Ревю: Rimmel Brow This Way комплект за вежди

by - февруари 12, 2015


Здравейте! От доста време насам на веждите започна да се обръща повече време откогато и да е било. И без значение дали са тънки или дебели, те трябва да са добре подчертани. Самата аз не знам как може да твърдя че съм се гримирала преди да започна да запълвам веждите си. С едни добре оформени вежди се променя цялото лице,а от там и начина по който седи гримът върху него.
Дълго време използвах единствено молив, за да запълня липсващите косъмчета и да оправя формата им. Смятах, че това е най-бързият начин за постигане на естествени резултати. Е, до сега.


Rimmel Brow This Way Brow Sculpting Kit
Цена: около 7лв
Количество: Вакса 1,1гр, Сенки 1,3гр

Комплектът за вежди  Brow This Way е сравнително нов продукт за Rimmel. Освен него марката представи и гел за вежди, който засъжаление още не се предлага у нас.
Освен супер компактният си размер, в Brow This Way са включени двойна ъглова четка и четчица за вежди. Това прави продукта много удобен при пътуване и за носене в чантата за освежаване на грима.


Използвам ваксата за запълване на дупчици във формата на веждите, а сенките използвам за да дооправя формата им и да ги издължа малко. Със сенките трябва да се работи по-малко и внимателно, защото лесно може да се прекали  с тях. Използвайки ваксата не смятам, че имам нужда да използвам гел за вежди (любимият ми е този на Catrice). През деня косъмчетата си стоят на мястото, а и забелязвам, че ако използвам допълнителни гел за вежди, при нанасяне той обира значителна част от сенките.
Цветът който имам аз е 002 Medium Brown. Комплектът се предлага в още два цвят - по-светъл и по-тъмен. Аз съм с тъмни вежди (почти черни) и смятам, че Medium Brown е точният цвят за мен.



Доволна съм от Rimmel Brow This Way, не очаквах, че ще ми допадне толкова. Харесва ми бързината и лекотата, с която оформям веждите си с комплекта.
В много чужди ревюта за него прочетох, че макар и по-ниската му цена, сета за вежди не е нищо особено. Но имайки предвид, че не съм опитвала подобни продукти на други марки и няма как да направя сравнение съм доволна от покупката му.


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

2 коментара

  1. Аз все още не запълвам миглите си, само ги минавам с прозрачен гел за вежди да ги укротя малко. Толкова са гъсти, че имам чувството, че ако ги запълвам, ще станат като малки гредички :D

    ОтговорИзтриване