Essie Chinchilly

by - септември 28, 2015


Докато все не намирам време да снимам колекцията  от лакове на Essie, ще ви покажа още един цвят на марката, който ме спечели. Днес ще ви говоря за Chinchilly.

Essie Chinchilly
Количество: 13,5мл
Цена: 15,49лв
Къде: навсякъде където се предлагат продукти на марката


В сайта на Essie описват Chinchilly като гранитено сив цвят, но на моите нокти и върху моята кожа той е по кафяво-сив. Но въпреки това много, ама много ми харесва. 
Гледайки го се сещам за пуловери, ръкавици, шапки и дебели шалове. Абе все дрехи и аксесоари за зимата.Сигурна съм, че това ще е един от цветовете на които ще залагам през следващите няколко месеца.
Формулата на лака е наситена. Необходими са два слоя, за да се получи равномерен цвят. Обожавам четката на лаковете на Essie, защото ми е много лесна за употреба. Лаковете върху моите нокти не издържат дълго време, но тези на Essie са едни от най-дълготрайните в колекцията ми.





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

1 коментара