Любими продукти Декември 2015

by - декември 26, 2015

Здравейте! Ето, че 2015 година е почти към своя край и дойде време за любимия ми за писане пост, а именно за най-харесваните от мен продукти за месеца.
Надявам се сте изкарали страхотно коледните празниците и не сте прекалили с похапването (нещо което се опитвам да направя всяка година и за първи път се получи тази). И без повече бавене, ето какво използвах и харесвах най-много този месец:

Balea Sweet Smoothie Душ гел
Този душ гел мирише на лимонов десерт - ужасно вкусен при това. Все още не съм се опитвала да го ям въпреки, че ми се е искало няколко пъти. Душ гелът измива кожата добре и се пени страхотно. За съжаление ароматът не се задържа дълго върху кожата.
Sephora Cream Lip Stain 13 Marvelous Mauve
Колко положителни отзиви съм чула за чувала за тези течни червила на Sephora, но така и не успявах да си харесам цвят от тях. Докато не видях номер 13 върху устните на една от бюти влогърките които следя и не след дълго се сдобих с него. Това е едно от най-комфортните матови червила което съм имала. Не е прекалено изсушаващо и дори да съм била цял ден с него на следващия устните ми не са като пустинята Сахара. А цветът му е точно какъвто името му предполага - прекрасен моув.
Maybelline Color Tattoo 91 Creme De Rose
Когато купувах тези кремообразни сенки на Maybelline имах известни притеснения дали няма да бъдат прекалено светли за мен. Оказа се, че са чудесни за база под почти всякакви цветове. Леко изсветляват клепача и не са прекалено розови. Дори и без база под тях те издържат цял ден. В момента обмислям и дали да не сдобия с по-жълтеникавия цвят.
MAC Pro Longwear Concealer 
Този коректор обикнах още от първото ползване. Има много лека формула, добра покривност и е дълготраен. И това е! Не знам какво друго да кажа за него освен че е страхотен продукт!
Too Faced Born This Way Light Beige
Макар да не е най-дълготрайният фон дьо тен който имам много харесвам Born This Way заради естествения завършек върху кожата. А и дори към края на деня да не изглежда толкова добре не изчезва напълно или не се размазва. Скоро ще пиша повече за него.
Melvita Nectar De Roses Hydrating Facial Gel
Заради комбинираната ми кожа винаги гледам скептично на продукти предназначени за моя тип кожа който обещават хидратация. Повечето карат кожата ми да се омазнява повече и по-бързо, но с този крем не е така. Има много лека гелообразна консистенция и се абсорбира бързо. Мирише на рози (аромат който много започнах да харесвам напоследък). Нито веднъж не омазни кожата ми допълнително, но пък я хидратира чудесно.
Essie Chinchilly
Знам, че много често включвам лаковете на Essie в постовете си с любими продукти, но това е защото марката ми е любима за лакове, а и предлагат наистина страхотни цветове. Chinchilly е перфектният цвят за зимата. Изглежда много топъл и уютен върху ноктите и гледайки го си представям как го нося с дебели пуловери. Цветът е комбинация между сиво и кафяво, но е повече кафяв отколкото сив. През повечето дни от декември бях  с него.
Sephora Let It Snow Moisturizing hand cream
В тази сладурска опаковка се крие много лек, но пък подхранващ крем за ръце. До сега не бях опитвала кремовете за ръце на Sephora, но след като този толкова много ми хареса със сигурност ще си взимам и за вбъдеще.

Е, това бяха любимците ми за месец декември. Съвсем скоро очаквайте да видите и любимите ми продукти за 2015 година.




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.
 

You May Also Like

1 коментара

  1. Страхотни любимци, караш ме отново да се замисля за Born This Way :D а Creme de Rose ми е следващата покупка, заедно с Creme de Nude :)

    ОтговорИзтриване