Нови покупки #18

by - септември 10, 2014


Здравейте! С огромно удоволствие днес ще ви покажа последните си покупки. Всичките много ги исках и тези от тях, които успях да опитам много ми харесаха.

Започвам с малко по-скучната част - с душ геловете. Май прекалих малко, но пък това са продукти, които изразходвам бързо.


Avon Senses Peaceful Reflection
Съвсем наскоро изразходих една опаковка от него. Мирише на орхидея и малина.
Avon Senses Awakening Citrus Zing
Обичам да използвам продукти с цитрусов аромат сутрин.Действат ми освежаващо. Дущ гелът мирише на лимон и мандарина.
Nivea Cream Coconut 
Харесвам дущ геловете на Nivea и продуктите с аромат на кокос и нямаше как да пропусна да купя този.
Malizia Regenerante
В любимите си продукти за август ви показах дущ гела на Malizia, който много ми хареса. Опаковката вече е празна и реших да опитам и другите предлагани аромати. Този мирише на ирис и орхидея, не е лош, но не ми е любим
Malizia Nutrienta
Този вариант трябва да мирише на млечен крем. Ароматът в опаковката е много нежен и деликатен, но върху гъбата не се усеща.


Ziaja лосион за тяло с какао
Имах тестера на боди бътера от серията и много ми допадна, но не успях да го намеря и си взех лосиона. Има много приятен аромат на какао. Чак след като го купих видях, че втората съставка е минерално олио. Дори и да ми хареса не бих го купила отново заради минералното олио.
Biopha ролон дезодорант
Реших да опитам дезодорант без съдържание на алуминиеви соли. За момента съм доволна от него.
Balea sensitive дезодорант
И една мини опаковка (с алуминиеви соли) за чантата.
Avon Planet Spa Blissfully Nourishing маска за коса
Харесвам много маските за коса на Planet Spa, но не съм опитвала тази от серията Blissfully Nourishing.
Balea Body Butter с какао
Хвърлих един бърз поглед на състава на боду бътера и не открих минерално олио както при какаовият лосион на Ziaja и го купих. Вкъщи обаче се загледах повече в състава и намерих два парабена. Още се уча как да откривам вредните съставки и съответно да избягвам продуктите, които ги съдържат. 
Alverde Масло за тяло с макадамия и масло от карите
Смятам, че всички марки трябва да започнат да предлагат мини размери на някои от продуктите си. Много по-удобни са при пътувания и за проба на продукта. При последното ми посещение се сдобих с няколко мини размера на техни продукти от марките Balea и Alverde. За това масло съм чела в много блогове, но знам че Снежи много го обича.

Decleor Purifying Kit
Сдобих се с този сет от намаленията в feelunique. Бях хвърлила око на сет на First Aid Beauty, но беше изчерпан, така попаднах на този, чиито коментари бяха само положителни.
Бадемово масло
От съвсем скоро използвам масла за премахване на грима си и се спях конкретно на това заради наличието на помпичка.
Balea Измиващ гел с лотос
Обичам да експериментирам с измиващите гелове и грабнах това мини на Balea за проба. Предназначено е за нормална и смесена кожа (каквато е моята). Има много приятен и нежен аромат.
Alverde Бебешки измиващ лосион
През по-студените месеци кожата на лицето ми много се изсушава и тогава имам нужда от по-нежен измиващ продукт. Взех бебешкия измиващ лосион за тези моменти. Щом може да се ползва от бебета със сигурност ще мога да го ползвам и аз :)
Velnea Сух шампоан
Не знаех, че и Velnea предлагат сух шампоан. Разбрах от Dream of Joe, която на няколко пъти спомена в различни постове, че много го харесва и веднага го включих в листа за покупки.


Въпреки, че нямам нужда от нови продукти за устни, просто не мога да се сдържа. Стане ли въпрос за червила, ангелите ми са слаби.
Shiseido Lacquer Rouge цвят RD 319 Pomodoro
Чувала съм само хубави неща за продуктите за устни на Shiseido, но никога не ги бях опитвала. Не планувах да си купувам техен продукт, но опаковката му ме грабна. Не е нищо особено - черна, пластмасова и изчистена, но много ми хареса. Избрах си червен цвят, който не е прекалено червен или ярък и e подходящ за носене през деня.
Lancome Rouge In Love цвят 383N Midnight Crush
Отново непланувана покупка, но пък разкошен цвят и опаковка. Бях си харесала първо един нюд цвят, но аз толкова рядко нося такива цветове, че се отказах и после видях Midnight Crush. Нямам подобен цвят в колекцията си.
Bourjois Rouge Edition 12 hours цвят 33 Peche cocooing
Серията Rouge Edition ми е е една от любимите серии червила. Предлагат се няколко нови цвята (5 или 6), които освен това са и с обновена формула и обещават трайност 12 часа.
Bourjois Rouge Edition Velvet цвят 07 Nude-ist
Хич не харесвам аромата на тези червила, но харесвам всичко останало в тях. Търсех подобен цвят с матов завършек. Вече го носих няколко пъти и получих страшно много комплименти за него и не съжалявам за избора си.


