Любими продукти Септември 2016

by - октомври 03, 2016



Здравейте! Дойде време за нова порция любими продукти за месеца. Днес в поста съм включила както нови (за мен продукти), така и няколко позабравени такива. Започвам първо с грим продуктите, защото нямам търпение да ви споделя повече за тях.


Milani Powder Blush #01 Romantic Rose
Този руж е в неутрален розов цвят и е подходящ за носене през цялата година. Не е силно пигментиран, дори точно обратното, но именно заради това го харесвам толкова много - няма как да прекаля когато го нанасям.
MAC Lipstick Kinda Sexy
Това е може би най-комфортното за носене матово червило, което съм пробвала. Усеща се кремообразно върху устните и не ги изсушава. Освен това има и много добра трайност предвид по-кремообразната си формула. Цветът Kinda sexy е неутрален розово-кафяв цвят.
Rimmel Scandaleyes Eyeshadow Stick #003 Bad Girl Bronze
Есента официално дойде (макар температурите навън да не са съвсем есенни) и извадих по-тъмните цветове продукти за очи. Мой любимец този месец е моливът на Rimmel Bad Girl Bronze. Много е лесен за употреба и може да се разнесе само с пръст. Цветът му е пигментиран и е траен нанесен върху база. Bad Girl Bronze е топъл кафяв цвят с блестящи частички в него.
Essence Lights Of The Orient #02 Oriental Beauty
Много съм щастлива, че успях да намеря този молив за вежди, защото той се превърна в предпочитам от мен продукт за вежди от първото ползване. За съжаление е част от лимитирана колекция на марката и не може да се намери в магазините които предлагат Essence.
Моливът е в сиво-кафяв цвят, стои много естествено и е много траен.
L'oreal False Lash Wings Sculpt Mascara
Може да видите как спиралата стои върху миглите ми тук. Тя разделя, подчетава и удължава миглите и е наситено черна формула. Понякога се размазва малко към края на деня, но въпреки това много я харесвам.
Yves Rocher Energizing Silky Body Balm*
Този крем за тяло е с по-гъста консистенция и се усеща по-тежко нанесен върху тялото, но е много хидратиращ и омекотяващ. Освен това ароматът му е много интересен и различен. 
Essie Nailpolish Wicked
Това е един от любимите цветове лакове през есента и зимата. Цветът му е тъмно червен, толкова тъмен, че на определена светлина изглежда черен. Формулата му е наситена и са необходими два слоя за постигане на плътен и равномерен цвят.
Eveline Nail Therapy 8 in 1
В началото на месец септември ноктите ми бяха в ужасно състояние - не спираха да се чупят и разслояват. Този заздравител успя да ги заздрави и да спре чупенето им и то само за седмица ползване. Успя да оправдае всички положителни оценки на които попаднах за него.

Това бяха любимите ми продукти за месец септември.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.



* Продуктът ми беше предоставен за проба от представители
 на марката, но мнението за него си е лично мое.

You May Also Like

0 коментара