Нови придобивки #27

by - септември 13, 2015





La Petite Marseilials Душ гел с мляко от ванилия
След като душ гелът на марката с лавандулов мед ми хареса толкова много веднага си взех друг аромат. Като измиващи продукти не са нищо кой знае колко различно от други душ гелове. Но ароматите им поне на мен ми се струват различни от останалите. Спрях се на варианта с мляко от ванилия и той мирише по доста нетипичен начин на ванилия.
La Petite Marseilials Шампоан и балсам за боядисана коса 
Формулата на шампоана и балсама е обогатена с шафраново масло и екстракт от боровинка . Обещава да запази цвета и блясъка на боядисаната коса за по-дълго, както всяка друга серия за боядисана коса. 
Batiste Dry Shampoo Medium&Brunette A Hint Of Colour
Това е любимият ми сух шампоан. Пудрата в него не е с бял цвят, а е оцветена в кафяво. При пръскане не оставя досадни бели следи. Използвам единствено него.
Gliss Ultimate Repair Split-ends-fluid
Този флуид обещава да спре цъфтенето на косата. Лично аз смятам, че няма продукт, който да спре този процес. Нанесох го едва няколко пъти, но колкото и малко количество от него да ползвам оставя краищата ми мазни и сплъстени.
Gliss Hair Repair Million Gloss Crystal Oil
Това олио за коса трябва да придаде блясък на косата. Може да се използва заедно с шампоана, както и върху влажна или суха коса. Използвах го 1-2 пъти, но не забелязах да прави косата ми по-бляскава. Ще продължа с опитите с него.
Lilly Маслен лакочистител
Любимият ми лакочистител без който не оставам. Маха лака бързо и лесно без да изсушава кожата или ноктите.
Atrix Intensive Protection Cream
Студеното време наближава и отново започвам да търся добър крем за ръце. Преди време използвах друг крем на марката, който не беше лош, но вместо да го повторя реших да взема друг.
Balea Крем за ръце и нокти с лайка
Пазарувайки в ДМ винаги се озовавам до шендерите с мини продукти до касите. Винаги си взимам по нещо от там. Този път си взех мини крем за ръце, който съм ползвала и преди и не е никак лош. Заради малкия си размер е подходящ за носене в дамската чанта.


Garnier Miccelar Cleansing Water
И аз като много други съм фен на мицеларната вода на Bioderma. Реших да опитам тази на Garnier, защото попаднах на доста положителни отзиви за нея и много я определят като по-евтин вариант на Bioderma. В момента имам малка разфасовка от розовата Bioderma и тя би ми била достатъчна, за да направя сравнение между двете мицеларни води.
Garnier Eye Make-up Remover 2in1
Попаднах на няколко положителни отзива за този дегримьор на Garnier. Той е двуфазен продукт и преди употреба трябва да се разклати добре, за да се смесят двете течности в него. Като чели предпочитам този тип продукти за премахване на очен грим пред млека и лосиони.
Clean&Clear Blackhead Clearing Daily Scrub
Макар да имам достатъчно измиващи продукта за лице, винаги търся нов по-добър. И за това и често купувам такива продукти.
Weleda Wildrose Нощен крем и околоочен крем
Решила съм да се опитам да използвам продукти с по-изчистен състав в грижата за кожата си. Специални потърсих мнения за продуктите на Weleda и попаднах на няколко положителни за серията с шипка. Серията е предназначена за борба с първи бръчки. Не съм опитала нито един от двата продукта, но имам големи очаквания от тях.
Avene Gentle Shower Gel
Това е измиващ продукт предназначен за чувствителна кожа и може да се ползва върху лицето и тялото. Не съдържа сапун.
Avene Hydrance Optimale Лек хидратант
Кремът е предназначен за чувствителна нормална към смесена кожа. Има и SPF30.


Maybelline Lash Sensational Спирала
Това е една от любимите ми спирали въобще. Ревю за нея може да прочетете тук. През месец август спиралата беше намалена и грабнах две. Надявам се да не са променили формулата й.
L'oreal Matte 407 Smoke Me Up
Откакто пуснаха тази серия на L'oreal заглеждам този цвят, но отлагах покупката му защото не беше дошъл сезонът за него. Е, есента вече е пред нас и нямам търпение да започна да го нося. Цветът му е плътен и е по скоро като течно червило отколкото гланц за устни.
Gosh Velvet Touch Lipstick 162 Nude
Наскоро попаднах на видео в което чух единствено хубави неща за продуктите за устни на марката. Наскоро се сдобих с молив за устни на Gosh, който се оказа наистина страхотен. Не мислих много и си взех и червило.
Catrice Ultimate Stay 070 Plum&Base
Не съм голям почитател на червилата на Catrice. Има нещо в консистенцията им което не ми допада особено много. Все пак не успях да устоя на този цвят, а и серията е нова и се надявам да е с различна формула и консистенция.
NYX Butter Gloss BLG05 Creme Brulee
Много харесвам бътър глосовете на NYX и при посещението ми в Debenhams преди няколко дни видях, че те са намалени. От доста време исках Creme Brulee и
Catrice Eyebrow Filler Perfecting & Shaping Gel
Още един любим продукт, който купувам отново. Оформя веждите, придава мъничко цвят и ги държи на място цял ден.
Catrice Blush brush
Имам вече такава четка от няколко години и много я харесвам и използвам почти всеки ден за нанасяне на руж или бронзираща пудра. Реших да взема още една в случай, че първата започне да се разпада.
Essence Powder Brush
Съвсем наскоро Essence пуснаха няколко нови четки и смениха външния вид на старите си четки. Грабнах четката за пудра. За цената си около 5-6лв е с доста прилично качество.