Max Factor Facefinity база за грим
Чудесна база за грим. Имам я от около месец и толкова много ми хареса, че и отделих самостоятелно ревю (линк) преди да ви я покажа в тази публикация.
Rimmel Match Perfection коректор
Успях да се сдобия с този толкова хвален коректор на Rimmel от feelunique. Харесва ми и скоро смятам да пиша повече за него.
Avon Areo Volume спирала
Харесвам спиралите на Avon и четох доста положителни мнения за нея. В някои от последните каталози на марката се предлагаше на доста добра цена и я поръчах.
Real Techniques Blush Brush
НАЙ-ДОБРАТА ЧЕТКА, КОЯТО ИМАМ! Още с първото ползване ме спечели. Толкова е мекичка. Най-успешната ми покупка тази година. Ако си търсите четка за руж или бронзираща пудра ви съветвам да вземете тази.
L'oreal Color Riche L'ombre Pure цвят 305 Kaki Repstyle
Лореал пуснаха и у нас новите си сенки за очи. Малко по-скъпи са за единична сянка (около 13-14лв). Бяхме заедно с Меги когато ги видяхме в Лили. Тя си взе един прекрасен тоуп цвят, който е по скоро "мой цвят", но аз реших да експериментирам малко и си взех това прекрасно зелено. Сенките са много кремообразни и наситени като цветове.


Това бяха новите ми придобивки през последният месец. Вие какво си купихте последно?


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

16 коментара

  1. Прекрасни покупки! Продуктите за устни ме грабнаха мноооого <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти! Всеки ден са големи дилеми кое червило да ползвам. Много си ги харесвам и четирите :)

      Изтриване
  2. И на мен червилата много ми харесват, имам това на Lancome и мога да кажа, че е повече е от страхотно, не съм спряла да го нося цяло лято ;) А и кремчето с карите на Алверде е много хубаво, много ще ти хареса.

    ОтговорИзтриване
  3. Много интересни и хубави покупки! Четката на Реал наистина е много добра, но аз по-рядко я ползвам, понеже в движение и преди работа се гримирам набързо с едно кабуки на Eco Tools. Разбира се, и червилата са страхотни, аз първо цветната козметика гледам.

    Между другото, вчера си купих точно същия кокосов душ-гел за тяло на Нивеа. На първо ползване съм УЖАСЕНА от него. Докато си сапунисам краката, ръцете и деколтето ми вече горяха и ме сърбяха ужасно. Дори и след обилно изплакване не спирах да се чеша, станах на червени петна, много неприятно ... :( Ще му дам шанс още веднъж и ако пак така реагирам, просто заминава в коша.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз нямам такива проблеми с душ гела. Възможно е кожата ти да е алергична към някоя от съставките в него. Аз не бих рискувала втори път с него. Възможно да раздразни кожата още повече :(

      Изтриване
  4. Чудесни покупки и да са ти честити! Аз днес пак гледах сенките на Лореал и пак не си харесвам :// Тази серия на Лаком е фантастична. Едни от добрите от high end
    Класа :))) Аз моята мостра лак на Шисейдо хич не я харесах. Ако съдя по нея продукта не струва за мен :/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Червилото на Ланком много ми хареса. Това на Шисейдо също. Малко по-лепкаво е. Може това да не ти харесва в него :)

      Изтриване
    2. На мен не ми лепне.. Разтича се и изчезва гадно ://

      Изтриване
  5. Ти си моят шопинг гуро!!! :D :D И да много харесвам маслата на Alverde, мисля да си взема червеното този път и съм напълно съгласна с теб за малките опаковки! :) <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти! Изчервих се :) Аз нямам търпение да прочета пак в твоя блог за някой продукт на Алверде. Каквото си похвалила до сега и съм опитала, ми е харесало :)

      Изтриване
  6. Оо, това масло на Алверде с масло от макадамия изглежда супер сладуресто, определено ще го подушкам в магазина. Много обичам аромата на макадамия. Страхотни продукти. Искам да те питам - четката на РТ знам, че е много мека - взима ли достатъчно продукт или трябва няколко пъти да посягаш към ружа? В търсене съм на нова четка за руж, но ми се ще косъмчетата да не са супер меки, за да взимат малко повече продукт -.-

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз предпочитам четката ми за руж да взима по-малко продукт, за да не стана без да искам като клоун. И точно това толкова много ми харесва в тази четка. В зависимост от пигментираността на ружа се налага да посягам 2-3 пъти към продукта.

      Изтриване
  7. Ох, супер покупки, Кристин :))
    На мен ми се чете най-вече за сет-а и за продуктите за устни :)
    Girl's Temptations

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря :) За продуктите за устни 100% скоро ще пиша, защото всичките са страхотни :)

      Изтриване
  8. Страхотна публикация ( mybeautywords.blogspot.com)

    ОтговорИзтриване