Good Box Октомври 2016

by - октомври 28, 2016


Здравейте! Днес ще споделя с вас съдържанието на тазмесечното издание на кутията Goox Box. По-рано през месеца беше разкрита една от марките чиито продукт ще бъда в кутията. Това е Zoya Goes Pretty. А останалите марки са: Сапунена Работилница, Natural Cosmetics, Bioearth, The Art Of Living, Vitapectin, Fitto, Бизнес къща и Oshee. Повече може да прочетете по-надолу.





Бизнес Къща Сладкиш от пшеница с киноа, кокос и чиа (1бр, 1.40лв)
Този десерт изглежда много вкусен и се надявам да се окаже такъв наистина. Той е ръчно направен и не съдържа захар.
Сапунена работилница Дълбокопочистващ ексфолиант за лице и тяло (150мл, 6.50лв)
Ексфолиантът съдържа бяла и кафява захар, кокосово и бадемово масло, зехтин и черен пипер. Обещава да почисти в дълбочина кожата на лицето и тялото, но по-деликатен начин.
Zoya Goes Pretty Масло от какао, карите и кокос (60гр, 10.75мл)
Не съм опитвала нищо до сега на собствената марка за Zoya. Маслото от какао, карите и кокос може да се използва като хидратиращ продукт за тяло, маска за коса или като съставка за приготвянето на козметика вкъщи. 
Oshee Бял чай с жасмин (1бр, 1.30мл)
Обичам да пия бял, зелен и черен чай и този на Oshee ми хареса. Ароматът на жасмин в него се усеща и не е прекалено сладък.
Fitto Хрупкави късчета ябълка (1бр, 1.55лв)
Този продукт е произведен по специална технология при която при изсушаването се запазват до 80% от важните съставки.
 

Natural Cosmetics Подмладяващ серум (2 х 10мл, 6.40лв)
Тези ампули съдържат био Розова вода и патентован френски продукт с изразен микролифтинг ефект. След употреба кожата трябва да е възстановена, изгладена и с по-сияен вид. Ефектът от този серум може да се забележи след 5 минути.
Bioearth Почистващ гел за лице (50мл, 29.99лв)
Този гел за лице е предназначен за кожа склонна към омазняване. Обещава да матира кожата и да регулира прекомерното образуване на себум. Звучи точно като продукт за мен.
Талон за посещение на йога
Опитвала съм йога вкъщи, но до момента не съм посещава истински йога клас. Талонът може да се използва до края на тази година и стига да намеря време с удоволствие бих отишла.
Vitapectin Ябълков пектин (1 кутия с 10бр пакетчета, 22лв)
Това е хранителна добавка, която е произведена на основата на ябълков пектин. Съдържанието на пакетчето се разтваря в чаша вода и се пие преди хранене.


Съдържанието на кутията наистина ми хареса. Всички продукти са нови и интересни за мен. Със сигурност ще поръчам Good Box и следващия месец.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

0 коментара