Шоколадови изкушения

by - септември 15, 2014


Здравейте! Шоколад! Трябва ли да казвам още нещо. Обичам да го ям, а в момента му се наслаждавам и докато използвам различни продукти с ужасно изкушаващи аромати върху тялото си. 

Palmolive Body Butter душ гел
За съжаление душ гелът не се предлага у нас. Купих го от Турция. Мирише невероятно и колкото и да се опитвам да го пестя, вече съм изразходвала 2/3 от опаковката :( Ако мерна някъде веднага ще грабна няколко опаковки.

Avon Naturals Indulging Chocolate ексфолиант за тяло
Има много кремообразна консистенция, която при нанасяне върху кожата за съжаление изчезва незнайно къде. Съдържа много фини ексфолиращи частици. И мирише невероятно (още колко пъти ще използвам тази дума в тази публикация). Оставя кожата мека и почистена. 

Balea Bodybutter Kakao
Много хвален и популярен продукт из нашето си бг бюти пространство. Мисля, че вече съм изразходила две опаковки от него. Освен масло от какао, бодибътера съдържа и масло от ший. Има много гъста консистенция и според мен е по-подходящ за по-студеното време. Оставя кожата мека и хидратирана. И, разбира се мирише ужасно вкусно.

Ziaja Cocoa Butter лосион за тяло
Много удобна опаковка с помпичка. Лосионът отново е с по-гъста консистенция и отново смятам, че е по-подходящ за по-студеното време. Трябва му малко повече време да попие напълно в кожата, но след това я оставя мекичка. 

Avon Care Cocoa Butter крем за ръце
Формулата на крема е обогатена с какаово масло и витамин E. Мирише (отново) невероятно на шоколад. Попива бързо и оставя ръцете меки. 





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

* От съвсем скоро се интересувам какви са съставките в козметиката, която купувам и все още нямам навика винаги да гледам етикета със състава преди да купувам нещо. Но съм си поставила за цел да намаля вредните съставки в продуктите, които използвам всеки ден. Ще изразходя всички, което имам в момента с кофти състав, защото използвам такива продукти вече почти 24 години и не смятам, че 1-2 месеца още биха ми навредили повече или биха ме спасили по някакъв начин. Пиша ви това, защото сега на бързо ще ви спомена по нещичко за състава на продуктите в тази публикация. 
Душ гелът на Palmolive и ексфолиантът за тяло на Avon съдържат SLS. Двата продукта на Avon и лосионът на Ziaja съдържат минерално олио. В бодибътера на DM има два парабена. 





You May Also Like

6 коментара

  1. Обожавам "шоколадови" козметични продукти.Със сигурност ще потърся душ-гела на Palmolive при посещението ми в Турция :))

    ОтговорИзтриване
  2. Вече не ям шоколад, но така обичам аромата му.... :)

    ОтговорИзтриване
  3. Този пост ме кара да огладнявам :D И аз се бях запалила по неща с мирис на шоколад преди..Имаше един душ гел на Буржоа, който беше просто божествен. Сега ме изкушаваш пак да пробвам нещо шоколадово :))

    ОтговорИзтриване
  4. Здравей :) Тъй като съм нова из блог средите ми е много приятно да чета всякакви блогове и твоят е един от тях. Имам ексфолианта за тяло на Avon и съм малко със смесени чувства към него, защото наистина ухае невероятно, но за качествата като ексфолиант съм малко раздвоена. Може би ми се искаше да има по-едри частици, защото тези наистина не ги усещам. Иначе заради аромата си заслужава напълно :) Ако имаш интерес да следиш моите бъдещи публикации http://cattlustfever.blogspot.com/ Мерси :)

    ОтговорИзтриване