Нови покупки #18 /част 2/

by - септември 19, 2014


Здравейте! Съвсем наскоро ви показах новите си покупки за последният месец (линк). Стремя се да правя такива публикации веднъж месечно и да показвам всички накуп, вместо да ви заливам с няколко публикации месечно с по 4-5 неща в тях. Но не се сдържах. През последната седмица си купих няколко неща и всички (с малки изключения) много харесвам и използвам почти всеки ден и съм убедена, че може да се озоват в месечните ми любимци. Това е и главната причина за днешният пост.

Преди да ви поговоря за продуктите ще спомена, че част от тях бяха купени докато бяхме заедно с Меги. Винаги когато сме заедно е много забавно и времето ни минава неусетно в разговори за козметика. Въпреки, че се видяхме специално за топ лака (и исках единствено него) се сдобих с няколко други неща.

Catrice Defining Blush 080 Sunrose Avenue
От много време му се чудя на този цвят. Просто защото си мислех, че няма да е забележим върху моята кожа. Е, сгрешила съм. Освен, че придава цвят на кожата ми, го използвам всеки ден от както го имам. Цветът му аз определям като пепел от рози.

Catrice Velvet Mat Eyeshadow 030 Jump Up And Brown...
Тези сенки имат много кадифена тескстура и са силно пигментирани. Предлаганата цветова гама не е богата, но се надявам Catrice да пуснат още цветове. Ето и снимка останалите цветове.



Sally Hansen Insta-Dri топ лак
Вече изразходих едно шишенце от този топ лак и бях решила да опитам друг за разнообразие. Но при една наша среща с Меги преди месец, тя ми направи комплимент колко били бляскави ноктите ми. А пък тогава аз бях с лак, който бях видяла върху нейните нокти. Както и да е :). Набързичко ме убеди пак да си го взема. Освен, че с него лака съхне бързо, придава и блясък на ноктите.

Essence Longlasting Lipstick 06 Barely There
Търсех подобен цвят за есента, но с матов завършек. Не успях да си намеря и си взех това на Essence. Ако не се лъже има доста добри отзиви точно за тази серия червила на марката. Ще видим, но за момента не съм много впечатлена.


Следващите два продукта си ги купих сама.
Golden Rose Dream Eyebrow Pencil номер 302
Марката има и по-стара серия моливи за вежди, които са доста сухи. Когато пробвах тестерите на тези ми се видяха доста меки и кремообразни, но не прекалено, за да се размазват през деня. Изглежда обещаващо.

Nuxe Reve de Miel балсам за устни
Кой не е чел или чувал за този балсам? През последните няколко дни устните ми бяха в доста лошо състояние - сухи и напукани. Използвах балсамчетата на Хималая, но те не са достатъчно хидратиращи за през ноща (ок са за през деня и под червило). Преустанових употребата на lip butter-ите на Nivea, защото според мен те имат нещо общо с проблемите на устните ми. В момента в който вече не знаех какво да правя като лампичка в главата ми светна "Reve de Miel". Купих го и буквално след 3-4 нанасяния устните ми са много по-добре. Не знам как съм живяла без този балсам до момента. Малко по-скъпичък е, но според мен си заслужава всяка една стотинка.






Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

9 коментара

  1. Смях се от сърце на това за лаковете :D Супер са всичките неща и както ти казах, червилото ти отива много! И си виновна за това, защото след като видях как ти стои, си купих и аз подобно тип Kайли Дженър.. пфф, а бях убедена, че няма да се поддам на този тренд...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нали знаеш, че винаги може да разчитаме една на друга да се зарибяваме ;)

      Изтриване
  2. Чудни придобивки! Тези сенки на Катрис са наистина вълшебни. Жалко, че цветовата селекция е толкова бедна, дано разширят. A Reve de Miel определено ми e holy grail, въздържах се, но ми е време да го купя пак :)

    ОтговорИзтриване
  3. И аз ще се присъединя към мнението ти за балсама, чудесен е !

    ОтговорИзтриване
  4. Предавам се, издържах много дълго време, но край - ще се купува този прословут балсам на Nuxe :) честити придобивки :) аз имам капките за съхнене на Сали и хич не съм доволна -.- като ги свърша, ще си взема Insta-Dry да го видим как се държи.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз дълго отлагах покупката му и сега се чудя защо не съм го взела по-рано :)

      Изтриване
  5. От къде си купуваш топ лака Insta-dri? Моят сигурно скоро ще пристигне, защото нямам търпение да го пробвам, но го поръчах онлайн.

    ОтговорИзтриване