Ревю: Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick #03 и #04

by - октомври 25, 2016


Здравейте! Последните продукти за устни които Golden Rose пуснаха са наистина страхотни и бюджетни попадения. Любими са ми червилата в червената гилза Velvet Matte и джъмбо моливите Matte Lipstick Crayon (ревю за тях тук). Съвсем наскоро марката лансира и течни матови червила Longstay, които нямах търпение да опитам. Днес ще ви споделя мнението си за тях. 


Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick
Количество: 5,5мл
Цена: около 8лв
Годност след отваряне: 12 месеца
Състав:  Isododecane, Trrimethylsiloxysilicate, Dimethicone., Polybutene, Petrolatum, Cyclohexasiloxane, Kaolin, Cera Alba, Silica Dimethyl Silycate, Disteardimonium Hectorite, Aroma, Propylene Carbonate, Glyceryl Behenate, Persea Gratissima Oil, Tocopheryl Acetate, Cyclopentasiloxane, Benzil Alcohol

Червилото обещава матов финиш, дълготрайна и неизсушаваща устните формула. Предлага се в 12 цвята.

Опаковката на течните червила представлява пластмасова тубичка и се нанася чрез апликатор. Той е по-издължен от стандартните апликатори и поне за мен не е достатъчно прецизен за нанасяне
Формулата им е много лека, но някак по-водниста в сравнение с други течни червила, което прави течното червило по-трудно за нанасяне. Имат много приятен сладникав аромат. Цветовете които имам аз са добре пигментирани и е необходимо нанасянето само на един слой за получаването на плътен цвят. Необходима е по-малко от минута за изсъхване на червилото и получаване на матов завършек. А той е наистина матов за разлика от червилата в червена гилза на марката Velvet Matte. 
За разлика от други течни матови червила, тези на Golden Rose оставят следи върху чаши при пиене и върху прибори при ядене. Остава върху устните около 6-8 часа като постепенно започва да изчезва от центъра на устните. Позволява нанасянето на нов продукт върху вече носен през деня. Понякога без да съм открила конкретна причина започва да пада от устните на парцали.
Тези червила изсушават устните ми повече от други и задължително през деня нанасям по малко балсам, за да си върна комфорта. Свалят се по-трудно и е необходимо време и малко повече търкане, за да сваля червилото напълно от устните си.



Както споменах, серията предлага 12 различни нюанса. Сред тях има светли, ярки и тъмни цветове, както и няколко по-нетипични, но доста актуални цветове. 
Номер 03 е mauve цвят доста по-лилав от предпочитаните от мен обикновено. Номер 04 е моята идея да опитам нещо различно. Той е розово коралов цвят, по-ярък, но заради матовия си финиш стои една идея по-малко натрапчиво.

Golden Rose Longstay Liquid Lipstick #03

Golden Rose Longstay Liquid Lipstick #04
*На живо 04 е доста по-розов отколкото е излязъл на снимката.
 
Оценка: 3/5
Харесвам донякъде тези червила като формула и представяне, донякъде не. Въпреки това ще продължавам да си ги нося, но не смятам, че бих бързала да си купувам още цветове от серията Longstay. 



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

1 коментара

  1. Здравейте, използвам тези червила и съм много доволна. Съветвам Ви са опитате да нанесете с четка за червило. По този начин се нанася прецизно, използва се малко количество с възможност за допълнителен слой при нужда. Аз лично бях впечатлена с колко малко количество оцветих устните си по този начин. При нанасянето с четка се слага по-тънък слой без излишно количество, продуктът изсъхва по-лесно и напълно и гарантира абсолютна издържливост. Купих си един нюанс само, за да придобия впечатление, а сега съм 100% горда притежателка на 5 от тях. За да не ми изсъхват устните ексфолирам, нанасям балсам преди да започна да се гримира и когато стигна до момента с червилото избърсвам със салфетка излишъка от балсама :)))

    ОтговорИзтриване