Любими продукти Януари 2015

by - февруари 03, 2015


Здравейте! Днес ще ви покажа любимците си изминалия януари. Фаворитите ми този месец са по-малко от обикновено, но наистина се наслаждавах на всеки един от тях през месеца.





Alverde Измиваща пяна с лайм и ябълка
Попадала съм на множество положителни мнения за тази пяна в различни наши бюти блогове. И наистина е толкова добра колкото момичетата твърдят. Предназначена е за нормална и смесена кожа. Обещава да почисти дори и водоустойчив грим. Използвам я вечер като стъпка от премахването на грима ми. Успява да почисти лицето ми само с едно измиване (с други измиващи продукти имам нужда от две измивания). Не изсушава, не дразни и не опъва кожата.
L'oreal Митично олио
Още първото нанасяне усетих косата си по-мека и вече нямам проблеми със стърчащи краища. Има много приятен аромат който ми напомня аромата на слънцезащитен продукт и това веднага ме пренася на някое по-топло и по-слънчево местенце.
Too Faced Chocolate Bar палитра
Колко много я исках тази палитра и колко много се радвам, че вече я имам. Мирише божествено и на няколко пъти кучето ми искаше да я изяде, подмамен от какаовият аромат. Все още не съм опитала всички цветове от нея, но си имам няколко фаворита - White chocolate, Salted caramel, Marzipan и Milk Chocolate.
Essie Sand Tropez
Хубав неутрален цвят в по-бежовата гама. За разлика от всички останали лакове на марката, които имам формулата на този е някак по-водниста. Първият слой не е плътен и стои на линии, но с още един слой няма проблеми.
Essie Bahama Mama
Когато чуя името "Bahama Mama" не си представям този цвят, а нещо подобно на Mint Candy Apple. Отново формулата ми е малко по-водниста и се стича в кожичките ми, но с клечка за уши напоена с малко лакочистител се справям с пораженията.
Rimmel Scandal Eyes Eye Shadow Stick 011 Bluffing
Съвсем на скоро ви показах любимите си кремообразни продукти за очи и този молив на Rimmel бе един от тях (линк към поста тук). Много мек, кремообразен, лесен за работа и дълготраен. Цветът е в бежово-кафявата гама. Единствено би ми се искало молива да беше автоматичен.
Rimmel Brow This Way сет за вежди 002 Medium Brown
Първоначално смятах този продукт за разочароваща покупка. Първо, защото предпочитах моливите за вежди пред сенките, и второ при първото ползване използвах прекалено голямо количество от кремообразната част и веждите ми бяха абсурдни. В момента използвам кремообразната част само върху местата на които не растат косъмчетата, а навсякъде другаде използвам сенките. Скоро ще ви понапиша малко по-подробно за Brow This Way.
Too Faced La Creme Lipstick Nude Beach
Много меко и кремообразно червило, което не се разтича и не изсушава устните ми. Nude Beach е прасковен цвят подходящ за всеки грим и повод защото може да се комбинира с всичко.
L'oreal Glam Shine 6H Gloss Brillance 102 Always Pink
Нетипично за мен този месец през по-голямата част бях с този гланц. По принцип предпочитам червилата, но формулата на гланцовете Glam Shine на L'oreal много ми допадна. Комфортни са за носене и не изсушават устните. Освен това и не лепнат. Always Pink дава на устните много блясък и едва забележим розов цвят.
EOS Балсам за устни
С прослувутото яйце на EOS се сдобих от луксозното издание на кутиите Pinks. Харесвам го като основа под продуктите за устни, защото не е мазен, не лепне и не се разтича. Не е супер хидратиращ и не знам защо всички толкова ги хвалят тези балсами. Не бих го използвала като освен продукт за подхранване на устните.
Alverde 24H Aqua Balance Cremegrl
Напоследък усещах кожата на лицето си недостатъчно хидратирана, а може би кремовете, които използвах не и даваха достатъчно хидратация. Съвсем случайно реших да опитам грижата за кожата на Alverde. Спрях се на крема с водорасли за нормална и комбинирана кожа. Лека и приятна формула, която обаче не попива веднага в кожата, а и трябват няколко минутки, за да се абсорбира напълно. Не омазнява допълнително кожата ми. Използвам го от няколко седмици и усещам кожата си подхранена, без следа от онази сухота.


Това бяха моите любими продукти за месец януари. Кои са вашите?




Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

9 коментара

  1. Страхотни любимци. Два ни съвпадат-митичното олио и балсамът на EOS :))

    ОтговорИзтриване
  2. Записвам пяната на Алведерде и това митично олио, което го хвалят къде ли не вече :)

    ОтговорИзтриване
  3. За мен пък тази пяна на Алеверде е по-скоро раочаровние, въпреки, че кожата ми е смесена към мазна. След толкова много положителни отзиви очквах много повече от продукта, а той не се оказа нищо особено, да не кажа неприятен (поне според мен). :)

    ОтговорИзтриване
  4. Помпата на моята пяна се скапа след 2 месеца употреба и то не ежедневна дори.Определено не остана и като усещане в продуктите, които бих купила отново :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За това предпочитам по-простичките опаковки, защото винаги може да попаднеш на такава с дефект и парите ти отиват на вятъра :)

      Изтриване
  5. Ще чакам с нетърпение ревю на сета за вежди на Римел, че и аз съм му хвърлила око ( макар че за мой ужас тук е 8 евро ). Много хубави любимци!

    ОтговорИзтриване
  6. И аз съм си набелязала да пробвам пяната, сега тествам тази на Хималая и съм много доволна, като свърша, ще си взема и Алверде :)

    ОтговорИзтриване
  7. Много искам палитрата! Видях, че са я пуснали в нашата Сефора и веднага щом се добера до нея и е в наличност ще си я купя. Не знам защо отлагах толкова дълго!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За мен тази палитра си заслужава всяка стотинка :)

      Изтриване