Празни опаковки #29

by - октомври 17, 2016


Здравейте! Наскоро подреждах шакофовете в които държа различни козметични продукти и се оказа, че имам доста започнати и преполовени продукти, които не използвам от доста време. Поставих си като задача да се съсредоточа върху тях и да ги изразходя. Отделно отново съм успяла да събера доста прилично количество тестери, което се опитвам да намаля. Но повече за мостричките ще може да четете в следващи постове с празни опаковки.



Batiste Сухи шампоани
Вече сигурно знаете, че това е любимата ми марка сух шампоан и присъстват във всеки пост с празни опаковка през последната една година. За да не се повтарям всеки път съм решила вече да не пазя техните изразходвани флакони, за да виждате малко по-различни продукти в тази категория постове.
Lavera Шампоан против пърхот
Скалпът на главата ми е много чувствителен и много внимателно избирам шампоаните си. След поредния който успя да раздразни скалпа ми, реших да опитам шампоан на натурална марка. В магазина се спрях на Lavera и по-конкретно на варианта против пърхот. Шампоанът се пенеше добре и беше доста икономичен предвид по-натуралния си състав. Трябваше ми по-голямо количество от него в сравнение с шампоаните в дрогериите, но тази опаковка ми стигна за доста време. Измиваше косата без да я изсушава и не забелязах да дразни скалпа ми. Пърхотът при мен не е постоянен проблем. Появява се понякога заради продукти които използвам, друг път без конкретна причина. Не забелязах този шампоан да намали появата му. Дали бих го купила отново? Не.
La Petit Marseillais Балсам за боядисана коса
Когато марката се появи и на нашия пазар, си купих шампоан и балсам с мед и още нещо което не помня. Много ми харесаха. Опитах други варианти, купих отново серията която ми беше харесала първоначално, но всеки един от продуктите ме разочарова. Този балсам е от серията за боядисана коса и трябва да действа само за минута. Формулата му не се усеща богато и след нанасяне не забелязвам косата си по-мека, нито пък по-бляскава. Не улесняваше и разресването й. Дали бих го купила отново? Не, за мен е продукт който не прави нищо за косата.
Nivea Мляко за тяло за под душа
Тази опаковка имам откакто продукта беше пуснат у нас. Доста интересен и иновативен продукт, който обаче на мен не ми допадна. Сигурна съм вече знаете как се нанася този продукт, но все пак ще спомена накратко. Нанася се след измиване на тялото, докато сте под душа и след това се отмива. Трябва да замести лосиона за тяло. Наистина хидратира кожата, но не достатъчно според мен, за да не се налага след това да нанасям лосион за тяло. За мен няма значение дали ще отделя време да нанеса продукта на Nivea под душа или обикновен лосион за тяло. Дали бих го купила отново? Не.
Avon Охлаждащ лосион с мента и алое
Не съм особено постоянна в грижите за стъпалата си и рядко им отделям времето което заслужават. Това кремче на Avon имаше много свеж аромат и наистина усещах известно охлаждане при нанасяне, което беше много приятно през по-топлите месеци. Но пък не усетих никакъв омекотяващ ефект от него. Дали бих го купила отново? Не. 
 

Bio Beaute by Nuxe Мицеларна вода
Бях споделила мнението си за сета на марката за пътуване от който имам това мини шишенце с мицеларна вода (линк към поста). Не знам каква спирала съм ползвала когато съм пробвала мицеларната вода тогава, но бях много доволна от колко бързо я сваляше. Когато отново започнах да я ползвам ми бяха необходими доста тампончета за грим и голямо количество мицеларна вода, за да сваля спиралата си. Дали бих я купила в реален размер? Не. 
Burt's Bees Балсам за устни
Подробно ревю за него може да прочетете тук. Винаги съм в търсене на хубав балсам за устни и този на Burt's Bees се оказа такъв. Омекотяваше и подхранваше устните ми, като ефектът от него се запазваше за дълго време. Формулата му не беше прекалено мазна и беше подходящ за нанасяне дори под матови червила. Дали бих го купила отново?  Да. 
Catrice Gel Like Основа и топ лак*
Този топ лак  беше идентичен като действие и ефект като любимия ми топ лака на Essence. И също като него се сгъстява бързо. Дали бих го купила отново?  Да.
Rimmel Лак за нокти #440 Sun Downer
Обожавам този цвят лак на Rimmel през лятото. Имам го от доста време и вече толкова се е сгъстил, че разредителят за лак вече не може да помогне. За съжаление тази серия лакове вече не се предлага, а в новата липсва този цвят. Дали бих го купила отново?  Да, стига да го намеря накъде.

Ето и няколко тестера които успях да пробвам и изхабя:
Kneipp Крем за стъпала
Благодарение на Good Box имам доста продукти за грижа за стъпалата и краката. Кремът на Kneipp имаше омекотяващо действие. Дали бих го купила в реален размер? По скоро не.
Yves Pocher Hydra Vegetal Гел-крем за лице
Не съм опитвала продукти от грижа за кожата на лицето на Yves Rocher и остнаха много приятно изненадана от този крем. Имаше лека и гелообразна консистенция, която попиваше бързо в кожата. Не забелязах да омазнява кожата ми допълнително през деня. Дали бих я купила го реален размер? За момента не. 
Farmona Нощен крем с арган 
Този крем много ми допадна. Усещах го много богато, омекотяваше и подхранваше кожата ми без да я омазнява. За първи път чувам за тази марка, но определено съм впечатлена.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

* Продуктът ми беше предоставен за проба от представители
 на марката, но мнението за него си е лично мое.

You May Also Like

0 коментара