Любими продукти на 2015 година (Грижа за лице, коса, тяло и нокти)

by - януари 02, 2016


Ето че 2015 година свърши и е време да ви покажа най-любимите си продукти през нея. Реших да ги разделя на две части за да не става поста прекалено дълъг. Днес ще ви покажа фаворитите си за грижа за косата, тялото, лицето и няколко продукта на нокти.


Alverde Масло за тяло с макадамия и масло от карите
Единственият продукт за тяло за който ще ви говоря в годишните си любимци. Обожавам това масло за тяло. Мирише на много вкусен десерт. Има плътна консистенция, но е много леко. Попива бързо без да оставя следи върху кожата. Оставя я мека и подхранена.

Batiste Dry Shampoo Medium & Brunette
Марката Batiste е предпочитана от мен за сухи шампоани. Фаворитът ми от всички предлагани варианти е този за брюнетки. Той абсорбира омазняването също толкова добре колкото и другите сухи шампоани на марката, но за разлика от тях пудрата в него е оцветена и не оставя никакви следи в косата ми.

L'oreal Mythic Oil
Получих това прочуто олио за коса на L'oreal като подарък за Коледа по-миналата година и след година ползване все още го харесвам и предпочитам пред други подобни продукти за коса. Макар да е олио, то не омазнява и утежнява косата след нанасяне. Използвам след всяко измиване на косата върху краищата. А понякога нанасям от олиото и върху суха коса - ако тя е непокорна или и липсва блясък. Подробно ревю за него може да прочетете тук.

Tangle Teezer
Откакто опитах за първи път Tangle Teezer забравих за всички други четки и гребени. Наистина улеснява разресването на косата значително и забелязвам по-малко коса върху зъбците му в сравнение с количеството което оставаше по четките ми за коса. Ревю може да прочетете тук.

 
Apivita Gleansing Gel With Propolis & Citrus
Това е може би най-любимият ми измиващ продукт за лице. Много е нежен към кожата и я почиства добре без да я изсушава или опъва. Ревю за него може да прочетете тук.
 
Melvita Nectar De Roses Milky Cleansing Oil
Откакто опитах олиата за премахване на грим всичките му бутилчици с дегримьори и мицеларни води събират прах в ъгъла на един шкаф. Това е най-бързият и лесен начин на сваляне на грим за мен. Не изисква използването на памучни тампони и премахването на грима от очите и лицето се извършва в една стъпка. След нанасяне на олиото го изплаквам с вода и почиствам с измиващ гел, за да премахна остатъци от грима и мазното усещане върху кожата.

Sephora Mud Mask Purifying & Mattifying
Страхотна маска, която почиства кожата дълбоко и й трябва малко време, за да подейства. След употребата й кожата ми не е суха или опъната и бих я препоръчала на всеки. Ревю за маската може да прочетете тук.


Antipodes Aura Manuka Honey Mask
Тази маска едновременно почиства и успокоява кожата и спомага по-бързото завяхване на появили се пъпки. Нанася се като крем и след 15 минути се измива. Има много приятен флорален аромат. Дори сестра ми, която хич не си пада по-маските за лице започна да я ползва и много й хареса. Подробно ревю за нея може да прочетете тук.

Himalaya Балсам за устни
Продължавам да харесвам и предпочитам балсамите за устни на Himalaya. Макар да опитах балсамите на няколко непознати марки през годината, нито един от тях не успя да измести вечния ми любимец. Консистенцията му не е прекалено мазна, чудесна основа е за всякакви продукти за устни (дори и матови червила) и подхранва устните.

Weleda Wildrose Eyecream
Останах много приятно изненадана от този околоочен крем. Много е лек и попива бързо, оставяйки кожата мека и подхранена. Ревю за него може да прочетете тук.



Atrix Intensive Protection Cream
Много рядко се случва да купя един и същи крем за ръце няколко пъти, а това е третата ми опаковка от крема на Atrix. Много е лек, попива бързо и не оставя ръцете мазни. Предпочитам този му вариант повече пред другия (в по-светлата тубичка).

Lilly Маслен лакочистител
Да, знам странно е да включвам лакочистител в годишните си любимци, но това е наистина задължителен и много любим продукт за мен. Маха лака лесно без да изсушава ноктите и кожичките. А и цената му е достъпна.
 
Essence The Gel Top Coat
Предполагам няма как да сте пропуснали шума който се вдигна около този топ лак и вече сте чели на много места колко хубав продукт е. Придава блясък на маникюра и удължава трайността. Вече е и в нова прозрачна опаковка, която харесвам много повече от предишната. Ревю за него може да прочетете тук.

Essie Perennial Chic
Цветът е част от пролетната колекция на марката за 2015. В шишенцето изглежда доста обикновено, но нанесен е страхотен прасковен нюд, който си отива с всичко. Нося го през цялата година, но най-много харесвам как стои на кожата ми с тен. Повече за него тук

Essie Sand Tropez
Любимият ми неутрален цвят лак, който много подхожда на кожата ми. Отново отива си с всичко и го нося през цялата година. Повече за него тук.

Golden Rose Color Expert #32
Цветът на този лак е тъмно бордо с много златни и червени малки блестящи частици. Нося го най-вече през зимата и есента.

Essie Bahama Mama
Разкошен лилав цвят, който според мен би отивал на всеки цвят кожа. Макар за него да има не много ласкави ревюта, че стои на черти и цветът не е плътен, аз нямам такива проблеми с него.

Bourjois La Laque #3 Orange outrant 
Този лак за мен е лято в бутилка. И как да е иначе след като цяло лято бях с него върху ноктите си. Цветът е наситен оранжев, формулата му е разкошна, а трайността не е впечатляваща, но за мен лично си заслужава заради цветът. Ревю за него може да прочетете тук.

Това бяха любимите продукти за тяло, коса, лице и нокти. Очаквайте съвсем скоро и втората част на този пост с любимите ми грим продукти.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

1 коментара

  1. Здравей,прекарсна статия.Определено ще пробвам повечето продукти,смятам да започна със сухия шампоан на Batiste.Би ли ми казала откъде да го закупя?Благодаря!

    ОтговорИзтриване