Нови покупки #13

by - април 27, 2014

Здравейте! В днешната публикация ще видите няколко нови покупки. Нямах намерение да ги показвам скоро, а да изчакам да се съберат повечко неща, но някои от продуктите макар и да ги имам отскоро ще се озоват в любимците ми за април. Кои точно ще разберете след няколко дни:)




1. Шампоан и балсам Garnier Fructis
2. Maybelline Colossal Go Extreme Volume
3. Avon фиксиращ спрей
4. Bourjois Healthy Mix Serum фон дьо тен
5. Maybelline Color Sensational Shine Gloss 420 Glorious Grapefruit
6. Maybelline Color Whisper 430 Coral Ambition
7. Bourjois Rouge Shine Edition 03 Peche Cosy & 17 Rose Millesime
8. Avon Ideal Flawless фон дьо тен пудра
9. Bioderma Sebium Global
10. Piz Buin Слънцезащитен крем за лице





Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

* Продуктите на Bioderma и Piz Buin ми бяха изпратени за проба от ПР-и

You May Also Like

6 коментара

  1. Честити! 17 Rouge Shine Edition номер го имах и е много красив. Само не съм доволна напълно от формулата и го подарих. Ще ми е интересен спрея дали си струва. Наскоро поръчах отново този на Urban Decay.

    ОтговорИзтриване
  2. Честити покупки!! И аз съм хвърлила око на спрея на Avon и Color Sensational-a на Maybelline. :))

    ОтговорИзтриване
  3. Загледах го спрея на Ейвън, но не съм се сдобила с него още. Ще чакам отзиви =)

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесни цветове са червилата :) честити покупки

    ОтговорИзтриване
  5. Честити!! :) Моля те, по-нататък като имаш време и натрупани впечетления, да направиш едно ревю на фиксиращия спрей на Avon :))) <3

    ОтговорИзтриване
  6. Честити придобивки!
    И на мен ми се иска да прочета за спрея на Avon :)
    Girl's Temptations

    ОтговорИзтриване