Ревю: L'oreal False Lash Wings Sculpt Спирала

by - септември 14, 2016


Здравейте! L'oreal пуснаха ново спирала съвсем наскоро, но тя все още не се предлага у нас. За това пък може да се намери в много онлайн магазини. За нея съм прочела само и единствено положителни мнения, за това и толкова много исках да я пробвам. Днес ще ви споделя мнението си и ще ви покажа как стои върху миглите ми спиралата False Lash Wings Sculpt на L'oreal.

L'oreal False Lash Wings Sculpt Mascara
Количество: 8,7мл
Цена: около 14лв
Годност след отваряне: 6 месеца
 


Спиралата е с много интересна и уникална четка наподобяваща гребенче само върху едната страна. Първоначално смятах, че използването й ще бъде трудно, но се оказа точно обратното - много лесна е за нанасяне. С четката успявам да уловя миглите си от основата и да ги извия. С нея миглите ми са по-дълги, по-извити и по-черни. И всичко това получавам само с един слой. Втори поне на мен не ми е нужен.



За съжаление обаче забелязвам макар и съвсем малко размазване върху долните клепачи към края на деня. Въпреки това обожавам тази спирала и съм сигурна, че бих я купила отново щом свърши.
Оценка: 4,5/5

Макар спиралата да не придава толкова обем колкото би ми се искало я харесвам и предпочитам пред досегашния ми любимец Maybelline Lash Sensational Mascara (ревю за нея тук).


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

1 коментара

  1. Четката наистина ме заинтригува и определено бих я опитала тази спиралка. Поздрави! :)

    ОтговорИзтриване