Ревю: Rimmel Apocalips

by - април 05, 2014


Здравейте! Rimmel предлагат огромно разнообразие от интерeсни продукти, които за съжаление не са достъпни у нас. За това ако мен имате симпатии към марката ви остава единствено онлайн пазаруването. Именно така се сдобих с този продукт за устни на Rimmel преди достааа време и не знам защо до момента не съм писала за него.


Цена: около £ 
Количество: 5,5мл
Къде: аз си го поръчах от feelunique


Предлагат се 13 нюанса - от червено до телесно. Цвета, който имам аз е ярко розов. Името му е Apocaliptic 303.


Консистенцията му е кремообразна, а цвета е много наситен. На swatch-а долу съм нанесла продукта само веднъж.
Апликаторът на пръв поглед изглежда съвсем стандартен, но всъщност в центъра му има дупчица, в която се събира достатъчно продукт необходим за нанасяне на горната и на долната устна.



Самият продукт според мен е нещо средно между течно червило, стейн и гланц. След нанасяне оставя един съвсем лек матов завършек, но заедно с него и лек блясък. Моите устни са проблемни, но през деня не забелязвам устните ми да са по-сухи от обикновено. Трайността му е повече от задоволителна. Имайте в предвид обаче, че при ядене и пиене оставям отпечатъци до всичко до което се докоснат устни ми.


Като заключение смятам, че гланца Apocalips на Rimmel е чудесен продукт, харесва ми, но не смятам, че е нещо уникално или задължително да се опита. Като минус отчитам, че не се предлага в България и ако искате да го опитате ще трябва да го поръчате онлайн и въпреки многобройните снимки с swatch-ове на цветовете, няма да можете да придобиете представа за консистенцията на продукта, а все пак сме различни и това, че на мен ми харесва, не означава че и на вас ще ви допадне. От любопитство обмислям да поръчам и един по-светъл нюанс, но ще видим.

Вие опитвали ли сте Apocalips?

Това е от мен за днес! Приятен ден!



Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

3 коментара

  1. Цветът е страхотен!Мен от него ме отказа ужасния му аромат (поне за мен) :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз съм доста придвирчива стане ли въпрос за аромати, но на мен лично ми допада как мирише този продукт :)

      Изтриване