Нови покупки #37

by - октомври 19, 2016


Здравейте! Много съм доволна от покупките си през последните няколко седмици. Не всички продукти ми харесаха толкова колкото се надявах, но пък всичките те са  продукти които искам да опитам от доста време. Надявам се поста да ви е интересен, а съвсем скоро очаквайте и ревюта за някои от продуктите.



Urban Decay All Nighter Foundation #4.0
Още след като изгледах първите ревюта за този фон дьо тен знаех, че искам да го пробвам. Той обещава дълготрайна водоустойчива формула, матов финиш и високо покритие. Предлага се в огромно разнообразие от цветове с различни подтонове. Имайки кожа със силно изразен жълт подтон ми е много трудно да си намеря подходящ цвят фон дьо тен, но номер 4.0 (който имам аз) е наистина жълт. Харесвам го много, но има няколко негови минуса за който ще говоря повече в самостоятелно ревю за фон дьо тена.
Vichy Dermablend 3D Correction Foundation #35 Sand
За този фон дьо тен прочетох положителни отзиви в няколко наши блога. Наскоро и моя приятелка ми го препоръча. От описанието на производителите звучи като продукт който би ми харесал - дълготраен продукт с високо покритие и матов финиш. С цветът 35 Sand е налице вечният ми проблем - този цвят не е с достатъчно жълт подтон за мен. Носих го само веднъж и не мога да кажа нищо относно представянето му за момента. 
Catrice HD Liquid Coverage Foundation #030 Sand Beige 
За този фон дьо тен вече написах ревю което може да прочетете тук. Накратко, имах големи очаквания към него, който обаче не се оправдаха. Допада ми колко естествено стои върху кожата и за колко дълго време успява да матира, но пък подчертава порите по лицето ми. Макар първоначално нанесен да е с правилния подтон за мен, след няколко минути става доста розов. 
Milani Blush #01 Romantic Rose
От много, много време искам да се сдобия с руж на Tarte в цвят Exposed. Но поръчването му би било по-трудно, а и цената му е висока. За това поръчах ружът на Milani в цвят Romantic Rose, който е спряган за негов двойник. Ружът на Milani ми допада като цвят и формула. Количеството продукт което получаваме е огромно - цели 17гр. Не очаквайте да го видите някога в пост с празни опаковки :D
Milani Amore Matte Lip Creme #10 Adorable
Заедно с ружът за който споменах току що, поръчах и течно червило на марката. Избирането на цвят беше доста трудно за мен и ми отне доста време. Макар да имах известни притеснения дали все пак съм направила правилния избор, накрая останах доволна. Adorable е светъл прасковен нюд. Финишът му е напълно матов. Изсушава леко устните, но това е неизбежно при матовите червила.
NYX Butter Gloss #07 Tiramisu
При последното си пътуване попаднах на стена с продукти на марката NYX (която вече не се предлага у нас за съжаление). Нямах особен интерес към други техни продукти, но знаех, че искам още един цвят от може би най-любимата ми серия глосове Butter Gloss. Ревю за други цветове от серията може да прочетете тук.
Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick #03
Макар това да е най-малко любимият ми матов продукт за устни на Golden Rose, си взех още един цвят от серията. Съвсем скоро мисля да пиша ревю за тях за това няма да влизам в подробности за представянето на продукта в този пост.
Urban Decay Naked Skin Concealer 
Заедно с фон дьо тена на марката All Nighter, поръчах и коректора Naked Skin в цвят Light Neutral. Отне ми доста време и гледане на суочове, за да се спра на този цвят. Коректорът прикрива добре умората в зоната около очите и заедно с това озарява. Успя да оправдае всички положителни оценки които му дават всички.
L'oreal Miss Hippie Mascara
Въпреки, че последните няколко нови спирали които марката пусна на пазара не ми харесаха, реших да опитам последното нови предложение - Miss Hippie. Все още не съм я пробвала, но на пръв поглед четката ми допада като форма. От L'oreal обещават тази спирала да направи миглите много обемни.
L'oreal Brow Artist Plumper
Не че имах нужда от нов гел за вежди, но щом го мернах на стената на марката (не у нас за съжаление) го взех, защото съм чувала само хубави неща за него. Разбира се, купих го в най-тъмния цвят в който се предлага Medium/Dark. Използвам гела от около седмица и за момента мога да кажа само, че не се различава кой знае колко като представяне от любимия гел за вежди на Catrice с цвят.
Essence Lights of Orient Eyebrow Shaper #02 Oriental beauty
Успях да намеря любимия си продукт за вежди от лимитираната колекция на Essence Lights of Orient онлайн и поръчах всички налични бройки (едва 3). Моливът стои много естествено, мек е, но траен.
 

Apivita Cleansing foam with olive & lavender
През последните няколко месеца опитах няколко измиващи продукта за лице, които не ми допаднаха особено много. За това реших да заложа на нещо вече изпитано. Вариантът който бях ползвала преди с прополис и цитрус (ревю за него може да прочетете тук) беше наличен за това се спрях на този с маслина и лавандула.
Macadamia Heailing Oil Treatment & Deep Repair Mask
От много време искам да опитам продуктите на марката за коса. Олиото на L'oreal което ползвам в момента е почти към своя край и за това взех това на Macadamia. Почти убедена съм, че се предлага и в по-голяма опаковка, но реших да взема по-малката в случай, че не ми хареса. Реших заедно с олиото да опитам и дълбоко подхранващата маска.
Vichy Aqualia Thermal Serum
Ако сте пропуснали Vichy имаха кампания (която продължава и в момента) и заедно с няколко мини продукта получавате и талон за -10лв от следваща покупка. Използвах моето талонче, за да си взема серума Aqualia Thermal Dynamic Hydration Power Serum. Използвала съм дневен крем от серията преди години, които много ми беше харесал и имах усещането, че и този серум ще ми допадне. Има приятен парфюмен аромат и течна консистенция, която се абсорбира много бързо от кожата. Ползвам го едва от седмица и още не мога да кажа дали успява да хидратира кожата, но за момента много ми харесва.

China Glaze Nail Lacquer #556 Seduce me
Това е първият ми лак за нокти на марката и честно не съм особено очарована от първото му ползване, но ще му дам още един шанс. Цветът Seduce me е разкошен бери цвят. Но това което не ми хареса е супер тънката четка с която се нанася и трайността му.
Seche Vite Dry Fast Top Coat
За този топ лак съм слушала много и нямаше как да пропусна да се сдобия с него и да проверя дали е толкова страхотен. За Seche Vite знам, че се сгъстява много бързо и съдържа доста вредни химикали, но пък трябва да придава огледален блясък и с него лакът да съхне по-бързо.
Eveline 8 in 1 Total Action Nail Conditioner 
За този заздравител писах съвсем наскоро и поста може да прочетете тук. Накратко, той наистина работи и само за две седмици успя да заздрави ноктите ми.



Това бяха всички продукти които си купих наскоро.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

1 коментара