Ревю: Essence Lash Princess Спирала

by - февруари 06, 2015



Здравейте! Преди доста време се сдобих с комплект на Essence, който включва спирала Lash Princess и очна линия Extra Lasting Eyeliner Pen на доста добрата цена от около 7-8лв. Въпреки, че вече доста блогърки ни запознаха с впечатленията си и от двата продукт, днес реших да споделя мнението си за спиралата от комплекта.


Essence Lash Princess Спирала

Количество: 12мл
Цена: около 7лв

Опаковката на Lash Princess е доста закачлива. Аз не съм и фен. Предпочитам по-изчистените и по-семпли опаковки, но пък Essence е марка насочена повече към тийнейджърите и е разбираемо защо опаковките на продуктите им са толкова весели.
Четката е с по-нестандартна форма. От марката я описват като иновативна четка кобра. Въпреки нетипичната и форма, на мен ми беше лесно да работя с нея.


От марката обещават спиралата да даде на миглите драматичен обем. Когато чуя "драматичен" и "обем" заедно си представям огромни мигли на които бих заложила повече за вечерен грим отколкото за през деня. За съжаление върху моите мигли спиралата беше доста обикновена - на два слоя придаваше мъничко обем и мъничко дължина, но нищо повече. Ако исках да нанеса още един слой тогава вече слепваше и напластяваше миглите.


Спиралата е наситено черна. През деня нямах проблеми с трайността и - не се ронеше и не се размазваше. Вечер се махаше лесно. 
Като количество спиралата е с няколко милилитра повече от стандартното, но въпреки това свърши много бързо поне при мен.


Спиралата не беше лоша, но просто не е моята Спирала и не бих я купила отново. Отделно, цената и от 7лв ми се струва малко висока като за спирала на Essence.
Ако попаднете някъде на останали комплекти "очна линия+спирала" ви съветвам да вземете един само заради очната линия.



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

1 коментара

  1. Имам спиралата и очната линия в комплект, и съм супер доволна и от двете. Със сигурност мога да кажа, че това е най-добрата спирала, която съм ползвала. За очната линия не мога да дам коректно мнение, защото това е първата очна линия, която използвам по простата причина, че попринцип не мога да си слагам. И с тази се справям трудно, но все пак успявам да си сложа, което си е постижение за мен. Иначе има дни, в които ми се размазва, но това е защото клепачите ми са мазни.

    ОтговорИзтриване