Любими продукти октомври 2016

by - октомври 31, 2016



Здравейте! Без излишни приказки ще ви покажа любимите си и най-често използвани от мен продукти през месец октомври.



Apivita Почистваща пяна за лице и очи с маслина и лавандула
Това вторият измиващ продукт на марката които пробвам и които ми харесва. Пяната е много нежна към кожата и не я изсушава или опъва след използването й. Почиства кожата добре и премахва остатъците от грим. За мен пяната е много икономична.
Vichy Aqualia Thermal Хидратиращ серум 
Използвам серума на Vichy Aqualia Thermal от около две седмици, но много бързо забелязах промяна в състоянието на кожата ми. Използвам го всяка вечер и понякога през деня когато усетя кожата си малко по-суха. Кожата ми е много по-мека, хидратирана и подхранена откакто започнах да използвам серума. Консистенцията му е водниста и лека и се абсорбира от кожата за секунди. Много сполучлива покупка за по-студените месеци от годината.

Urban Decay All Nighter Foundation
Най-накрая успях да открия достатъчно жълт за мен фон дьо тен (ура!). Но като оставим цвета на страна, харесвам All Nighter на Urban Decay защото е със средно до бих казала пълно покритие и не стои неествено върху кожата.Траен е, но не толкова колкото ми се искаше да бъде или колкото очаквах.
*Ако се интересувате цветът в който имам All Nighter на Urban Decay е 4.0.
H&M High Impact Eye Colour
Едни позабравени от мен сенки за очи, които преоткрих този месец и нося винаги когато слагам друг продукт освен спирала върху очите. Цветът на сенките е Baci di dama и е светъл златисто-карамелен. Сенките стоят много нежно и естествено върху очите и ги подчертават без да е прекалено. Ревю за тях може да прочетете тук.
Urban Decay Naked Skin Concealer
Коректорът е лек и много лесен за преливане. Не е високо покривен, но при мен успява да прикрие умората под очите и да озари зоната. Не изсушава кожата и остава на мястото си цял ден.
Rimmel Exxegerate Lip Liner #063 Eastend Snob 
Използвам този молив върху целите си устни вместо червило. Много е траен. Да, изсушава устните ми, но с малко балсам си връщам комфорта. Цветът Eastend Snob е доста популярен, но за съжаление не се предлага у нас. От суочове онлайн очаквах много по-светъл, по-натурален и по-розов цвят. Върху моите устни, моливът е много по-лилав, но и така ми харесва.

 Това бяха любимите ми продукти през месец октомври.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

0 коментара