Празни опаковки #19 (Август 2015)

by - септември 19, 2015


Отдавна се канех да напиша този пост с празни опаковки за месец август, но така и все не ми оставаше време и желание. Ето, че днес имах и двете и написах този пост за около час. Предвид големия брой продукти съм много доволна от себе си, че успях да спомена по нещичко за всеки един от продуктите.


Ziaja Детски шампоан и душ гел
Получих този продукт преди доста време от представители на марката. Използвах го като душ гел. Мирише на много вкусни бисквитки и май това е единственото нещо което го отличава от всички останали душ гелове на пазара. Макар да ми хареса ароматът му не бих го купила отново.
La Petit Marseillais Балсам за коса
Жълтата серия на марката е предназначена за суха и изтощена коса, каквато не е моята, но и шампоана и балсама ми допаднаха. Балсамът е обогатен с мляко от карите и мед. Според производителите му е нужна една минута, за да подхрани косата. Аз стоях малко повече с него. Омекотяваше косата ми и я разплиташе. Има и приятен ненатрапчив аромат на мед. Реших да опитам серията за боядисана коса и веднага щом свърша с нея отново ще си купя този балсам.
Vichy Ideal Soleil Олио за тяло със SPF20
От години предпочитам продуктите за слънцезащита с помпичка пред лосионите и млеката. Просто са много по-лесни за употреба. Олиото на Vichy си свърши работата и не изгорях нито един път през тази година. Бих го купила отново.
Rene Furterer Okara шампоан и маска
Макар тези тубички да ми стигнаха за няколко измивания на косата не успях да си изградя каквото и да е мнение за продуктите. Бяха като всеки друг шампоан и маска от дрогерията. Не бих ги купила в пълен размер.
Avon Foot Works Суфле за крака с шеа
Не харесвам кремовете за крака на марката в тубичките, защото не забелязвам никакъв ефект от използването им. Когато намерих това суфле в дъното на един шкаф знаех, че е старичко и в началото мислих да го изхвърля директно. Все пак му дадох един шанс и много ми хареса. Има много лека консистенция, която попива бързо в кожата. Още след първото нанасяне се усеща омекотяващ и подхраванващ ефект. Бих го купила отново, ако се предлага все още.
Alverde Маска за коса
Имаше период в който много харесвах маските за коса на Alverde. Мисля, че успях да опитам всички предлагани видове като любима от тях си остава първата която опитах (в розовата опаковка с хибискус и алое вера). Не знам дали косата ми не привикна към тях но с всяка следваща опаковка и всяко следващо нанасяне забелязвах все по-малък резултат и накрая беше все едно дали използвам тази маска или не. Не бих купила която и да е от маските скоро, но определено след време бих ги опитала отново. Конкретно този вариант е за блясък и лесно разресване.


Chen Yu Xtreme Exquise BB Cream 
Така и не разбрах защо някои производители наричат продуктите си BB или CC кремове при положение, че те не дават никаква покривност и дори не изравняват или освежават тена. Това е един от тези BB кремове. Поне върху моята кожа седеше сякаш не съм нанесла нищо. Опитах се да го използвам по различни начини, но така и не успях да го накарам да работи за мен. Използвах го заради защитния фактор SPF15 който има преди фон дьо тен, но намаляваше трайността на грима ми. В дните в които кожата ми изглеждаше сравнително добре и имах нужда от по-лек грим го използвах върху цялото лице а върху проблемните зони нанасях коректор. Накрая го изхабих като го нанасях върху тялото през лятото, отново заради защитния фактор. Не бих го купила отново.
Lush Tea Tree Water
Много хвален продукт на Lush, но на мен не ми хареса. Първо ще започна с опаковката. Спреят пръска тоника на много едри капки, което налагаше използването на памучни дискове, което поне за мен обезмисля наличието на спрей. Второ, мирише на лекарство. И трето, аз не видях никакъв ефект върху моята кожа макар да го използвах сутрин и вечер. Не бих го купила отново.
Biotrade Acne Out Активен Лосион
Това мини получих от кутия на Pinks. От марката обещават този лосион да се справи с черните точки и пъпки. Аз го нанасях единствено върху пъпки сутрин и вечер. Видях резултат от използването му върху пъпчици - те наистина завяхваха по-бързо. Не съм го нанасяла върху черни точки. Има силен химичен аромат, но не забелязах да изсушава кожата ми. Преди години бях използвала друг продукт от серията, но той беше под формата на крем и изсуши кожата ми много макар да го нанасях само върху засегнатите участъци. Определено бих го купила в реален размер веднага щом приключа с едно кремче на Neutrogena за локално третиране на пъпчици.
Piz Buin Allergy Face Cream SPF30
Този крем на Piz Buin не беше лош, но и не успя да ми хареса повече от любимия матиращ слънцезащитен крем на Bioderma. Попива бързо, малко по-тежък е като консистенция, но не намалява трайността на грима ми през деня. Не бих го купила отново, защото има други слънцезащитни кремове, които харесвам повече.
Bilka Rosa Damascena Околоочен гел
Бях включила този околоочен гел на Bilka в пост в разочароващи покупки и продължавам да имам негативно мнение за него. Ужасно лек е и усещам кожата около очите сякаш не съм нанесла нищо. Има останало малко количество в него, но наистина нямам желание да го използвам повече. Известно време го нанасях върху шията и деколтето си, но и за там не ми хареса.
Avon Planet Spa Гел маска за очи
Макар да пише, че е маска, аз го използвах като околоочен крем. Не знам дали това е било приложението му според производителите, но изхвърлих кутията с инструкциите за употреба веднага след получаването му. В началото ми хареса, но явно кожата ми привикна с него и не усещах никакъв ефект от него. Не бих го купила отново.
Himalaya Измиваща пяна
Ако трябва да бъда съвсем честна по-голямата част от този продукт се беше изляла в козметичната ми чантичка при едно пътуване. Но грешката си беше моя, защото без да искам бях отвъртяла капачката му. От едва десетте измивания с него бих казала, че не е лош продукт и нищо повече. Бих купила отново този мини размер, за да имам възможността да го използвам повече време. 
Clinique All About Eyes Околоочен крем
Много ми хареса този околочен крем. Има много лека консистенция, която попива бързо. Необходимо е малко количество от него което го прави икономичен продукт. Не е ароматизиран. Макар очите ми да не са чувствителни и да не се дразнят от парфюм, лично аз го намирам за излишен в продуктите от грижата за кожата. Кожата около очите ми не е суха и няма нужда от кой знае колко специална грижа, но този крем и даваше достатъчно хидратация. Бих го купила отново.


