Essie Bond With Whomever

by - април 22, 2014


Здравейте! Имах много идеи за различни публикации  с пролетна тематика, но времето навън убива всякакво вдъхновение у мен. Някак хич не ми е пролетно, гледайки нонстоп дъжд навън. Днес времето беше доста по-топличко и се надявам малкото слънчеви лъчи, които успяха да стигнат до мен да ми донесат поне малко вдъхновение.
Днес ще ви покажа лака на Essie Bond With Whomever - пастелно лилав цвят, перфектен за пролетният маникюр. За акцент съм направила по един нокът на всяка ръка със сребрист брокат номер 103 от лаковете Jolly Jewels на Golden Rose. 
Харесвам лаковете на Essie защото са трайни (сравнени с други марки които съм ползвала) и наситени като цветове. 



Кои е любимият ви цвят лак за пролетта?







Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

2 коментара