Харесвам и търся по-ествестния финиш. Предпочитам и не толкова високо покривните фон дьо тени отново защото стоят по-естествено върху кожата. Единствено в него харесвам трайността му и го използвам когато знам, че ми предстои дълъг ден и искам гримът ми да остане на мястото си. Но не е продукт който бих ползвала всеки ден.
Оценка: 2/5



You May Also Like

7 коментара

  1. И аз преди години си взех по невнимание варианта за мазна кожа...Ами, моята тогава не беше толкова суха, но това е най-малко харесваният ми фон дьо тен. Твърде плътен и неестествено изглеждащ, труден за преливане...изобщо не ми хареса. Честно казано ми се струва много надценен. Да, покривен е, но по никакъв начин не стои естествено.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Напълно съгласна съм с всичко което казваш. Лично за мен и варианта за суха и нормална кожа е също толкова неестествено изглеждащ.

      Изтриване
  2. Мога да гарантирам на абсолютно всеки, че това, което слагат в бутилките на Colorstay към днешна дата, не е онова, което бях ползвала месеци наред преди и за което написах едно от най-хвалебствените ревюта в блога. Да, набива се ужасно в порите и формулата няма нищо общо - смениха я под сурдинка, просто ей така. Скоро ще ъпдейтна ревюто си, защото просто вече не е валидно, а продукта отива директно в разочарования. Вече не само, че не е добър, ами направо си е лош, сори.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За съжаление много марки които решат да сменят формулата на продуктите си вместо да я подобряват я развалят.

      Изтриване
  3. Всеки има различно мнение за този фон дьо тен, забеляввам. Аз лично харесвам новата формула повече от старата. Преродих се с него и винаги ми е интересно да прочета мнението и на другите. :) Моят цвят също е 180 (ползвам този за мазна и комбинирана кожа), но разликата между двата наистина е стряскаща.

    ОтговорИзтриване
  4. Това с тона при двете формули е много странно :( На мен единствено не ми пасва този фдт зимата. Иначе си е супер траен при мен и стои добре и от близо, но аз слагам малко за естествен ефект и смесвам с крема си. Странно, но аз винаги съм взимала формулата за нормална кожа :дд

    ОтговорИзтриване
  5. Аз също съм фенка (все още) и бях оставила препоръка именно за този фдт в едно Ваше ревю.. В момента все още го използвам, но все по-често се оглеждам за някой, с който да го сменя. Освен формулата, неколкократно се сменят и почти всички нюанси, което е суупер неприятно. Точно си намерил твоя цвят, отиваш в магазина, купуваш същия номер и при пробата се стряскаш от разликата.... С интерес следя ревютата на различни марки фдт с надеждата да намеря нов фаворит.

    ОтговорИзтриване