Ревю: Too Faced мини продукти

by - февруари 02, 2016


От доста време насам все се каня да напиша този пост, но винаги нещо ставаше и това не се случваше. Днес обаче спрях да отлагам и ще ви споделя мнението си няколко продукта на Too Faced. 
Към края на миналата година се сдобих с два сета на марката, които съдържат четири от най-популярните им продукта. Сетовете бяха лимитирани издания по случай коледните празници и много бързо бяха изчерпани. Марката пуска подобни комплекти всяка година през декември (цената на тези беше около 25лв всеки).


Ружът Love Flush (мини размер 2гр) имам в цвят Justify My Love, който не съм виждала да се предлага на стените на марката у нас в магазини Sephora. Цветът е ярко розов с фини златни частици. При нанасяне частиците не се забелязват върху кожата. Пудрата е пигментирана и трябва да нанасям по-малко, за да не заприличам на клоун. Прелива се лесно и е траен, но не издържа 16 часа както марката обещава. Въпреки това много го харесвам и много често го използвам.
Оценка: 4/5

Бронзиращата пудра Chocolate Soleil (мини размер 2,5гр) имам в цвят Medium/Deep. Този бронзър е разкошен. Първоначално гледайки го в опаковката си мислех, че надали ще ми допадне защото цветът му не е толкова топъл, но го обикнах именно заради него. Едновременно затопля лицето и контурира, но по един много по-естествен начин от по-топлите ми като цвят бронзиращи пудри. Напълно матов е. Има добра пигментация и мирише на какао. Определено бих си го купила в реален размер.
Оценка: 5/5

За спиралата Better Than Sex (мини размер 4,8гр) имах много големи очаквания, но макар да прави миглите ми разкошни се оказа разочарование за мен. При нанасяне придава обем и дължина, разделя и подчертава, наситено черна е, но се размазва под долните ми мигли и то ужасно. Първите няколко часа след нанасяне е ок, но не издържа цял ден. Малко са спиралите с които съм имала подобен проблем и съжалявам, че Better Than Sex е една от тях.
Оценка: 2/5

Не мога да ви кажа колко много видеа с lip swatch-ове съм изгледала за течните червила Melted и винаги са получавали страхотни отзиви. Аз обаче останах много разочарована. Проблемът може да е в моя цвят - Melted Peony (който между другото е страхотен розов цвят), но наистина неудомявам как моите впечатления за продукта са точно обратното на това което съм чувала за тях. Малко след нанасянето му усещам устните си сухи и напукани. Горе долу по същото време забелязвам появата на ужасна бяла линия във вътрешната част на устните. Да не говорим колко е недълготрайно и ако като мен пиете кафе постоянно след една няколко пийвания цветът е изчезнал от местата на които чашата е докосвала устните. Успях да намеря начин по който червилото да работи за мен (очертавайки целите устните с молив и върху него балсам и чак тогава нанасям Melted), но честно казано предвид цената му от около 40лв очаквах много повече.
P.S. Това мини е с размер 5мл.
Оценка: 1/5


Е, това беше от мен за днес. Макар резултатът да е равен - два страхотни продукта и две разочарования, усещам в себе си чувство на разочарование, което дори разкошния бронзър Chocolate Soleil не може да притъпи. Ако сте ползвали червилата Melted споделете в коментарите впечатленията си и кой цвят имате :)



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

2 коментара

  1. Много искам да си взема един от техните ружове, но така и не мога да се престраша. Харесала съм и аз един розов - разкошен е, да видим кога ще се навия да го поръчам :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много исках и аз минито с червилото и ружа, но беше останала само тази цветова комбинация, пък розови тонове никак не ми отиват. :(

    ОтговорИзтриване