Sally Hansen Miracle Gel 230 All Chalked Up
В новооткрития DM в The Mall се предлагат продукти на марката. Реших да си взема лак, защото никога не съм ги пробвала. Спрях се на светло лилавият All Chalked Up. Като подарък към него получих многостранна пила за нокти.
Essie Sole Mate, Chinchily & Merino Cool
Любимите ми лакове на Essie бяха намалени на 11лв. Сдобих се с няколко цвята подходящи за идващите есен и зима.
Essence The Gel Nail Polish Top Coat
Няма как да сте пропуснали шума около този продукт. За кратко време бе изчерпан като наличност и в началото на август го заредиха отново. Веднага грабнах ново шишенце от него като резерва. Ревю за него може да прочетете тук.
Golden Rose 60 Sec Express Dry Nail Lacquer 13
Миналият месец марката пусна нова серия лакове за бързо съхнене. Реших да ги опитам и си взех светъл прасковен цвят. За съжаление цветът не е плътен и стои на черти. Може този проблем да е само с този цвят.
Golden Rose Wow Nail Color 20&35
Не успях да издържа на супер сладурските мини лакове на Golden Rose и се сдобих с два цвята.


Wycon Double Impact Matitone Duo 02 Taupe Perlato
При първото ми и единствено посещение в магазина на марката си харесах още няколко продукта, които обаче бяха изчерпани. За това и си тръгнах единствено с този двоен молив за очи. От едната страна е с кафяв цвят, а от другата с розово шампанско.
Essence Lipliner 06 Satin Mauve
Още един популярен продукт на марката, който наскоро отново беше зареден на стените на марката след като дълго време беше изчерпан. 
Rimmel Exaggerate Full Colour Lip Liner 030 Natural
Напоследък съм леко обсебена от моливите за устни и си купувам нови доста често. За моливите на марката съм чувала единствено положителни мнения
Catrice Multi Colour Blush 060 Strawberry Frappuchino
От много време му се чудя на този руж на Catrice, но при всяко суочване ми не струваше не достатъчно пигментиран. През август беше намален и тъй като не успях да го намеря тук, Меги го намери и ми го подари. Благодаря за подаръка :)
Realash Eyelash Enhancer
Съвсем наскоро от марката обновиха опаковките на продуктите си и ми изпратиха серумът си за мигли в нова опаковка.
Maybelline Color Tattoo 24h 70 Metallic Pomegranate
Нямам търпение да започне истинската есен и да сложа този разкошен патладжанен цвят върху очите си. 
Golden Rose Powder Blush Soft&Silky 02 Terra Nut
Имам руж от тази серия на марката в прасковен цвят, който обожавам, но използвам главно през лятото заради цвета. Реших да си взема още един, но в цвят подходящ за всеки сезон. Спрях се на 02 Terra Nut, който отново е прасковен, но не е толкова ярък.
Max Factor Creme Puff Blush 15 Seductive Pink 
Тези ружове за съжаление не се предлагат у нас. Спряга ни са двойници на Hourglass Ambient lightning blushes. Съвсем скоро ще ви пиша повече за него, защото се оказа страхотен продукт.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

6 коментара

  1. Напълни ми душата с тази публикация :) Една от причините да чета почти винаги постовете ти е, че ползваш продукти, които и аз ползвам или бих ползвала. От днешната набелязани за покупка са ружовете (и трите!!!), а и ще чакам отзив за очния крем на Веледа. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Трудно ще усетиш истинското благоденствие на продуктите на Weleda ако не замениш изцяло рутината си за кожата на лицето с натурални,трудно е да миеш с слагаш грим със кофти съставки,а да очакваш крема и очният да направят чудеса няма как да стане. Да си ползваш всичко с кеф и чакам за Weleda.
    Поздрави :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Честити придобивки, напълни ми очите :) Ще чакам ревюта :)

    ОтговорИзтриване