Любими продукти Януари 2016

by - януари 31, 2016


Здравейте! Ето че първият месец от новата 2016 година е към края си и е време да ви покажа любимите си продукти през януари. В момента се опитвам да наблегна на използването на някои продукти които не съм използвала от доста време. Един от тях успя да се вмъкне в този пост.

Rimmel Exaggerate Lip Liner #030 Natural
Обожавам този молив за устни. След като изразходих една опаковка от него и не успях да го намеря забравих колко много ги харесвам. Наскоро успях да се сдобия с нова (малко е труден за откриване) и го използвам почти всеки ден. С него очертавам контура на устните си и им придавам повече плътност. Нанесен върху целите устни увеличава трайността на продуктите нанесени върху него. Повече за него може да прочетете тук.

Guerlain Terracotta Bronzing Powder #02 Naturel - Blondes
Един продукт, който не получаваше достатъчно внимание и стоеше забравен сред останалите бронзиращи пудри. Представлява комбинация от четири цвята предимно матови (само един е с фини блестящи частици). Цветът получен от четирите цвята не е прекалено тъмен, което го прави подходящ за по-студените месеци когато нямам толкова тен.

NYX Butter Gloss #05 Creme Brulee
Обожавам този глос, защото придава блясък на устните и мъничко цвят. Не лепне и не изсушава устните. Доста по-траен е от много други гланцове за устни. Напоследък много често го нося върху моливът за устни на Rimmel за който ви споменах в началото на поста. Ревю за Butter Gloss на NYX може да прочетете тук.

Decleor Purufying Serum
Опитах този серум през пролетта и никак не ми хареса, защото тогава омазняваше прекалено кожата ми. Но сега през зимата беше подходящ за кожата ми. Нанасям го вечер вместо нощен крем. Кожата ми го абсорбира бързо. На сутринта се будя без излишно омазняване, а при допир кожата ми е мека и я чувствам подхранена.  
 
Golden Rose Matte Lipstick Crayon #13
Този молив за устни е другият ми любим продукт за устни напоследък. Не изсушава устните, много е приятен за носене, а цветът е прасковено розов нюд, подходящ за ежедневието. Повече за него може да прочетете тук.

Urban Decay Afterglow Blush Rapture
Този руж обикнах от пръв поглед и след дълго чудене се сдобих с него. Нямам подобен цвят сред другите си ружове. Макар да изглежда стряскащо лилав в опаковката върху кожата не стои толкова интензивен като цвят.

Bio Beaute By Nuxe Repairing Lip Balm
Хич не съм фен на балсамите за устни в тубички, но този заобичах много и даже мъничко ме е яд, че не се сдобих с оцветената му версия (тази с малина). Балсамът придава мъничко блясък на устните, подхранва ги и ги омекотява.

Essie Bahama Mama & Sole Mate
През последните два месеца залагах единствено на светлите и неутрални цветове. Единствено около Коледа поносих един любим червен лак с блестящи частици и това беше. Но през януари отбелязах завръщането на червените и лилави по-тъмни цветове върху ноктите си. Bahama Mama е стар мой любимец (ревю за него може да видите тук), а Sole Mate имам отскоро, но така бе му бяха дала необходимото внимание. Винаги когато съм с тях получавам комплименти за лака си :)

Sally Hansen Hard As Nails Nardener
Не бях обърнала внимание колко здрави са напоследък ноктите ми - не се чупят или делят. Докато не се сетих, че вече от няколко седмици използвам този заздравител и чак тогава забелязах положителната промяна в състоянието им . За мен това е чудо в шишенце и ако имате чупещи се нокти ви препоръчвам да го пробвате.


Това бяха любимите ми и най-често ползвани продукти през месец януари. Кои са вашите?



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

1 коментара

  1. Искам ревю на ружа на UD! Искам ги откакто излязоха, особено Rapture, толкова е красив <3 И аз съм доволна от новите моливи на GR, много са приятни и пигментирани :)

    ОтговорИзтриване