Good Box Септември 2016

by - септември 27, 2016


Здравейте! След дълга почивка Good Box се завърна и то с нов дизайн на кутията, който много ми харесва. А какво има вътре този месец може да прочетете по-долу.


И както винаги малко информация за кутията. Good Box е кутия която се предлага всеки месец и включва различни био и натурални продукти за дома, ядене, козметика и други. Цената й е 19,99лв като към нея се добавя и сумата за доставка. 


Tea- Go Студен зелен чай с мента и лайм 
В момента си пийвам от студения чай докато пиша този пост. Има характерният вкус и аромат на зеления чай който аз много харесвам. Не е сладък, даже изобщо. Определено бих си го взела пак.
Солети с мед и чубрица
Обичам да хапвам солети докато съм навън и гледам да подбирам такива с по-полезни съставки. Тези веднага отиват в чантата, за да си ги хапна утре на работа. Тези съм ги купувала преди и знам, че ми харесват. Чубрицата в тях се усеща съвсем леко за разлика от меда. Но определено са по-различни от стандартните солети.
Rocky Rice Оризова вафла с портокал
И този десерт отива веднага в чантата, за да бъде изяден на работа. 
Drop Oils Рициново масло
Някой от екипа на Good Box е успял да прочете мислите ми, защото от доста време се каня да си взема рициново масло, което да нанасям върху миглите си вечер, за да ги подхраня. Е, вече не се налага да ходя до аптеката. Освен върху миглите може да се ползва за заздравяване на  косата, спиране на косопада и за избледняване на стари белези и стрии.
Ауриметрия Билков крем за крака
За пореден път в кутия на Good Box намирам продукт за крака. Този на Ауриметрия обещава да изглади, хидратира и ароматизира кожата на краката. 
Steviolina Стевия
Стевията е здравословен заместител на захарта. Рядко подслаждам напитките си и със сигурност ще подаря тези две пакетчета на някой който би ги ползвал.
Lavera Сияен околоочен крем
Този околоочен крем обещава да скрие тъмните кръгове веднага, фините линии и умората. Съдържа хилуаронова киселина и био кофеин който имат противостареещи свойства. Определено ще го пробвам и ще проверя дали наистина има видим резултат мигновено.
Weleda Душ-гел с цитрус
Този душ гел има много свеж цитрусов аромат. Ползвала съм друг техен душ гел за чувствителна кожа (серията май беше със сладък бадем) и не останах очарована от него, защото не се пенеше добре. Надявам се този да прави повече пяна.
Освен това в кутията са включени и семена от невен от био градините на Weleda, който автоматично подарявам на майка ми, защото хич не ме бива в гледането на растения.

Е, това беше кутията Good Box за септември. Хареса ми, но не ме зарадва.


Заповядайте в страницата ми във Facebook тук
Може да ме намерите и в Bloglovin.

You May Also Like

0 коментара