Avon Today Tomorrow Always Amour
Това е втората бутилка от парфюма Amour, която изхабих. Не ме бива в описването на ароматите и не мога да ви кажа нищо друго за него освен, че е флорален. Обожавах този парфюм, но вече свикнах с миризмата му. Успях да го изразходя толкова бързо, защото не е траен. Не от онези парфюми, които като се пръснеш сутринта, миришеш цял ден. Взимах го с мен и подновявах когато усетя, че ароматът е изчезнал от кожата ми. Не бих го купила отново заради нетрайността му и защото ароматът вече ми омръзна.
Maybelline Lash Sensational спирала
Любима, любима спирала. Ревю за нея може да прочетете тук. Придава обем и дължина, разделя и подчертава миглите и не мърда цял ден. Вечер се маха малко по-трудно, но не е невъзможна за сваляне. Вече си купих две нови опаковки от нея.
Deborah Glossissimo цвят 09
От марката обещават хидратираш и придаващ много блясък гланц за устни. За блясъка мога да се съглася - наистина придава много. За това допринасят и сравнително едрите частици златен брокат в гланца. По принцип не харесвам брокат в гланцовете си и се изненадах колко много ми допадна точно този цвят на Glossissimo на Deborah. Цветът му е коралов и го използвах това и миналото лято. Комфортен е за носене, не лепне и не изсушава устните. Дали ги хидратира допълнително? По скоро не, но не ги изсушава. Не бих го купила отново, защото предпочитам червилата пред гланцовете за устни, а и имам достатъчно гланцове в колекцията си, които бих искала да изхабя.
Bourjois Color Boost 04 Peach On The Beach
Преди година или може би две бях писала ревю за няколко цвята от серията и тогава много ги харесвах, но в момента вече не са продукти, които предпочитам и използвам. Имат балсаместа консистенция и наистина подхранват устните, но вече ми се струват прекалено хлъзгави. Peach On The Beach е страхотен прасковен цвят подходящ за лятото и пролетта, но отново вече не е цвят който предпочитам да нося. Не бих го купила отново просто защото вкусовете и предпочитанията ми се промениха.


Montagne Jeunesse Aloe Vera&Green Tea Mask & Mud Pac Mask
Откакто опитах маските на Apivita вече не съм такъв фен на тези на Montagne Jeunesse. Това бяха последните две които имах и не планирам за в бъдеще да купувам нови от тях. Маските на Apivita са по-добри като състав, а и се отразяват по-добре на кожата ми.
Velnea Face Makeup Remover Wipes
Гледам тази опаковка с мокри кърпички и не мога да се сетя нищо за тях. Нищо. Предполагам това означава, че не са нищо страхотно и си вършат работата както всеки друг пакет с мокри кърпички. Не знам дали бих ги купила отново.
GlamGlow Thirstymud Hydrating Treatment
Ето към това саше имах огромни очаквания. Сдобих се с него благодарение на Жени. В неин пост с празни опаковки (ако не се лъжа) тя споменаваше, че тази маска щипе кожата й при нанасяне. Това се случи и при мен при първото нанасяне. За да не забравя ще спомена сега, че това саше от 3гр ми стигна за три нанасяния. Маската има много приятен кокосов аромат, кремообразна консистенция в която имаше частици наподобяващи тези в ексфолиант, но не се усещаха като такива. Както споменах първият път щипеше лицето ми, но не беше нещо което да не мога да издържа. Първият път останах с нея за около 15 минути и премахнах със салфетка излишното количество. Не видях ефект от нея. Следващите два пъти я нанесох като нощен крем и наистина на сутринта се събудих с подхранена и хидратирана мека кожа. Но предвид цената й, очаквах много повече. Не бих я купила в реален размер.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

0 коментара